- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v cizině je možno prostřední pruh použít na předjíždění i z kopce. Jen u nás dají dvojtou plnou
Rybar muze mit nahozene 2 pruty, takze bude protestovat, protoze ridici by meli 3 pruhy. Co je tohle za blbost?
Pominu-li jak to dopadlo, pak je to vlastně dobře, protože stavět něco takového je nesmysl. Má se tam postavit dálnice a to co nejdříve. Bohužel na ministerstvu jaksi takhle daleko nejsou schopni vidět...
Na Rakouský E49 je dvouproudá a každých 5km rozšířená na tříproudovou cca 500m aby se předjeli v klidu kamiony a spol.
Pro české ''mozky'' absolutní scifi.....O výstavbě dálnic nemluvě.
Tak hlavně že včelaři a mykologové byli pro
Uz davno jsem se zamýšlel, proc je v Hradci tabulemi smerovana doprava na Ostravu severni trasou pres Sumperk. Zajimalo by me, ktery ostravak by volil tuto trasu. Ktera je casove delsi tak o hodinu a pul nez trošku delsi trasa pres Myto...Mohelnici... Olomouc...Ostrava (po dalnici)
On by ten třípruh ani nebyl potřeba, kdyby se ti nejpomalejší účastníci silničního provozu tvrdohlavě nedrželi středové čáry, když jsou předjížděni nezrychlovali, netroubili, neblikali atd... Výjimečně taky spěchám a pak předjíždím a tohle všechno jsem na tomto převážně rovném a přehledném úseku zažil. Obvykle se loudám okolo devadesátky (co kamiony dovolí) a jedu spíš u krajnice, ale to jsem za úplného exota, prostě Česko.
To je klasika, jede vsude 20 km/h pod limit, pred kazdym omezenim, zatackou a vsim div nezastavi a kdyz je predjizdite, tak si pomale tukaji na celo jestli jste jako normalni, na podobny tocvolanty uz jsem u nas totalne alergickej.
Tak jak je třetí pruh popsán, tak jde o paskvil. A je dobře že je stopnutý.
Takže.. Co tak konečně začít stavět 4proudou silnici, o které se asi 30 let jen mluví? Jako alternativu přetížené D1 pro trasu PHA-OVA?
ono jinak pokud by byla solidní silnice z HK na Brno nebo alespoň do Svitav tak by rozšíření týhle silnice nemělo smysl ,každý by jel po rychlejší přes Svitavy a Olomouc
Typický čecháčkovství! Radši ať tam jsou smrtelné nehody než aby se z frekventovaný silnice stala silnice, kde se dá normálně bezpečně předjíždět! A jen tak mimochodem, silnice 1. třídy není primárně pro traktory, nýbrž pro auta, autobusy a nákladní auta.
Tak střídavý 3.pruh jak je popsán mi přijde dost nonsens. Traktory z pole jezdily dlouhé roky, kudy mají jinudy jet? Co tak radši postavit 4proudou silnici o které se už desetiletí jen mluví?