- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Má pravdu pan náměstek a kdo mu nevěří, ať se zeptá třeba v Jaroměři na dobrou dopravní obslužnost.
To je toho !! V Rakousku už mají dálnici až na hranici s ČR, a dál se jezdí přes Budějovice na Prahu okreskami. A dopravní kolaps máme na jihu už kolik roků.
Jakými okreskami že se to jezdí na tu Prahu?
Víte vůbec, co to okreska je?
Navrhuji odmitnout ecropske penize a ukazat , ze muzeme existovat i bez silnic a zeleznice.
To bude rana pro eurohujery..
Když to jde v Polsku, proč to nejde u nás?
Protože legislativa, několikanásobné rozhodování politické i úřední, dlouhé projednávací lhůty a krátké doby platnosti.
Lopatkáři by už měli být dávno na pozemcích, které vykoupil stát a pustit se do průzkumů. To pak bude místo zahájení stavby, zahájení průzkumu zda-li tam neleží osoba, která už je tisíce let mrtvá.
V polsku i chorvatsku se budují dálnice o sto šest, jen u nás v Absurdistánu pořád něco vázne a kolik to nic stojí daňový poplatníky peňez
Myslel jste nemeckeho danoveho poplatnika. Je znamo, ze OSVC neplati dane a autem asi jezdi.
Už i Poíáci rychlejší než Češi, no to jsme to dopracovali, DĚKUJEME.......
Jo, copak Poláci. Oni možná méně nadávají na EU a zato makají jako diví.
Dálnice z Trutnova do Lubawky atd... je blbost.
Dálnice jsou obecně přeceňované.
A tady by logičtější varianta (z hlediska stávající silniční sítě a existence velkých měst) byla ta přes Náchod ....
Nebo je cílem mít prostě jen co nejvíce dálnic ?
Aby se měli někteří politici čím chlubit a některé lobby čím živit (na úkor EU a daňových poplatníků) ...