- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen podnikatelé mají zde pravdu, silnice mají spojovat a nikoli zde dělat bariéry a dělat z nich jen přechody pro pěší či cyklisty. Třeba silnice druhé třídy co vede ke hranici a pak nikam, protože není ochota zprůjezdnit oficiálně pár metrů cesty, tak aby se dalo pokračovat do Polska, kde historicky dávno silnice spojující nejkratší cestou Svidnici s Prahou vedla právě tudy. A ejhle, dnes zde mohou jet cyklisté a pěší, co na tom, že příroda trpí, když ostatní musí nejet mnoho zbytečných km navíc a výfuky z aut zahlcují okolní krajinu. Podobně lokální silniční přechody mají sloužit i pro lokální nákladní dopravu, kromě toho je otázkou, proč železniční spojení nefunguje, mohl by se štěrk vozit vagony nákladního vlaku. Ceny ale musí být seriozní, nikoli předražené s domněním, že ekologie musí mít násobnou cenu.