Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L28a66d15i31s77l64a41v 55K54v26a47s32n73i89č88k90a 1643367943435

Jestli to nebude tím, že by do Polska měly být obě dvě napojení, stačí se podívat do mapy, jak je to od sebe daleko, opravdu daleko. Navíc od těch Králík je to šup rovnou na Svitavy a směr Brno. Od Trutnova je to směr Praha.

+16/0
doporučit
5.12.2016 10:34

L93u94c58i77a71n 89P72a29p93a54z59i53a43n 5814957621565

Poláci mají pravdu, dálnice by měli být dvě, obě mají svou logiku a stejně jednou vzniknou. Nicméně dálnice logicky nemůže vést přes vesnici či město centrem. Podle mne to ani nikdo neočekává. Hlavní tah na Praha a Vídeň jsou dvě trasy, tedy 2 dálnice. Proč se už nestaví?

+6/0
doporučit
5.12.2016 13:23

J44a78r90o19s11l92a94v 80B63r15ů74n74a 7533818426534

Poláci i Němci uvažují(tesp.uvažovali) blbě a my Češi jsme Ti chytří ?

To asi ne, že.

Stačí jednoduchý logický úsudek,a dálnice přes Trutnov nemá, oproti dálnici přes Králíky, žádnou logiku.

Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se nám to nelíbit, můžeme protestovat, ale v tomto případě má lidnatější národ se svým selským rozumem pravdu (mají i více auta více kamionů).

A teď jsem zvědav, kolik mě zneguje Poláků a kolik Čechů ...

+5/−1
doporučit
5.12.2016 16:37

K33a17r36e59l 87K90o22š60ť98á66l 8937871910935

Ta trasa je tak logická, že si provoz stejně časem vynutí nějakou úpravu těch cest.

+4/0
doporučit
5.12.2016 12:14

M36i43l44a91n 25C51h83a92l64u81p89a 7364676537293

Tak dlouho se budou hádat mezi sebou, až přijde EK a poručí jim kudy to půjde. Přes Bruntál!

+3/0
doporučit
5.12.2016 14:30

M11i76r20e88k 18G71a54j29e69r 5561866789580

A zde vidime, jak se od 2. svetove valky s vystavbou silnice u nas pokrocilo.

+2/0
doporučit
5.12.2016 21:47

R11a35d11e92k 71N21o47v40a18k 9894263129880

Kdž Česko nepostavilo tunel pod červenohorským sedlem, tak holt poláci budou jezdit přes Lipku.

+2/0
doporučit
5.12.2016 14:05

L39u51c54i69a60n 33P67a41p97a89z82i97a82n 5314817231745

Polsky Wroclaw, česky Vratislav. Pište v českém textu česky!

+2/0
doporučit
5.12.2016 13:20
Foto

M45i38r72o35s90l38a79v 95S64t55e16i87n91e85r 6928864293425

Trasa přes Sudety vede po zkonfiskovaných pozemcích, starší budovy jsou vesměs po Němcích. Pokud současným majitelům nabídne stát rovnocennou náhradu, pak můžou být spokojeni, dálnice přinese oživené celého kraje a tím i vzestup hodnoty pozemků.

Původní majitelé pozemků a budov už sotva žijí, mladí se jistě do toho zapadákova vracet nebudou. Kvůli zachování obce je jistě možné, po celé trase dálnice na obecním pozemku vybudovat stráně, které by omezily šíření hluku. Pro stát je nesporně důležité, propojit již hotové magistrály v Polsku s Rakouskem co nejkratší cestou, sníží to zatížení ovzduší.

+2/0
doporučit
5.12.2016 10:38

J12a74n 98S94l63o20v26í13k 3459277940878

To je zase jen výkřik do tmy. Polská S3 ze Štětína se naplno staví k Trutnovu, od kterého je staveniště už jen asi 40 km. Z druhé strany se "doufám" příští rok začne stavět D11 až za Jaroměř, 25 km od Trutnova. Pokud by se měla začít plánovat stakilometrová dálnice nezalidněným kladským a kralickým územím, nebude to alternativa, ale úplně jiná komunikace v reálu za 30-40 let.

+2/−2
doporučit
5.12.2016 14:46

M89i64c27h43a54l 87J39a63n47k23o 7735729956764

Do Brna můžou jezdit přes Ostravu. Do Prahy by ale měli jezdit přes Trutnov. Pro ČR by rychlostní komunikace u Králík přinesla víc zlého než dobrého. Naopak východní Čechy čekají marně desítky let na slibovanou D11 v úseku HK--Trutnov.

0/−4
doporučit
5.12.2016 11:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.