Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Policie číhala s kamerou u přejezdů, nachytala řidiče i chodce

V Hradci Králové, v Trutnově a na dalších místech v Královéhradeckém kraji se dopravní policisté v pátek s kamerou umístěnou ve služebním autě zaměřili na kontrolu železničních přejezdů. Na červenou přejel přes koleje krátce před vlakem řidič terénního vozu, pokuty rozdali i cyklistům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S14e66i86d43l 73P53e48t23r 1781531255124

Ach to novinářstvo ...:-(

"Policie číhala ..."

PČR je státem řízená instituce a k výkonu činnosti pak zaměstnává mimo jiné policisty. Ti jediní mohou číhat .. Nebo snad ta kachlíkárna z Letný stála u oněch šraněk a dávala pokuty ?8-o

0/−1
11.11.2016 0:55

M95a20r38t45i45n 36S51v28o25b41o91d22a 4478413788814

Toto není práce policie, to je prachsprosté fízlování.

0/−20
9.11.2016 19:08

M56i54c97h48a71l 62K64r17u95p97i47č82k81a 8107113832314

Taky rád jezdíš na červenou?;-D;-D

+7/0
9.11.2016 20:53

M67a53r52t75i14n 72S13v89o83b12o71d74a 4738943418734

Ne. Na červenou nejezdím a na žel.přejezdu dodržuji pravidla,jako jinde ne. To, co já dělám, nebo nedělám, nemá nic co dělat s faktem, že toto je normální fízlovačka alá StB.

0/−8
9.11.2016 20:56

T65o65m34á55š 75K39l42í55m31a 4494477883683

TAK TO POTOM VYSVETLI TOMU STROJVEDOUCIMU CO ma nocni mury ze rozsmelcoval nejakeho **** co vjel na prejezd kdyz tam nemel co delat!!!

+6/0
10.11.2016 6:47

M46a24r40t17i90n 79S86v35o15b52o80d94a 4588873608914

Můj strýc dělal mašinfíry 30 let. "rozšmelcoval asi tři lidi za svou kariéru a měl pro ně vždy jen výraz "blbci, co si za to mohli sami". Žádnou noční můrou nikdy netrpěl. To je asi tím, že mašinfíry nemůže dělat kdejaká měkota, na rrozdíl od řidičáku na auto, který má dnes každý moula. Omlouvat hloupé fízlování tím, že by mašinfíra měl noční můry je opravdu slabý argument. Jak jsem psal, na přejezd, kde blikají čevené bych nikdy nevjel, ale toto fízlování, co předvádí policie, s tím prostě taky nesouhlasím. Je to jak za bolševika, ba hůř.

0/−8
10.11.2016 7:03

V42á32c12l16a19v 25K43y76s38e54l37k21a 1965545643357

Vážený pane Svobodu, evidentně netušíte, co to bylo "fízlování za bolševika". Jinak by ste takové hlouposti nepsal. Policie konečně začala dělat svoji práci. Jen houšť.....R^

+9/0
10.11.2016 7:19

M23a31r46t86i41n 66S81v25o53b47o59d22a 4538603278514

Vážený pane, já i moje rodina právě moc dobře ví, co to bylo fízlování za bolševika, proto to píšu. A moc dobře vím, co píšu, na rozdíl od vás.

0/0
11.11.2016 18:23

E81d62a 88D26r44á82b58e30k 7809632783467

tak to měl strejda kliku, že to nebyl kamion, to už by bylo po strejdovi ;-)

+2/0
10.11.2016 8:23

O52n75d38ř60e87j 54S80t36a50r72o60c74h 5500863612704

Zajímavá dedukce.

Takže policie musí kontrolovat dodržování předpisů, ale nesmí u toho kontrolovat dodržování předpisů!

Bravo!

+5/0
9.11.2016 22:33

M64a30r33t77i36n 84S38v43o64b47o90d40a 4718263168774

Kontrolovat ano, ale ne fízlovat. Pochopitelně existují lidé, kteří tyto dvě věci nejsou štont odlišit. To už tak někdy je.

0/−5
9.11.2016 22:40

T86o45m71á77š 18K98l33í97m79a 4904117183123

To bych se rad docetl jak se to teda dela bez fizlovani????

+6/0
10.11.2016 6:48

M23a75r56t30i86n 65S59v40o11b19o66d46a 4948953508624

Práce policie je ta, když například policajt stojí u pankejtu a kontroluje, jak jezdí vozidla. Nebo jede v provozu. Fízlování je, když se schová do křovi 20m od cedule konec obce a měří tam 57 na 50ce. Například. Pokud ti není jasný pojem fízlování, pust si Švejka a mrkni na Bretschnaidera, to je typický fízl a podobvně se dnes chovají někteří policajti.

+1/−4
10.11.2016 7:05

T49o64m33á66š 82K87l14í25m83a 4614657953343

No jo ale to se ucily x let hold vas vyklad se spise hodi na USA .... tam sjou trosku dal treba se tez dockame vaseho vykladu R^

0/0
10.11.2016 8:18

J96a45n 82N30o40v50á71k 4446207833609

A Vám příjde, že ti policajti v autech u přejezdů byli nějak maskovaní v křoví? Předpokládám, že seděli normálně v označených autech. To jen pak blbové porušují zákony, když vedle stojí auto s policajtama.

0/0
10.11.2016 11:36

T55e46r85e36z14a 40H23o12l82á 4454393353767

neznáte základní pojmy, nebo máte velmi podivný náhled na svět.

0/0
1.12.2016 14:01

M51a29r35t70i41n 46S35v98o62b15o13d72a 4838263638544

Můj pohled na svět je opravdu podivný. Primární je u mě selský rozum, ne poučky, nařízení na každou pitomost a nesmyslné zákony, které nikomu a ničemu nepomůžou. Bohužel jsem v menšině, tak je můj pohled na svět "podivný". Za mých mladých let tomu bývalo naopak. A dokud budou u moci bolševičtí eurohujeři, nezmění se lautr nic.

0/0
3.12.2016 9:37

J78a27n 39M79a72j20z45n11e77r 1206527486622

Je to naprosto jednoduché. Postavit se k přejezdům a za porušení nekompromisně brát papíry. Vždyť je to obecné ohrožení.

+21/−1
9.11.2016 13:52

P23e88t66r 19B15á77č21a 8255106135725

Nesmysl. Svetla se roznou v dobe, kdy jste na prejezdu k tomu nejaky chytry policajt a byste bez ridicaku ani nevite jak.

+2/−8
9.11.2016 18:59

M58i60c92h41a81l 62K30r24u59p57i14č27k10a 8557143412834

Jako třeba ten poslední případ toho SUV?;-D;-D

+7/0
9.11.2016 20:52

J33a92n 30M92a86j46z49n26e45r 1626777486512

samozřejmě jen v případech, kdy je to naprosto jasné. Museli by mít důkaz na kameře, že jste to fakt musel vidět. Chcete další nevinné mrtvé ve vlaku?

0/0
10.11.2016 9:10

T38o77m24á65š 30Z22e27m14a29n 3245888384875

a) lepší by bylo, kdyby se ukázali - to by zákon neporušil nikdo. (ok chápu že účelem policie je dnes zisk)

b) chtělo by to napravit výstražné zaříení tak, aby nevznikaly prodlevy v kterých lze porušit zákon - tedy buď bude na přjezdu vlak nebo volno, ne 5-10-30 minut nic.

+5/−13
8.11.2016 18:49

P14e18t70r 66B63á11č45a 8375906175815

To je to stejne jak kdyby kupovali polepeny auta Policie misto tech buzeracnich civilu, taky by to melo mnohonasobne vyssi prvek bezpecnosti a prevence, ale z toho nejsou holt penize.

+5/−1
8.11.2016 18:51

J79i71r24i 52D24o45m10i51n74i17k 1281358121440

A co jezdit podle předpisů ? Snadné a ušetříte. :-)

+18/−11
8.11.2016 18:54

P34e91t24r 78B14á77č41a 8635976415405

Tenhle ovcan nazor nesdilim ani nahodou.

Veta ja jezdim podle predpisu me se prece nemuze nic stat, ta tu dlouho nebyla ;-D

K tomu lze dodat jen, abyste se nedivil ;-)

Jinak ja nemam na cem setrit, posledni pokuta je x let zpatky dve stovky za telefon.

+9/−7
8.11.2016 19:00

V54á78c98l76a12v 24H47o70s42c85h 8586978732881

u vas je zakazany jezdit podle predpisu??? Neni to cool a in? Co delaji jini, o to se nestarejte, jenom predvidejte.

+7/0
9.11.2016 11:55

P24e47t62r 79B85á81č68a 8325386195315

To ma byt reakce na me? Jestli ano, tak nechapu kde jste to vzal.

0/−1
9.11.2016 18:57

M57i86r38o50s25l72a81v 22B68u65d11a 9742722927802

Ani vy nejezdíte podle zákona, jen o tom nevíte!

+2/−1
8.11.2016 19:06

P64a69v57e75l 93N50e89k31v63a93s11i28l 2558583851562

Jestlipak taky dle předpisů dodržujete to, že při stání u přejezdu za určitých okolností zhasnete potkávací světla dle §32 a neohleduplně neoslňujete řidiče naproti. Já jen že to je přestupek za až 2000 bez bodů a plno chytráků co "jezdí dle předpisů" by se na toto chytilo raz dva.

+11/−1
8.11.2016 20:45

P69e67t80r 66B60á42č90a 8705846255605

R^

0/−1
9.11.2016 18:57

O30l26d23ř71i89c86h 14Š27t97ě73p62á25n80e67k 7642746566244

Jakože by vlak před přejezdem čekal na rozsvícení světel?

Nebo jak by jste si to představoval , aby nebyla prodleva.

Budete se divit, ale ta prodleva , je tam kvůli blbcům , kteří na ten přejezd vlezou , aby vlak byl ještě dost daleko.

+7/0
9.11.2016 9:35

R54o35m63a81n 19K40a17c90h35l29í32ř 7773861901770

Jenže ta prodleva s modernizací tratí vzrostla na nehoráznou míru...pár let zpátky bych si u nás v dědině nedovolil, když se rozsvítí světla na šráňkách vůbec projet...fčil když se rozsvítí, tk vím, že než ty šraňky začnou padat tk mám hafo času, tže pokud se rozblikají v dohledu, tk radši projedu než abych tam pak tábořil, protože než vůbec spadnou tak odjedu několik kilometrů. A tohoto si nejsem vědom sám, když vidím v zrcátku projet ještě za mnou tk 2-3 auta. Nutno dodat, že od každého přejezdu je pár metrů stanice, tže než se ten krám vůbec rozjede, tak to trvá tak týden. Za to, ale na přejezdu zhasínám světla. ;-D

0/−1
10.11.2016 5:09

A88n68d14r50e31a 20D41e50k40a87n82o17v52á 8103989946663

Prodleva vznikla s modernizací???? Tak to Vám vřele doporučuji se projet obcí Dobrá u Frýdku-Místku. Jen v samotné obci jsou hned tři po sobě jdouci přejezdy. A ten prostřední to je katastrofa, co se týká čekací doby. A je to tam od mých dětských let, jezdí tam lokálka z Českého Těšína do Frýdku a když se tam spustí šranky, tak je to i na deset minut..A ujišťuji Vás, že jediná modernizace celého přejezdu se jen týká nového asfaltu..;-D

0/0
10.11.2016 8:15

T44e56r39e88z96a 47H17o81l64á 4974603833947

ano. Přesně proto se nejvíc umírá na přejezdech, které řidič "zná".

0/0
1.12.2016 14:03

J29a86k70u46b 90Š97a60f34a34n13d23a 7845327931351

Takže mají stát s označeným autem před každým přejezdem?

+1/0
9.11.2016 12:54

J33i64n90d36ř34i64c43h 40Š60k87o90p31e96k 4675661210795

Přepodkládám, že pro výchovný efekt maximální pokuty bohužel nedávala

0/0
8.11.2016 18:17

M65a45r67t95i45n 15S18i10m44e42k 2191526256

Jsme nepoucitelni ... :-(

+1/0
8.11.2016 17:39

P14e74t53r 80B58á10č17a 8345596405855

Tak porad lepsi kdyz cumi u prejezdu nez na konci obci a kasirujou za 57 km/h.

+26/−1
8.11.2016 17:26

J55a20n 58F10o76r62g65á67č 7914431280863

Dobrá práce R^

+4/−2
8.11.2016 16:57

A36l39e86š 58V81e35n88c31o33v86s44k82ý 1269774269198

Přejezd Střítež u Jihlavy. Často se zde stává že červené světlo bliká ještě třeba 5 minut po přejetí vlaku, jeden by nevěřil co lidí vídám mě objíždět a přejíždět na červenou. Říkám si že i kdybych na takový přejezd narazil desetkrát za měsíc, strávím tímto čekáním hodinu života za měsíc. Pro někoho asi hrozná doba, pak si tak přemítám jak tito lidé tu ušetřenou hodinu stráví, nerozumím tomu kam všichni spěchají.

+19/−3
8.11.2016 16:43

P66e13t55r 16B15á80č49a 8355566185335

Ja zas nerozumim tem, co maji neustalou potrebu resit ostatni.

Boze tak at jede co je vam potom, vy si tam stujte klidne do vecera.

+3/−15
8.11.2016 17:28

J80i76ř51í 59S81c85h86w26a50c70h 8508344978696

no bože třeba ten Polák ve Studénce, bože no tak vjel na červenou na přejezd, bože no tak ho tam zavřely závory, .....co ti pozůstalí po těch mrtvejch mají neustálou potřebu řešit ty ostatní, co je jim po tom....at si klidně na přejezdech dodržují jakási zbytečná pravidla a vystávájí fronty na ty blbý světla.....:-/

+20/−4
8.11.2016 18:07

P18e62t67r 74B74á83č98a 8465566115875

Ano o tom jsem presne mluvil R^

0/−6
8.11.2016 18:50

M86i22r81o54s88l60a12v 73G11r17o54s80s37m61a96n38n 8602749474

Já zase nerozumím Vám.

+2/−1
8.11.2016 19:44

M25a78t56o45u95š 28Z80o60u81b34e34k 5442301490714

Potřebu řešit ostatní? Vy to asi nechápete. Ale když blbec nedodrží červenou, tak to ohrozí na životě i mě. Proto to řeším.

+5/0
9.11.2016 14:28

F94r73a15n71t60i20š48e59k 95S61o63b80o40t22k76a 1547483714180

To je ale de..lní názor! Přece pokud nebude ohrožovat ostatní tak ať si dělá co chce, třeba skáče do rokle. Ale když je schopen vykolejit vlak s nevinnými lidmi tak bych bral bez milosti papíry a dával mastnější pokuty. Nedávno mluvil řidič se dvěma dcerami v autě, že na červenou přejíždí vždycky, že se pořádně rozhlíží. Kam proboho spěchají???

+3/0
9.11.2016 16:24

J84á18n 39K75o85t36ú18č 2106294498766

Súhlasím, že netreba zbytočne riskovať, ale ak máte dôkaz, že sú tam svetlá pravidelne rozsvietené zbytočne dlho, pošlite to na SŽDC. Treba to opraviť.

0/0
10.11.2016 11:07

M72i33l40o65š 66K33o32l88m23a37n 6766283597822

Je od policie hezké, že působí na neukázněné uživatele přechodů a přejezdů kolejí preventivně. Jen postrádám uvedení výše pokut, jestli se měří všem stejně, aby řidič neplatil 1000.-Kč a navíc body a chodec jen "ty,ty,ty" nebo max. 100.-Kč.

0/−1
8.11.2016 15:56

K41a47r50l47a 14N78o85v72á21k64o62v64á 4964292455527

Proč by měl chodec a řidič platit stejně ? Chodec při střetu s vlakem riskuje tak maximálně svůj život, těžko může to, že vejde na koleje, způsobit obecné ohrožení. Kdežto automobil na kolejích na červenou riskuje nejen život svůj, ale i všech lidí ve vlaku.

Vzhledem k tomu, že společenská nebezpečnost konání chodce a řidiče je v daném případě těžko srovnatelná, je nabíledni, že nebudou platit stejně.

+23/−1
8.11.2016 16:04

P20e28t20r 29M88a40t49ě74j 8556521320584

myslím, že by měli platit stejně a navíc jsem přesvědčen, že pokud "chodec" je i řidič, mělo by k tomu být přihlédnuto.

0/−5
8.11.2016 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.