- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
každej řidič, co není ochotnej připustit, že i silnice 1. třídy (nemluvě o nižších) nepatří jen (rychlým) autům, je idiot, svině a potencíální vrah; takle diskuze ukazuje, že idiotů, sviní a potenciálních vrahů je u nás dost
... zřejmě šlo o nějakého zbohatlíka ve Fabii...nevím proč, ale minimálně polovina fabistů si myslí, že když název jejich auta začíná stejným písmenem jako Ferrari, tak má i stejné vlastnosti...to je omyl, nemá...
Zbohatlík ve Fábii......takhle jsem se již dlouho nezasmál.
Cyklisti dnes a denne ukazuji, ze na silnicich nemaji co delat. A uz vubec ne na tehle hlavnich tazich
Cyklistům se vyhýbám s větším odstupem než předjížděným vozidlům. už mockrát se to vyplatilo. A samozřejmě ubrat plyn. Co mi bude platné, že nehodu zavinil ten druhý.
Cyklista i chodec jsou účastníky silničního provozu, většina řidičů je však bere spíše jako překážku, která jim nestojí ani za použití směrovky a což teprve ubrat plyn.
Až se naučí dávat signál o změně směru, dodržovat zákony a předpisy, či alespoň základně společensky mít svůj stroj v řádném technickém stavu (odrazky, osvětlení) ... pak mohou nadávat.
Tohle je klasika budování ckylostezek v Česku. Ze zákona existuje povinnost použít cyklostezku. Ta se ale nachází v levo od silnice. V Brně máme takových míst hodně. Takže buď porušíte zákon a pojedete stále po silnici. Na ní jen mírně budete bránit autům. A nebo správně odbočíte na cyklostezku. Jelikož je ale v protisměru docela provoz, budete si muset chvíli počkat. Při tom zastavíte provoz za vámi. - Navíc ta cyklostezka je zároveň chodník. O nějaké zvýšené bezpečnosti se tedy vůbec nedá mluvit, rovněž plynulost provozu na silnici je diskutabilní. Mám pocit, že v Česku cyklostezky vznikají jen proto, aby co nejvíce znepříjemnili cyklistům provoz a donutili je nasednout do aut.
cyklostezky jsou v brne nekoncepcni (treba jen to zruseni cyklostezky pred kazdym prechodem, jak je na Botanicke).
Cekal jsem, ze nove vedeni s tim neco udela, ale zatim nic nevidim. Milada Horakova ani Minska nejsou ani po oprave pro cyklisty pripravene
Klasika, pumpičkář to švihl doleva, aniž by se podíval nebo se obtěžoval ukázat, že odbočuje. Už jsem to několikrát zažil, provětral u toho gumy a od té doby pumpičkáře na rychlých silnicích krátkým troubnutím upozorňuju, že se blížím zezadu.
"...že pomalejší vozidla uhýbají na širokou krajnici, aby před sebe pustila ostatní..." To, že pomaleji jedoucí vozidlo uhne ke kraji, aby jej bylo snazší předjet je správné a mělo by to fungovat i u nás. Na idnes to je prezentováno jako nějaký nešvar, nechápu proč. Není se pak čemu divit, že značky "držte se vpravo" v zahraničí popsány česky a polsky.
Tak po té krajnici se dost často motají chodci a cyklisti. Takže ten, kdo na ní vjede třeba před zatáčkou, nebo v noci, docela dost riskuje, že někoho sejme. Ale hlavně že závodník ho může pohodlně předjet.
Jezdím na kole často a ráda (rekreace) ale jen po cyklostezkách a silnicích, kde běžně auto moc nejezdí. Fakt mi nedělá dobře když mě předjíždí kamion nebo mám jet na kole do města kde je větší provoz
v tomhle to maji super v Nemecku (konkretne v Poruri). Na krajich silnic siroke cyklopruhy, tam kde nejsou, tak je 30Km/h a jeste je tam i husta sit cyklostezek mimo silnice. A ridici cyklistum davaji prednost, kdyz maji (a obcas i kdyz nemaji)