- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ach to novinářstvo ...
"Policie číhala ..."
PČR je státem řízená instituce a k výkonu činnosti pak zaměstnává mimo jiné policisty. Ti jediní mohou číhat .. Nebo snad ta kachlíkárna z Letný stála u oněch šraněk a dávala pokuty ?
Toto není práce policie, to je prachsprosté fízlování.
Taky rád jezdíš na červenou?
Je to naprosto jednoduché. Postavit se k přejezdům a za porušení nekompromisně brát papíry. Vždyť je to obecné ohrožení.
Nesmysl. Svetla se roznou v dobe, kdy jste na prejezdu k tomu nejaky chytry policajt a byste bez ridicaku ani nevite jak.
a) lepší by bylo, kdyby se ukázali - to by zákon neporušil nikdo. (ok chápu že účelem policie je dnes zisk)
b) chtělo by to napravit výstražné zaříení tak, aby nevznikaly prodlevy v kterých lze porušit zákon - tedy buď bude na přjezdu vlak nebo volno, ne 5-10-30 minut nic.
To je to stejne jak kdyby kupovali polepeny auta Policie misto tech buzeracnich civilu, taky by to melo mnohonasobne vyssi prvek bezpecnosti a prevence, ale z toho nejsou holt penize.
Přepodkládám, že pro výchovný efekt maximální pokuty bohužel nedávala
Tak porad lepsi kdyz cumi u prejezdu nez na konci obci a kasirujou za 57 km/h.
Přejezd Střítež u Jihlavy. Často se zde stává že červené světlo bliká ještě třeba 5 minut po přejetí vlaku, jeden by nevěřil co lidí vídám mě objíždět a přejíždět na červenou. Říkám si že i kdybych na takový přejezd narazil desetkrát za měsíc, strávím tímto čekáním hodinu života za měsíc. Pro někoho asi hrozná doba, pak si tak přemítám jak tito lidé tu ušetřenou hodinu stráví, nerozumím tomu kam všichni spěchají.
Ja zas nerozumim tem, co maji neustalou potrebu resit ostatni.
Boze tak at jede co je vam potom, vy si tam stujte klidne do vecera.
Je od policie hezké, že působí na neukázněné uživatele přechodů a přejezdů kolejí preventivně. Jen postrádám uvedení výše pokut, jestli se měří všem stejně, aby řidič neplatil 1000.-Kč a navíc body a chodec jen "ty,ty,ty" nebo max. 100.-Kč.
Proč by měl chodec a řidič platit stejně ? Chodec při střetu s vlakem riskuje tak maximálně svůj život, těžko může to, že vejde na koleje, způsobit obecné ohrožení. Kdežto automobil na kolejích na červenou riskuje nejen život svůj, ale i všech lidí ve vlaku.
Vzhledem k tomu, že společenská nebezpečnost konání chodce a řidiče je v daném případě těžko srovnatelná, je nabíledni, že nebudou platit stejně.