- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásný příklad už naštěstí (většinou) přežitého pojetí uličního prostoru s důsledným a nesmyslným oddělením pěší a automobilové dopravy - podchody, lávky, schodiště, rampy... Nefunkční, neestetické, náročné na údržbu.
Nějak se ta socialistická výstavba nepovedla. Za třicet let bez údržby jsou z ní ruiny.
Naopak, velmi se povedla. Kdyby se stavělo po kapitalisticku, tak by se bez údržby rozpadla do pěti let. O každý majetek se řádný hospodář stará, nicméně v Hradci Králové je to patrně jinak.
A kdo to nechal tak vyhnít? Takhle to přece neshnije hned, ale pár let to trvá. To přišel nějaký chytrák, který šetřil na běžné údržbě, čímž došlo k narušení staveb a rychlé degradaci. Teď to bude stát 10x tolik
To je tak, když se buduje kruhák za 120 mega a pak nezbývají peníze na mnohem důležitější věci
Já jsem si po prvním přečtení titulku myslel, že se jedná o hrdinného majora Hradce z 30 případů MZ.
Jirku Hradce přeci zastřelili v Chille, když se snažil odhalit proradné sabotéry našeho národního průmyslu