Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Škodovka v Kvasinách roste, silnice nezvládají nápor zaměstnanců

Silnice na Rychnovsku přestávají zvládat dopravní nápor, který s sebou přináší rozvoj automobilky v Kvasinách. Vedení firmy už dříve upozorňovalo, že s rozvojem průmyslové zóny je třeba posílit infrastrukturu. Jenže stavba obchvatů zamrzla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a91v49e59l 11Ř55a74p98e27k 7732776729185

Vyrábíme auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta. Zbytek aut utváří zevlující plech, který zaneřádil všechny ulice.

Naprosto zvrácené a absurdní počínání Rv

+1/0
21.12.2016 16:44
Foto

M66a55r65e43k 80T47o76n 8112298798609

Nějak jsi z toho ciklu vyndal recyklaci. Ten plech neroste na stromě a není levný.

0/0
22.12.2016 0:13

P57e32t80r 39V93o15n61d55r88a22c29e24k 7895141143580

A co takhle veřejná doprava ?? Proč ti lidé nejezdí třeba autobusem ?? ...... Také exitují fabriky, které zaměstnance sváží ..... a tady Škodovka jasně říká,že je to nezajímá !!

+3/0
21.12.2016 4:54

P97a51v88e69l 40Ř11a54p95e50k 7832826549265

Automobilová lobby potřebuje, abychom se topili v těch zastaralých popelnicích. Tenhle koncept už nepatří do 21. století.

0/0
21.12.2016 16:46

M15i95c26h89a29l 79C50h96a51l27u87p79a 6718210619773

Řada zaměstnanců sice využívá veřejnou dopravu či svozové autobusy, ale přesto zbývá podstatná část lidí, kteří se do továrny dopravují auty.

0/0
21.12.2016 22:43
Foto

M42a46r29e90k 43T72o51n 8312388718869

Ty jsi ten článek asi nečetl, že?

0/0
22.12.2016 0:14

H91o78n83z96a 64F77á71t43o94r 2249285734230

Jezdí tam třeba i vlak. A to akorát, aby se lidé mohli dostat na směnu nebo ze směny. Dokonce je přímý do/z krajského města. Třeba lidé prostě chtějí jezdit auty.

0/0
22.12.2016 16:54

R83o78m57a53n 46H52a52n31u82s 8845887159504

TakŠkodovka postaví fabriku v jednom z nejméně lidnatém a infrastrukturou postiženém okrese a pak se diví. Proč to nepostavili v Ostravě, kde by měli na práci spoustu horníků, na Mostecku apod. Nejen ubytování ale i další problémy to přinese. Místní firmy nebudou mít zaměstnance ani v jiných oborech skoro každý číšník, prodavačka půjde raději do škodovky.

+2/0
20.12.2016 20:54

T18o96m23á62š 52V48e97r51n78e19r 1595484137815

Ta fabrika je v Kvasinách už víc než 80 let...

0/0
28.12.2016 0:26

R17o43m88a44n 46H32a11n26u29s 8875727739834

Akorát ji teď trochu rozšířili a potřebují celkem 5500 zaměstnanců a vozí tam lidi 100km a Poláky. A furt to nestačí pokrýt.;-D

0/0
28.12.2016 11:55

J34i44ř48í 57J11a22n74o71t31a 2359975103

přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi - také kolabuje doprava

0/0
20.12.2016 13:40

S64t30a74n85i36s77l43a85v 14P48i49š74t51ě98k 1706138849955

Vzdyt to vklidu jede. Pomalu ale nestoji.

+1/0
20.12.2016 13:17

J95o42s64e75f 34V66e53s74e20l89ý 4124696417706

Takže na směnu do Kvasin cca 2500-3000 lidí. Tak to bych chtěl to MHD vidět ;-) :-D

Kolikže má Solnice obyvatel? A obchvat nic nevyřeší neb půjde z pravé strany směr od Dobrušky a automobilka je na levé straně....Takže pochybuji že si bude někdo do práce dobrovolně zajíždět.

0/−1
20.12.2016 12:01

M67i18c48h32a45l 95C54h12a45l94u50p47a 6408100189353

To je nějakých 20-30 autobusů nebo 2 soupravy metra. Ti lidé ale nejspíš stejně budou jezdit na různá místa, takže svoz na jedno místo by ten problém jenom přesunul. Podle článku už ale nějaký hromadný svoz mají, ale dost lidí o něj nemá zájem a jede vlastním autem.

0/0
21.12.2016 22:46

P70e75t10r 28D49v12o13r32a65k 3981600687349

Já vám nevím, ale kolem šesté-sedmé a osmé ranní a druhé-třetí-čtvrté-páté a šesté kolabuje doprava v celých Českých Budějovicích a nepíšete tu o tom každý týden článek.

+1/0
20.12.2016 7:53

J68a75n 23M45o78t43ů79r41e61k 7640622591109

To kolabuje všude :-)

0/0
20.12.2016 7:57

L86a62d39i39s26l15a43v 20K81r76á98l 1640693489681

Přesně tak, totéž Praha, ale tam to stojí, tady na přiloženém videu co je celý článek, auta v pohodě jedou v koloně, to je úplný prd oproti stojící každodenní koloně do Prahy...

+1/0
20.12.2016 12:10

J45a28n 22M40o55t50ů75r69e80k 7710272631389

Když ona řešení existují, ale nikdo je nechce řešit. Určitě se část dá odbourat hromadnou dopravou ve spolupráci město/fabrika, určitě by mohla fabrika směny upravit tak, aby se rozptílily více do dne (přeci nemusí mít všechna oddělení stejně směnu), úprava infrastruktury atd.... a kombinace všeho. A lidé se musí také zamyslet, co chtějí - pohodlí a nebo zácpy a smrad.

+3/0
20.12.2016 7:46

A90n89t44o48n63í86n 51S12c44h12i68n31d52l28e34r 8643407685799

nevím, proč si nevezmou home office

+3/0
19.12.2016 22:43

M77a20r91t92i29n 43J47u69r41e21č63k68a 2443434251561

protože doma člověk lajdačí

0/0
20.12.2016 8:30

L53u84b18o30š 31H84o80l92í26k 5767370852280

A může uklouznout na mokré podlaze! (myslím že to říkala Marxová-Engelsová)

0/0
20.12.2016 13:26

M51a55r17e86k 94P57o23s79p52í54š44i53l 2145425131

Jo slavné kruháky! Největší špunt dopravy. Viděl jsem reportáž,kde už přicházejí na to,že retardéry ve městech řeší rychlost a bezpečnost,ale neřeší emise. Ty jsou mnohonásobně větší když se auta plouží na 2-3 rychl stupeň případně zastavují a rozjíždějí se

To samé je kruhák. A ještě k tomu tečou nervy řidičům. Kdo zažil zácpy na kruhákách ve FR tak mi dá jistě za pravdu. A vítězoslavně to aplikovali u nás.Teď je máme u nás skoro všude. A všude je zácpa. Doprava se mnohonásobně zpomalila. Lidi tráví mnohem víc času v autě. A to ještě jak to ti projektanti projektujou!!! Kamion s návěsem se má problém tak vejít.

+1/−2
19.12.2016 22:33

J90a15n 62M17o84t18ů18r86e82k 7710572871169

Ano, o retardérech je to pravda. Ale o těch kruháčích? To máte z jaké studie?

0/0
20.12.2016 7:40

M21a35r27e69k 42P54o91s39p26í87š36i38l 2605945711

kruhák jezdím denně několikrát.

štrůdl který se pomalu posouvá a nebo stojí. Všichni si dávají přednost. Nikdo neví kdo má jet a kdo ne. Jeden pomalejší řidič na rozjíždění udělá svoje.Pak se ta kolona začne rozjíždět auto po autě a zase brzdí a opět rozjíždí. Viz kruháky v Jihlavě když končí směny firem. Šílený zácpy a kvůli kruhákům.

0/0
20.12.2016 12:19

L75u50b37o87š 82H73o46l80í65k 5257650472980

No, přínos kruháků je, pokud na nich umí řidiči jezdit. Bohužel v Česku se buď bojí najet, nebo nedávají blinkr při výjezdu a najíždějící se tam nenacpe...

Každopádně se lépe najíždí na kruhák než z vedlejší na klasické křižovatce odbočovat doleva. To pak stačí chvilka a díky bouračce stojí i hlavní (a to je pak horší než "zdržení" díky kruháku)...

+1/0
20.12.2016 13:31

M98a22r85t64i90n 45J43u18r36e44č10k57a 2973744451281

Pokud je kruháč fobře navržen, tak nevidím důvod, aby omezoval dopravu. Přínos kruháků je především v bezpečnosti, kolik na nich bylo smrťáků? minimum, jestli nějaký u řidičů

+2/0
20.12.2016 8:32

L78a56d90i20s43l79a22v 65K82r47á43l 1950953739361

No U nás když nebyl kruháč, tak se stalo z vedlejších. Teď je kruháč a zase to stojí z hlavních, protože tam furt jezdí z té vedlejší :) Tak nevím, jedině k čemu to přispělo je, že ze všech pruhu musí skoro zastavit...

0/0
20.12.2016 12:13

M24a60r50t36i39n 48J19u17r46e41č42k41a 2113534821251

Dobré jsou kruháče, které mají v prvním opouštěcím směru ještě druhý pomocný výjezd, takže člověk pak v podstatě do kruháče ani nevjíždí

0/0
20.12.2016 12:18

K47a15r29e96l 17N67e51d18o11p52i84l 7788796599704

Zacpy tam pekne quasi.

0/0
19.12.2016 20:39

L92u47b14o82š 70M60a84r76e31k 1492175806131

Stát zde málo investuje ve srovnání s jinými lokalitami.

To se dotují upadající doly, ale podpora v tomto regionu je slabá. Respektive, nechává se vše na kraji a ten na infrastrukturu již více nemá.

Ale hold, loby ve vládě jde jiným směrem.

Přitom, by právě ty kraje, kde je větší úpadek v zaměstnanosti mohli právě zde uplatnit nezaměstnané.

Škodovce fandím, jen aby to vydrželo.R^

0/0
19.12.2016 17:35

P95a48v79e33l 81N92o59v79á57k 4683168275521

Pro tuto vládu jsou důležité ty skupiny, které je budou volit. Dobře vydělávající zaměstnanci bohatých firem mezi ně nepatří.

+2/0
19.12.2016 21:17
Foto

Š82t83ě30p46á66n 32B67i60n81k70o 3186154783426

Solnice je prťavý město (nic ve zlém, čistě technická) takže mi přijde absurdní, že víme-li, kudy má obchvat vést, říkáme si před začátkem roku 2017, že jezdit se po něm bude až někdy po 2020. Chápete to někdo? Ale co chceme, když se D8 táhla skoro 30 let, dálnice na jih, to pak snadi škoda mluvit. Jinak co se týče některých poznámek v diskuzi o využívání MHD, tak podle mě to není tak jednoduché. Zdaleka ne všichni jezdí do fabriky ze Solnice a do vísek a vsí v okolí žádné rozumné spojení není. Řešením by mohlo být nějaké velké odstavné parkoviště a centrální svoz, nevím. Nebo lepší střídání směn ve fabrice. Nějak se mi nechce věřit, že by německá organizace nezvládla výměnu u linek rozložit do času....

+5/−1
19.12.2016 17:00

T75o53m44á29š 85V27e44r36n97e55r 1455974567765

A jak by jste si to střídání představoval?

0/0
19.12.2016 17:23
Foto

Š76t42ě67p55á24n 64B43i41n92k46o 3296694243806

Já jednoduše. Střídaly by jednotlivé úseky v jiných časech, zátěž by se rozložila. Ale je klidně možné, že se mýlím. Nicméně nepochybuji, že by německá organizace práce nedokázala vyprodukovat nějaké smyluplné řešení.

+4/0
19.12.2016 17:27
Foto

Š38t86ě96p61á73n 86B79i47n80k24o 3716964663656

I kdyby se mělo "střídat" po provozech. Zaměstnanci z logistické haly v jiný čas než svařovna, lakovna nebo montážní linka. A v době střídání směn by logistika nemusela expedovat náklaďáky s hotovými vozy. Ale jak říkám, třeba se mýlím ;-).

+5/0
19.12.2016 17:33
Foto

B49r92o48n20i85s68l14a14v 92G74a47b32r27y21š 2202129351

Hromadná doprava asi nikomu nic neříká... :-/

+2/−3
19.12.2016 16:49

T48o96m73á21š 27V26e58r10n93e13r 1895614297745

Jak hromadná doprava?zaměstnanci nejsou jen z Rychnova...

0/−1
19.12.2016 17:24
Foto

B98r91o45n74i37s95l35a31v 13G93a68b81r91y68š 2972499571

A hromadná doprava nemusí jezdit jen po Rychnově.

+1/0
19.12.2016 18:38

Š29á69r14k69a 70Č27e67c75h80o30v93á 8368676205115

Nepletete si městskou dopravu v rámci Rychnova a hromadnou meziměstskou dopravu ?;-)

0/−1
19.12.2016 18:40

T13o23m27á57š 28V28e73r36n97e51r 1705524177325

Ale to by ta meziměstská doprava musela fungovat všude v okolí 40 km od Kvasin a to jaksi nefunguje...

0/0
19.12.2016 21:19

G56a75b17r35i15e50l 14H10o14r93t32e73n 9561689303534

Zkuste si představit, že autem jezdí vždy pár lidí z jedné z padesáti okolních vesnic. Jestli to tedy ještě dokážete, protože mám poslední dobou pocit, že se z vás stal regulérní zelený fanatik.

+1/0
19.12.2016 19:29
Foto

B10r19o66n10i71s90l64a84v 31G98a10b50r40y42š 2722749961

To máte špatný pocit, s tím Vám nepomůžu.

No ale pokud Vám současný stav vyhovuje, tak prosím. S Vaší mentalitou ani nepočítám, že by Vás nějaké řešení napadlo.

0/0
19.12.2016 19:35

G33a72b96r46i60e60l 83H95o62r18t27e53n 9341949983794

S mojí mentalitou? Začínáte svými tupě nenávistnými výpady proti autům na silnici trumfovat i nedávno diskuzně zesnulého Pavla Řapka. Plácáte naprosté nesmysly v situaci, kdy lidé nemají k osobnímu autu alternativu, tedy kromě nezaměstnanosti. ̈

Dřív se s vámi dalo diskutovat, teď už vás lze jen trpět.

+2/−1
19.12.2016 19:47
Foto

B39r31o26n51i97s65l55a14v 26G69a29b28r14y98š 2622639891

Nepochopil jste. Ale když má někdo v hlavě motorový olej, ani mě to nepřekvapuje. Kdybyste mě znal pořádně, dozvěděl byste se, že nebrojím proti automobilismu jako takovému. Vím, že někde je auto potřeba. Např. mí rodiče na vsi prakticky nemají jinou možnost dopravy. Nejde mi o odstranění aut, ale o rovnováhu. A to, co vidím na videu, není rovnováha.

Přece není takový problém, aby firma nasmlouvala nějakého dopravce s několika autobusy a začala svážet zaměstnance z okolních obcí. Jenže to by se někomu muselo chtít přemýšlet. Jenže ono se nechce, každý je pohodlný a musí jet autem. Pak to takhle dopadá.

Např. pardubický Foxconn přijede s kloubovým autobusem do Polabin, sebere zaměstnance a jede. A hned je v ulicích o několik aut méně.

Buďte se svou kritikou konstruktivní a předkládejte řešení. Na Vaše tupé výpady nejsem zvědavý.

+1/−2
19.12.2016 20:10

G11a81b71r96i80e12l 72H16o49r86t94e12n 9751139553754

Urážka v úvodu a v závěru. A mně vyčítáte, že nejsem konstruktivní?

Jezdím pomocí MHD déle, než vy žijete, vy "motorový oleji v hlavě". V Praze MHD preferuji. Jenže na rozdíl od vás do obslužnosti průmyslových zón vidím i profesionálně a proto vím, že to ani zdaleka není tak jednoduché. Hezký zbytek večera přeji.

0/0
19.12.2016 20:21
Foto

B54r40o62n43i53s79l80a74v 41G89a55b43r24y75š 2432139281

Urážka? Vy jste si ale začal... ;-D

Jezdit MHD ještě neznamená, že tomu rozumíte. Pokud současný stav s kongescemi, které vidím na videu, je výsledkem Vaší profesionality, pak nás chraň bůh. To pak ani nevyjedu z garáže.

0/0
19.12.2016 20:27

A89l69e15š 97S97t67u34c45h48l34í58k 9156271314675

Kdyby z padesáti okolních vsí jelo jedno auto s dvěma lidmi, bylo by to padesát aut a sto zaměstnanců. To by zácpy nezpůsobilo. Pokud je tam 2000 tisíce zaměstnanců, tak by to na 50 vesnic vycházelo akorát na jeden autobus z každé vsi. Ne z každé vsi ale musí jen zvlášť autobus. Autobus z Dolní může po cestě zastavit a nabrat lidi i v Prostřední a v Horní...

0/0
21.12.2016 12:47

A53l25e58š 32J18a32n37á66č37e90k 3253154696813

A to tam ty blázni do toho vidlákova ještě dalších několik tisíc lidí. Platy ve Škodě nejsou marné, ale bude to tam kde jaký plevel z ubytoven, agentur apod.

+1/−2
19.12.2016 16:26

L60u16b72o28m67í71r 84Z65o15u49h42a64r 3755285436428

Ale existuje jednoduchy reseni. A tim je MHD. Kdyz chteji propalovat benzin , naftu , stat v kolonach , znecistovat ovzdusi jeste vic a dychat splodiny tak at dal jezdi auty. Prece nebudeme kvuli jedne fabrice stavet nove silnice.

+1/0
19.12.2016 16:12

R49a82d83i38m 22S55i32m27u54n94e81k 2470770406694

a jak donutíte lidi jezdit mhd, když jednou v autě 4, tak je to vyjde laciněji, rychleji, pohodlněji..

+4/0
19.12.2016 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.