Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na chlapce, který zemřel, útočila smečka. Sousedku pes taky pokousal

Na pětiletého smrtelně zraněného chlapce v Lužci nad Cidlinou o víkendu zaútočilo více psů než jeden. A podle místních obyvatel tady se smečkou zvířat byly problémy dlouhodobě. Policie případ vyšetřuje pro podezření z trestného činu usmrcení z nedbalosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A71l22e85n14a 28D41o21s61t71á41l68o89v30á 9529341474

Jedna z možných metod jak ubránit alespon něco je tato služba.Vítejte, využívejte a sdílejte, prosím :

www.pojisteni-psu.cz

dostalova_alena@seznam.cz

https://www.facebook.com/Poji%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD-ps%C5%AF-a-zv%C3%AD%C5%99at-24-hodin-denn%C4%9B-bez-nutnosti-vyhled%C3%A1vat-kancel%C3%A1%C5%99-1598942273686332/timeline/

0/−1
20.9.2016 18:04

M49a35r17t10i69n 35S97v74o59b22o78d52a 4165115716462

"Majitel psů je ale hodný kluk" hmmm :-/

0/0
20.9.2016 9:46

J25a39n 26J45u17r41n61í37č83e23k 7877860534124

Hodný chová psy zabijáky. 8-o8-o8-o

+2/0
20.9.2016 16:35

J75a23r50d40a 22W57o14l84f 8985467146854

Tyto diskuze jsou jen bouře ve sklenici vody. Život jde dál, po městech a vesnicích dále běhají samovenčíci psi bez pána. Cyklisti dále jezdí po tmě bez světel a klidně v černejch hadrech. Chodci stejně nenosí žádné reflexní prvky. Na zastávkách se stejně kouří jedna radost. a tak dále a tak dále. Jsme v čechách, tady to lepší nebude.

+7/0
20.9.2016 8:07

V43e91r43a 46B11i59l62k26o82v28a 8794870312209

Se vším souhlasím, až na to, že tady to lepší nebude. Nebude, pokud se tento svinčík bude tolerovat. A věřím, že nebude. A že se s těmito bezohlednými lumpy zatočí.

0/0
20.9.2016 17:31

J19a70r92m38i73l69a 89V45a33v91r97o13c35h58o94v83á 8268685416310

No, pustit dítě na pozemek, který hlídají psi? Měl to dítě vážně někdo na starosti nebo se toulalo samo po vsi? Chápu, že dnes, když se krade všude všechno, nechává si majitel rekonstruovaného domu svůj oplocený pozemek, kde jistě má i složený různý potřebný materiál, hlídat svými psy a jistě tam někam umístí i ceduli s informací.

Osobně bych na takový pozemek nevstupovala a ani bych tam nepouštěla své malé děti.

+4/0
20.9.2016 5:08

D41a25g32m97a78r 95R53o16y10e25r 6606347573938

Dovolila bych si take prijit "se svou hrstkou do mlyna". Pes je selma. At maly nebo velky. Neni to clovicek v kozichu a s tlapkami. A je to smeckove zvire. Podivejte, my mame farmu. Kone, ovce, kozy, kravy. Mame samozrejme i psi. A ti psi vedi, ze maji praci. Jsou soucasti smecky, ve ktere maji pevne dane misto a pevne dane ukoly. Myslim, ze pes ma vedet, jake je jeho misto ve smecce a v tom ramci by mel mit i praci, ke ktere ma vrozene dispozice. Nasi psi maji radost, ze jsou uzitecni, ze delaji to, k cemu jsou urceni, jsou to platni clenove smecky a pohodari. Asi jsem chtela rict, ze pes by mel mit "praci", ke ktere byl "vyslechten". Civavu nebudu posilat shanet ovce a po kavkazakovi nebudu chtit, aby byl celej den v garsonce a zahrival kotniky nejake babicce.

+12/0
19.9.2016 21:58

P76e26t62r 88N36o43v92o15t27n72y 1561650351

Zahálka - matka hříchu. Platí i pro psy.

+4/0
19.9.2016 22:05

D69a28g78m92a31r 91R46o92y50e39r 6706957583468

U nas teda nezahalej. Rano po zradle jdou do prace a vecer, az sezeneme dobytek, tak dostanou nazrat a padnou, jak za vlast. Jsou to zdravi, spokojeni a sebevedomi hafani. A uzasni pomocnici. Bez nich si to neumim predstavit.

+4/0
19.9.2016 22:10

P90a65v37l47a 90H12r19a96d70i36l32o90v24a 3687521871884

Jenze Vas pripad je asi tak jedno procento hafanu. Ale maji se krasne:-)

+1/0
19.9.2016 22:11

D15a73g77m80a59r 44R88o89y15e77r 6116547343258

To asi mate pravdu. Osobne si neumim vubec predstavit, ze by zili ve meste. Jo, moje zvirata se maj dobre. Jsou to vsechno partaci. Mesto pro zvirata neni.

+3/0
19.9.2016 22:14

P94a85v13l31a 19H68r35a64d98i97l31o37v75a 3827331311194

Mate recht. Maximalne rybicky. Ty mame my:-)

+1/−1
19.9.2016 22:22

D70a58g25m12a53r 70R57o85y91e59r 6666417673298

Nekdy si myslim, ze mesta uz nejsou ani pro lidi. Natoz pro zvirata.

+3/0
19.9.2016 22:26

P17a64v58l30a 46H89r52a56d12i84l82o63v19a 3547931441904

Je to tak. Vsak doziju na vsi, pevne doufam.

+1/0
19.9.2016 22:31

D67a77g11m27a30r 12R15o34y36e87r 6296647973778

Uz bych ve meste zit nemohla. Umrela bych tam. Tady u nas je to sice tezka prace, ale tak nejak to cloveku prinasi takove jakoby vnitrni uspokojeni a klid a rovnovahu v dusi. Kdyz vidite, ze to, co zasadite, vam roste, ze se zviratum dari, maji mlade...vsude priroda, klid...jite, co si vypestujete ci odchovate (v nasem pripade i nalovite)...do kramu jen obsas, a to jeste kolikrat i na koni a ne v aute...mesto uz ne...

+2/0
19.9.2016 22:39

P78a17v48l64a 95H18r63a26d65i60l49o22v35a 3587961671714

No ja jsem opacny priklad. Jsme sklidili, co jsme zasadili a zaseli, ale cele moje detstvi se tocilo jen kolem zahrady a pole. A ja uz ted nejak nemuzu zahradnicit a hrabat se v hline. Totalne znechucena. Vasi spoluzaci na koupaku a vy jednotite repu......ale nejspis to jednou prejde a pak se rada na ves vratim:-)

+1/0
19.9.2016 23:03

D13a37v50i22d 46H33o38š48e85k 3562138257867

Dobře myšleno, leč pouze názor na bezkonfliktní záležitosti.

+1/0
20.9.2016 0:30

D46a31g74m96a62r 97R20o76y24e37r 6516137813928

Ano, to je mi jasne. Proto rikam, ze si jen trochu prihodim svou trosku do mlyna. Nastesti u nas tyto situace nenastavaji, coz vyplyva z prostredi, kde ziji. Ten popisovany pripad me zarazil hlavne ze dvou veci: podle fotky to vypada, ze na tom dvore je kavkazak, malinaci, NO...to uz je podle mne chyba hned tam. To proste nejde, uz z charakteru tech psu...a druha, nechat dite pobihat bez dozoru na uzemi, ktere je v podstate tech psu...a je jedno, jestli tam to decko uz nekdy predtim bylo. Dite za to nemuze, ale majitel a otec...at se na me nikdo nezlobi, ale je to vina jejich. Ne toho chudaka klucika a ne tech psu. Jak uz jsem psala, pes neni ctyrnohy clovek v kozichu, je to selma a silne teritorialni.

+4/0
20.9.2016 1:04

M63a14r46t54i83n 24V62o70j67á39č16e75k 9783977521586

ten chovatel je cvok co plemeno to dominantní plemeno ,tam se to muselo mydlit -ti psi museli být nabroušení jen co je pustil z kotce a jediný co je muselo zajímat je si bránit území a jestli se do toho namotalo dítě ...

+8/−1
19.9.2016 21:11

D84a35n77i78e13l 46F95r47ü22h74a92u73f 8494380397441

Chudáci sousedi .. ..strašné

+2/−2
19.9.2016 21:44

M31a94r85i44a14n 62P48e21š50t91a 6468598448918

Je to nemoc, toto čoklování. Každého psa tvrdě zdanit a pravidelně kontrolovat, jak je vychovaný, zdravý. Pokud ne, utratit na náklad majitele.

+6/−13
19.9.2016 21:10

M39a80r69t48i57n 53V60o33j18á38č35e66k 9503477271246

já bych to udělal i s lidmi ...pokud je člověk tupec tak zdanit a utratit

+11/−3
19.9.2016 21:12

P57a92v46e41l 35J49e68ř17á36b88e49k 7421742504967

Pane Vojáčku - to chcete, aby na Zemi bylo zas jen několik stovek lidí?

+1/0
19.9.2016 22:03

M84a96r29t37i42n 38V57o97j57á74č82e47k 9413837791546

pouze narážka na hlupáka nic víc,ale to jste pochopil

+1/0
20.9.2016 16:35

D20i84t83a 51S98m42í30t43a46l44o37v22á 7171849535969

Když jsme ještě jezdívali ke známým do Bavorska, tak v jejich vesnici byla vyhláška, která majitelům psů nařizovala je od čtyř měsíců začít podrobovat výcviku. Když se platila daň, museli předkládat i papír z cvičáku... Ti naši známí na cvičák chodili i s tím jejich skoro šestiletým, i když byl poslušný na slovo. Měli za to úlevu na poplatcích a nemalou... a to měli zlatýho retrívra.

Něco podobnýho by mělo být i u nás. Aby zmizeli psi bez základní poslušnosti a majitelé nemohli chovat takové, na které očividně nemají dostatek času.

+9/−2
19.9.2016 21:42

D29a87v91i90d 10H49o42š26e38k 3642138127777

A mezi ušima se nám tu rozhostilo ticho.

0/0
20.9.2016 0:32

P20a42v52e50l 17V58ě93t94r86o10v23e77c 6386108182231

Co se psem, který napadne a usmrtí člověka, byť dítě? Myslím, že ač má člověk vycházet s živými tvory pokud možno v dobrém, zde byla překročena mez, a riziko případné recidivy skutku vede k závěru, že zvířata musejí být utracena, jakkoliv za ně nese vinu člověk - majitel. Ten by měl být postaven před soud a řádně potrestán, součástí trestu by měl být i doživotní zákaz chovu psů. Jde přece o nevinný lidský život!

+8/−1
19.9.2016 20:50

T61o23m46á70š 39H56a40a82s 7351317912911

Jako majitel několika psů (za život, po jednom, podotýkám), včetně německého ovčáka a se zkušeností třeba s německým pinčem, musím konstatovat, že takovou smečku mít doma, některý po kotcích, některý jen tak, navíc ve složení, kdy se setkáváme s ovčáckými a loveckými psy a s kavkazákem (v kotci!!!) opodál, to je o průser na 99,9%.. :-( To zvládne možná tak pan Desenský, ale to je zcela výjimečný člověk, který má navíc psy na dobře zabezpečeném pozemku a věnuje se jim (skutečně věnuje) 24 hodin denně. Na normální vesnici bych toto rozhodně netoleroval a v zájmu bezpečnosti bych to vyhláškou zakázal, ač jsem jinak celkem proti zákazům.

Je mi moc líto chlapečka i rodičů, víc se k tomu nedá říct, byly by to jen plané kecy. A ať to bylo, jak to bylo, hlavní a jasnou vinu nese naprosto nezodpovědný majitel psů, který je neměl pod kontrolou! ;-€

+31/−1
19.9.2016 20:25

M50a59r10t13i15n 80P40a34v44e65l73e21k 5530777805435

Ono je to spíš o zodpovědnosti a organizaci psů na zahradě.Jezdíme k chovateli,který má 12 stafíků,pitbullů a bulíků + štěňata a ten přesně ví,kteří psi mohou být společně na zahradě když přijede návštěva.Hlavně nikdy nenechá návštěvu na zahradě samotnou se psy - ono je to dobře,když vidíte dva pitbully kteří se prohánějí a skáčou vám při tom přes stůl s pitím.

Díl viny nese otec stejně jako majitel.

+6/0
19.9.2016 20:33

T95o14m61á41š 13H59a36a13s 7931637882951

Dobrý, ale chovatel je chovatel. Ten se zpravidla velmi dobře ví, jaké psy má a jaké může mít u sebe společně. To je, nezlobte se, úplně něco jiného, než co má pán z článku na zahradě.

+6/0
19.9.2016 20:40

M94a81r20t59i28n 21P69a64v17e30l37e77k 5100157185795

I ten člověk je chovatel,v některém článku byla zmínka o utíkajících štěňatech - každopádně chovatel mizerný.Jediné co by ho omluvilo by bylo,kdyby se ukázalo že psi byli na oplocené části zahrady a chlapeček si k nim otevřel.Pak by byla celá vina na otci.

+3/0
19.9.2016 20:48

P82e21t36r 72P81o29l39á56š49e57k 5954466967678

Podle článku to tak vypadá. Já mám psy celkem rád, ale také mám z nich velký respekt. I z těch, co znám osobně. Nikdy, opravdu NIKDY, nevlezu (dobrovolně) do jejích teritoria bez přítomnosti jeho jejich pána. A to se nejspíš stalo. Nechtěl bych být v kůži chlapečkova otce.

+1/0
20.9.2016 12:56

P10e55t53r 36T40y79č76k77a 6255702669302

Desensky tezko. To je pekny blb.

+1/−3
19.9.2016 20:58

P25e84t44r 95N33o81v32o57t13n87y 1551180231

To možná jo. Ale psi mu ještě nikoho nezabili. Přesto co tam má za "materiál".

+1/0
19.9.2016 21:12

T83o55m47á77š 97H80a22a24s 7581347892801

Ano, pan Desenský je 'magor'. V tom nejlepším slova smyslu, ovšem.

+2/0
19.9.2016 21:20

D41a14v61i35d 55H80o55š95e14k 3132678897287

Na vině je i rodič.

+1/0
20.9.2016 0:34

V33a67s63i41l 25C29e52r26a13l 5319819738

Chce to více pěstounů psů a koček, a zvednutí poplatků ze psů tak i koček. Obecní úřad by mohl poté více investovat do rozvoje obce.

+2/−3
19.9.2016 20:11

M94a26r23i88á79n 97B85e38d39n31á38r32i37k 9491711520698

Je mi líto rodiče malého kluka i jeho samotného. Pokud byl jedináček, tak celá událost zničila životy všem. Jeho máma musí být na tom teď hodně špatně a protože dítě bylo v péči otce, když se to stalo, bude vše dávat za vinu jemu a to povede k rozpadu manželství. Kdyby měla ta rodina jenom 1 psa, nemuselo se to stát. Pokud je někde více psů, tak se mění ve smečku s hierarchií. Asi by mělo být nějak kontrolováno a omezeno mít víc jak 1 psa nad 10 Kg. Nemělo by být povoleno nikomu mít kolik chce psů a asi by to chtělo větší dohled nad chovateli. Jednak jsou zvířata ve špatném stavu a tím se deformuje jejich charakter a pak to končí jejich utracením. Ale vždy za vše může člověk.

+10/−2
19.9.2016 19:56

P38e25t77r 78N31o89v98o85t57n42y 1511950711

Kvůli jednomu případu za x let takové regulace?

+2/−8
19.9.2016 19:59

M19a61r38i24á47n 21B67e70d91n51á52r43i37k 9901951940268

Těch případů s ublížením ale je víc. Smrtí to končí obvykle jiného psa a nebo zvířete, bohužel právní systém to řeší jako škodu na majetku. ;-(

+4/0
19.9.2016 20:06

R57o85s58t11i82s60l63a93v 74C19a86h75a 8415521470132

Zase nesmysl, uz nejakou dobu plati NOZ a podle nej uz zvire neni pouze vec.

+3/0
19.9.2016 20:07

R92o94s51t64i83s90l12a29v 24C68a17h19a 8285341410752

zakazme noze, vidlicky, kosy, srpy, sekery....

zakazme komary, klistata, blechy, .....

+1/−3
19.9.2016 20:13

M86a18r66i44á19n 63B13e70d41n87á39r59i81k 9571961430858

Ty komáry, blechy i klíšťata určo zakažte ;-)

+1/0
19.9.2016 20:50

J97i89ř18í 17S24e39i51d23l 4695780648140

Jaký zločinec by chtěl omezovat pejsky a jejich majitele ...

0/0
19.9.2016 20:53

P29e70t75r 11N38o77v69o41t24n92y 1981220231

Spíš jde o to, že tech skutecne fatalnich incidentů zas tolik není. A takovi experti jako v článku by to stejne obešli rozepsanim psu na širší příbuzenstvo. A pro normální chvatele zas další zbytečna buzerace.

+1/−1
19.9.2016 21:30

R93o46s49t67i69s39l85a27v 10C68a52h14a 8205771410152

Takze zavreme psi utulky? Tam je psu zdaleka nejvic. "Miluju" jednoducha reseni.... A co budete delat, kdyz se nekomu narodi stenata? Nebo stenata nepovazujete za psy?

+5/0
19.9.2016 20:06

J59a44n65a 16N59e85m92c55o55v47a 2863283393253

Pro všechny, kteří tvrdí, že dítě muselo psa vyprovokovat anějak mu ublížit přidám vlastní měsíc starou zkušenost – na mého 5ti letéhosyna zaútočil již starý, menší pes, nějaký kříženec, dle majitelky strašněhodný a nikomu by neublížil, vzala si ho z útulku a i zdravotně na tomzjevně nebyl nejlíp. Syn si jeho útok způsobil sám a to jedinou věcí – držel v náručí asnažil se před psem chránit malé kotě. Naprosto běžná a velmi pravděpodobnásituace. Syn si s kotětem hrál a když viděl, že na něj pes chce začítútočit snažil se ho bránit , držel ho v náručí. Pes synovi naštěstí jenroztrhal tričko. Naštěstí jsem u celé situace byla a po několikátém okřiknutí,ať to kotě okamžitě pustí, mě syn poslechnl a situace se tím vyřešila, kotěuteklo, pes mého syna nechal být.... Kdybych tam nebyla, syn by pravděpodobně dálkotě – kamaráda před psem bránil..... Navině jsou stejným dílem jak majitel tak velké smečky, který si zjevně vůbecneuvědomuje, že ve smečce se pes chová jinak než pes jednotlivec, a stejnýmdílem otec, který nechá malého synka se smečkou psů bez dozoru. Bohužel jenjeden z nich si odnáší ten nejhorší trest, co může být....

+5/−1
19.9.2016 19:43

J82a62n88a 11L13a40n15g13o35v90á 2555466130213

Sousedé mají menšího čokla, taky nějaká směska. Ven ho vůbec nepouštějí. Je to přes rok, co jejich pětiletého synka kousl do obličeje. Kluk málem přišel o oko, dodnes má přes tvář a oko jizvu... Prý si s ním jen hrál, neprovokoval ho. Nevím, nebyla jsem u toho, ale i kdyby ho provokoval, takového psa bych už doma nechtěla. Je to kruté, ale dala bych ho utratit, i když v tom byl třeba "nevinně". Bát se, že kousne třeba i jiné dítě od návštěvy, to by bylo o nervy.

+3/−2
19.9.2016 20:01

P95a23v66l85a 96H69r63a34d39i38l22o69v77a 3517111121154

To ted resim s nasima. Odjakziva jsme meli psa, na vsi, pes na volno na dvore. Ted maji nove stene spicla a je to bestie. Skace, kouse, takhle agresivni stene jsme nikdy nemeli. Dceri uz se zahryzl do ruky a nepustil....nastesti jak je malej, tak dobry. Na malou neter uz taky vyjel.....a to se snazi ho nasi vychovavat, jak se ma. Nejradsi bych byla, kdyby ho dali pryc.

0/−1
19.9.2016 21:39

Z27d39e51n79ě83k 79J69a15n94s29a 9968614989520

;-O... majitele zavřít,čokly utratit. I to je HODNĚslabá náplast na ztracený dětský život.

+5/−5
19.9.2016 19:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.