Diskuze

Cyklista odbočoval na hlavním tahu, zezadu ho smetlo auto

Devětapadesátiletý cyklista zemřel při nehodě, která se stala ve středu odpoledne u Týniště nad Orlicí na hlavním tahu z Hradce Králové na Ostravu. Odbočujícího muže zezadu smetlo rychle jedoucí auto. Náraz byl tak silný, že sroloval čelní sklo i střechu vozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J23a93n 38U44l16r98y25c39h

25. 8. 2016 17:55

každej řidič, co není ochotnej připustit, že i silnice 1. třídy (nemluvě o nižších) nepatří jen (rychlým) autům, je idiot, svině a potencíální vrah; takle diskuze ukazuje, že idiotů, sviní a potenciálních vrahů je u nás dost;-€

3 0
možnosti

... zřejmě šlo o nějakého zbohatlíka ve Fabii...nevím proč, ale minimálně polovina fabistů si myslí, že když název jejich auta začíná stejným písmenem jako Ferrari, tak má i stejné vlastnosti...to je omyl, nemá...

1 3
možnosti

Zbohatlík ve Fábii......takhle jsem se již dlouho nezasmál.;-D

3 0
možnosti

P50e57t79r 42B92á15č37a

18. 8. 2016 15:23

Cyklisti dnes a denne ukazuji, ze na silnicich nemaji co delat. A uz vubec ne na tehle hlavnich tazich ;-O

4 5
možnosti

Cyklistům se vyhýbám s větším odstupem než předjížděným vozidlům. už mockrát se to vyplatilo. A samozřejmě ubrat plyn. Co mi bude platné, že nehodu zavinil ten druhý.

2 0
možnosti

M14i93l11a13n 97V13á77c32h82a

18. 8. 2016 13:46

Cyklista i chodec jsou účastníky silničního provozu, většina řidičů je však bere spíše jako překážku, která jim nestojí ani za použití směrovky a což teprve ubrat plyn. :-/

16 4
možnosti
Foto

Až se naučí dávat signál o změně směru, dodržovat zákony a předpisy, či alespoň základně společensky mít svůj stroj v řádném technickém stavu (odrazky, osvětlení) ... pak mohou nadávat.

3 9
možnosti

Tohle je klasika budování ckylostezek v Česku. Ze zákona existuje povinnost použít cyklostezku. Ta se ale nachází v levo od silnice. V Brně máme takových míst hodně. Takže buď porušíte zákon a pojedete stále po silnici. Na ní jen mírně budete bránit autům. A nebo správně odbočíte na cyklostezku. Jelikož je ale v protisměru docela provoz, budete si muset chvíli počkat. Při tom zastavíte provoz za vámi. - Navíc ta cyklostezka je zároveň chodník. O nějaké zvýšené bezpečnosti se tedy vůbec nedá mluvit, rovněž plynulost provozu na silnici je diskutabilní. Mám pocit, že v Česku cyklostezky vznikají jen proto, aby co nejvíce znepříjemnili cyklistům provoz a donutili je nasednout do aut.

12 1
možnosti

cyklostezky jsou v brne nekoncepcni (treba jen to zruseni cyklostezky pred kazdym prechodem, jak je na Botanicke).

Cekal jsem, ze nove vedeni s tim neco udela, ale zatim nic nevidim. Milada Horakova ani Minska nejsou ani po oprave pro cyklisty pripravene :-/

0 0
možnosti

Klasika, pumpičkář to švihl doleva, aniž by se podíval nebo se obtěžoval ukázat, že odbočuje. Už jsem to několikrát zažil, provětral u toho gumy a od té doby pumpičkáře na rychlých silnicích krátkým troubnutím upozorňuju, že se blížím zezadu.

2 14
možnosti

a kolik uz jich spadlo?

2 0
možnosti
Foto

"...že pomalejší vozidla uhýbají na širokou krajnici, aby před sebe pustila ostatní..." To, že pomaleji jedoucí vozidlo uhne ke kraji, aby jej bylo snazší předjet je správné a mělo by to fungovat i u nás. Na idnes to je prezentováno jako nějaký nešvar, nechápu proč. Není se pak čemu divit, že značky "držte se vpravo" v zahraničí popsány česky a polsky.Rv

3 1
možnosti

J57a89n 59N38o81v10á60k

18. 8. 2016 14:36

Tak po té krajnici se dost často motají chodci a cyklisti. Takže ten, kdo na ní vjede třeba před zatáčkou, nebo v noci, docela dost riskuje, že někoho sejme. Ale hlavně že závodník ho může pohodlně předjet.

3 0
možnosti

Musel jet jak blázen.

3 2
možnosti

Kde je náš dopravní expert? :-)

0 0
možnosti

Jezdím na kole často a ráda (rekreace) ale jen po cyklostezkách a silnicích, kde běžně auto moc nejezdí. Fakt mi nedělá dobře když mě předjíždí kamion nebo mám jet na kole do města kde je větší provoz :-/

2 0
možnosti

v tomhle to maji super v Nemecku (konkretne v Poruri). Na krajich silnic siroke cyklopruhy, tam kde nejsou, tak je 30Km/h a jeste je tam i husta sit cyklostezek mimo silnice. A ridici cyklistum davaji prednost, kdyz maji (a obcas i kdyz nemaji)

1 1
možnosti