Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Škodovka v Kvasinách roste, silnice nezvládají nápor zaměstnanců

Silnice na Rychnovsku přestávají zvládat dopravní nápor, který s sebou přináší rozvoj automobilky v Kvasinách. Vedení firmy už dříve upozorňovalo, že s rozvojem průmyslové zóny je třeba posílit infrastrukturu. Jenže stavba obchvatů zamrzla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23a15v31e50l 49Ř56a38p63e85k 7562596779405

Vyrábíme auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta. Zbytek aut utváří zevlující plech, který zaneřádil všechny ulice.

Naprosto zvrácené a absurdní počínání Rv

+1/0
21.12.2016 16:44
Foto

M32a79r74e68k 39T41o35n 8542118908919

Nějak jsi z toho ciklu vyndal recyklaci. Ten plech neroste na stromě a není levný.

0/0
22.12.2016 0:13

P24e85t94r 68V33o29n29d27r53a73c16e94k 7215521693530

A co takhle veřejná doprava ?? Proč ti lidé nejezdí třeba autobusem ?? ...... Také exitují fabriky, které zaměstnance sváží ..... a tady Škodovka jasně říká,že je to nezajímá !!

+3/0
21.12.2016 4:54

P57a84v13e65l 80Ř49a68p57e44k 7622526659115

Automobilová lobby potřebuje, abychom se topili v těch zastaralých popelnicích. Tenhle koncept už nepatří do 21. století.

0/0
21.12.2016 16:46

M58i92c31h89a44l 54C79h32a19l43u68p12a 6848710449213

Řada zaměstnanců sice využívá veřejnou dopravu či svozové autobusy, ale přesto zbývá podstatná část lidí, kteří se do továrny dopravují auty.

0/0
21.12.2016 22:43
Foto

M37a14r25e80k 55T31o88n 8292518328659

Ty jsi ten článek asi nečetl, že?

0/0
22.12.2016 0:14

H51o42n26z66a 28F69á33t31o83r 2709495404290

Jezdí tam třeba i vlak. A to akorát, aby se lidé mohli dostat na směnu nebo ze směny. Dokonce je přímý do/z krajského města. Třeba lidé prostě chtějí jezdit auty.

0/0
22.12.2016 16:54

R60o19m88a82n 27H93a45n38u41s 8525287809954

TakŠkodovka postaví fabriku v jednom z nejméně lidnatém a infrastrukturou postiženém okrese a pak se diví. Proč to nepostavili v Ostravě, kde by měli na práci spoustu horníků, na Mostecku apod. Nejen ubytování ale i další problémy to přinese. Místní firmy nebudou mít zaměstnance ani v jiných oborech skoro každý číšník, prodavačka půjde raději do škodovky.

+2/0
20.12.2016 20:54

T43o21m38á51š 97V33e92r22n63e65r 1895724447795

Ta fabrika je v Kvasinách už víc než 80 let...

0/0
28.12.2016 0:26

R11o10m94a79n 17H53a16n91u72s 8145947839234

Akorát ji teď trochu rozšířili a potřebují celkem 5500 zaměstnanců a vozí tam lidi 100km a Poláky. A furt to nestačí pokrýt.;-D

0/0
28.12.2016 11:55

J90i23ř32í 60J29a32n16o41t80a 2339595773

přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi - také kolabuje doprava

0/0
20.12.2016 13:40

S37t76a63n69i45s53l12a25v 92P50i57š33t98ě22k 1886338399265

Vzdyt to vklidu jede. Pomalu ale nestoji.

+1/0
20.12.2016 13:17

J53o38s16e20f 69V60e43s42e83l41ý 4624566517326

Takže na směnu do Kvasin cca 2500-3000 lidí. Tak to bych chtěl to MHD vidět ;-) :-D

Kolikže má Solnice obyvatel? A obchvat nic nevyřeší neb půjde z pravé strany směr od Dobrušky a automobilka je na levé straně....Takže pochybuji že si bude někdo do práce dobrovolně zajíždět.

0/−1
20.12.2016 12:01

M67i13c53h83a69l 47C70h87a11l43u64p66a 6238190719953

To je nějakých 20-30 autobusů nebo 2 soupravy metra. Ti lidé ale nejspíš stejně budou jezdit na různá místa, takže svoz na jedno místo by ten problém jenom přesunul. Podle článku už ale nějaký hromadný svoz mají, ale dost lidí o něj nemá zájem a jede vlastním autem.

0/0
21.12.2016 22:46

P92e89t86r 52D26v48o17r75a42k 3311850137899

Já vám nevím, ale kolem šesté-sedmé a osmé ranní a druhé-třetí-čtvrté-páté a šesté kolabuje doprava v celých Českých Budějovicích a nepíšete tu o tom každý týden článek.

+1/0
20.12.2016 7:53

J54a73n 70M81o53t79ů25r51e50k 7620512241209

To kolabuje všude :-)

0/0
20.12.2016 7:57

L72a49d95i59s87l46a48v 93K54r20á39l 1130243909691

Přesně tak, totéž Praha, ale tam to stojí, tady na přiloženém videu co je celý článek, auta v pohodě jedou v koloně, to je úplný prd oproti stojící každodenní koloně do Prahy...

+1/0
20.12.2016 12:10

J31a96n 66M56o25t24ů40r60e21k 7860972671319

Když ona řešení existují, ale nikdo je nechce řešit. Určitě se část dá odbourat hromadnou dopravou ve spolupráci město/fabrika, určitě by mohla fabrika směny upravit tak, aby se rozptílily více do dne (přeci nemusí mít všechna oddělení stejně směnu), úprava infrastruktury atd.... a kombinace všeho. A lidé se musí také zamyslet, co chtějí - pohodlí a nebo zácpy a smrad.

+3/0
20.12.2016 7:46

A43n51t74o75n78í76n 51S56c86h95i81n91d58l79e25r 8693557905829

nevím, proč si nevezmou home office

+3/0
19.12.2016 22:43

M57a27r84t92i46n 37J83u58r61e62č97k91a 2663134961281

protože doma člověk lajdačí

0/0
20.12.2016 8:30

L77u40b62o60š 67H13o73l49í15k 5177760102530

A může uklouznout na mokré podlaze! (myslím že to říkala Marxová-Engelsová)

0/0
20.12.2016 13:26

M84a68r37e38k 80P81o37s95p23í89š27i27l 2245535641

Jo slavné kruháky! Největší špunt dopravy. Viděl jsem reportáž,kde už přicházejí na to,že retardéry ve městech řeší rychlost a bezpečnost,ale neřeší emise. Ty jsou mnohonásobně větší když se auta plouží na 2-3 rychl stupeň případně zastavují a rozjíždějí se

To samé je kruhák. A ještě k tomu tečou nervy řidičům. Kdo zažil zácpy na kruhákách ve FR tak mi dá jistě za pravdu. A vítězoslavně to aplikovali u nás.Teď je máme u nás skoro všude. A všude je zácpa. Doprava se mnohonásobně zpomalila. Lidi tráví mnohem víc času v autě. A to ještě jak to ti projektanti projektujou!!! Kamion s návěsem se má problém tak vejít.

+1/−2
19.12.2016 22:33

J30a91n 83M72o79t48ů61r18e86k 7870182181229

Ano, o retardérech je to pravda. Ale o těch kruháčích? To máte z jaké studie?

0/0
20.12.2016 7:40

M76a25r46e82k 97P88o33s33p26í19š38i17l 2825385601

kruhák jezdím denně několikrát.

štrůdl který se pomalu posouvá a nebo stojí. Všichni si dávají přednost. Nikdo neví kdo má jet a kdo ne. Jeden pomalejší řidič na rozjíždění udělá svoje.Pak se ta kolona začne rozjíždět auto po autě a zase brzdí a opět rozjíždí. Viz kruháky v Jihlavě když končí směny firem. Šílený zácpy a kvůli kruhákům.

0/0
20.12.2016 12:19

L22u47b17o13š 81H81o64l41í37k 5387470442960

No, přínos kruháků je, pokud na nich umí řidiči jezdit. Bohužel v Česku se buď bojí najet, nebo nedávají blinkr při výjezdu a najíždějící se tam nenacpe...

Každopádně se lépe najíždí na kruhák než z vedlejší na klasické křižovatce odbočovat doleva. To pak stačí chvilka a díky bouračce stojí i hlavní (a to je pak horší než "zdržení" díky kruháku)...

+1/0
20.12.2016 13:31

M80a28r29t68i14n 22J58u40r91e37č93k89a 2363544911841

Pokud je kruháč fobře navržen, tak nevidím důvod, aby omezoval dopravu. Přínos kruháků je především v bezpečnosti, kolik na nich bylo smrťáků? minimum, jestli nějaký u řidičů

+2/0
20.12.2016 8:32

L11a44d29i35s24l11a83v 15K36r52á79l 1490863989481

No U nás když nebyl kruháč, tak se stalo z vedlejších. Teď je kruháč a zase to stojí z hlavních, protože tam furt jezdí z té vedlejší :) Tak nevím, jedině k čemu to přispělo je, že ze všech pruhu musí skoro zastavit...

0/0
20.12.2016 12:13

M11a18r14t14i57n 15J26u57r52e46č33k28a 2573804571891

Dobré jsou kruháče, které mají v prvním opouštěcím směru ještě druhý pomocný výjezd, takže člověk pak v podstatě do kruháče ani nevjíždí

0/0
20.12.2016 12:18

K95a63r96e17l 12N33e43d22o75p91i75l 7888646349594

Zacpy tam pekne quasi.

0/0
19.12.2016 20:39

L91u90b29o88š 85M77a49r74e36k 1572975956161

Stát zde málo investuje ve srovnání s jinými lokalitami.

To se dotují upadající doly, ale podpora v tomto regionu je slabá. Respektive, nechává se vše na kraji a ten na infrastrukturu již více nemá.

Ale hold, loby ve vládě jde jiným směrem.

Přitom, by právě ty kraje, kde je větší úpadek v zaměstnanosti mohli právě zde uplatnit nezaměstnané.

Škodovce fandím, jen aby to vydrželo.R^

0/0
19.12.2016 17:35

P66a30v36e25l 39N88o81v42á83k 4753148875411

Pro tuto vládu jsou důležité ty skupiny, které je budou volit. Dobře vydělávající zaměstnanci bohatých firem mezi ně nepatří.

+2/0
19.12.2016 21:17
Foto

Š22t37ě68p49á90n 97B60i55n13k38o 3706124183246

Solnice je prťavý město (nic ve zlém, čistě technická) takže mi přijde absurdní, že víme-li, kudy má obchvat vést, říkáme si před začátkem roku 2017, že jezdit se po něm bude až někdy po 2020. Chápete to někdo? Ale co chceme, když se D8 táhla skoro 30 let, dálnice na jih, to pak snadi škoda mluvit. Jinak co se týče některých poznámek v diskuzi o využívání MHD, tak podle mě to není tak jednoduché. Zdaleka ne všichni jezdí do fabriky ze Solnice a do vísek a vsí v okolí žádné rozumné spojení není. Řešením by mohlo být nějaké velké odstavné parkoviště a centrální svoz, nevím. Nebo lepší střídání směn ve fabrice. Nějak se mi nechce věřit, že by německá organizace nezvládla výměnu u linek rozložit do času....

+5/−1
19.12.2016 17:00

T68o15m98á21š 95V66e23r85n60e61r 1865164327505

A jak by jste si to střídání představoval?

0/0
19.12.2016 17:23
Foto

Š82t86ě12p86á76n 58B19i98n83k38o 3966524913766

Já jednoduše. Střídaly by jednotlivé úseky v jiných časech, zátěž by se rozložila. Ale je klidně možné, že se mýlím. Nicméně nepochybuji, že by německá organizace práce nedokázala vyprodukovat nějaké smyluplné řešení.

+4/0
19.12.2016 17:27
Foto

Š94t27ě27p10á69n 83B82i30n87k19o 3906114803596

I kdyby se mělo "střídat" po provozech. Zaměstnanci z logistické haly v jiný čas než svařovna, lakovna nebo montážní linka. A v době střídání směn by logistika nemusela expedovat náklaďáky s hotovými vozy. Ale jak říkám, třeba se mýlím ;-).

+5/0
19.12.2016 17:33
Foto

B49r62o27n49i24s73l52a26v 61G22a91b19r40y40š 2172569281

Hromadná doprava asi nikomu nic neříká... :-/

+2/−3
19.12.2016 16:49

T28o70m94á68š 59V90e13r33n11e62r 1735944117155

Jak hromadná doprava?zaměstnanci nejsou jen z Rychnova...

0/−1
19.12.2016 17:24
Foto

B27r18o56n80i43s23l33a98v 75G25a82b35r18y69š 2392759351

A hromadná doprava nemusí jezdit jen po Rychnově.

+1/0
19.12.2016 18:38

Š12á68r47k95a 42Č30e67c46h38o26v86á 8508776505205

Nepletete si městskou dopravu v rámci Rychnova a hromadnou meziměstskou dopravu ?;-)

0/−1
19.12.2016 18:40

T43o13m45á37š 95V26e83r56n52e12r 1875694607895

Ale to by ta meziměstská doprava musela fungovat všude v okolí 40 km od Kvasin a to jaksi nefunguje...

0/0
19.12.2016 21:19

G61a37b96r97i92e35l 98H68o83r58t71e27n 9631559723554

Zkuste si představit, že autem jezdí vždy pár lidí z jedné z padesáti okolních vesnic. Jestli to tedy ještě dokážete, protože mám poslední dobou pocit, že se z vás stal regulérní zelený fanatik.

+1/0
19.12.2016 19:29
Foto

B58r64o81n79i88s79l72a22v 90G78a58b66r59y36š 2812409151

To máte špatný pocit, s tím Vám nepomůžu.

No ale pokud Vám současný stav vyhovuje, tak prosím. S Vaší mentalitou ani nepočítám, že by Vás nějaké řešení napadlo.

0/0
19.12.2016 19:35

G18a41b27r92i24e78l 81H35o83r40t28e72n 9491539383974

S mojí mentalitou? Začínáte svými tupě nenávistnými výpady proti autům na silnici trumfovat i nedávno diskuzně zesnulého Pavla Řapka. Plácáte naprosté nesmysly v situaci, kdy lidé nemají k osobnímu autu alternativu, tedy kromě nezaměstnanosti. ̈

Dřív se s vámi dalo diskutovat, teď už vás lze jen trpět.

+2/−1
19.12.2016 19:47
Foto

B86r30o17n79i79s26l49a45v 27G49a36b74r72y85š 2532539621

Nepochopil jste. Ale když má někdo v hlavě motorový olej, ani mě to nepřekvapuje. Kdybyste mě znal pořádně, dozvěděl byste se, že nebrojím proti automobilismu jako takovému. Vím, že někde je auto potřeba. Např. mí rodiče na vsi prakticky nemají jinou možnost dopravy. Nejde mi o odstranění aut, ale o rovnováhu. A to, co vidím na videu, není rovnováha.

Přece není takový problém, aby firma nasmlouvala nějakého dopravce s několika autobusy a začala svážet zaměstnance z okolních obcí. Jenže to by se někomu muselo chtít přemýšlet. Jenže ono se nechce, každý je pohodlný a musí jet autem. Pak to takhle dopadá.

Např. pardubický Foxconn přijede s kloubovým autobusem do Polabin, sebere zaměstnance a jede. A hned je v ulicích o několik aut méně.

Buďte se svou kritikou konstruktivní a předkládejte řešení. Na Vaše tupé výpady nejsem zvědavý.

+1/−2
19.12.2016 20:10

G84a46b62r57i76e75l 38H96o49r70t16e33n 9671629803704

Urážka v úvodu a v závěru. A mně vyčítáte, že nejsem konstruktivní?

Jezdím pomocí MHD déle, než vy žijete, vy "motorový oleji v hlavě". V Praze MHD preferuji. Jenže na rozdíl od vás do obslužnosti průmyslových zón vidím i profesionálně a proto vím, že to ani zdaleka není tak jednoduché. Hezký zbytek večera přeji.

0/0
19.12.2016 20:21
Foto

B45r52o55n11i23s64l72a23v 77G66a48b15r94y81š 2402769421

Urážka? Vy jste si ale začal... ;-D

Jezdit MHD ještě neznamená, že tomu rozumíte. Pokud současný stav s kongescemi, které vidím na videu, je výsledkem Vaší profesionality, pak nás chraň bůh. To pak ani nevyjedu z garáže.

0/0
19.12.2016 20:27

A36l86e94š 61S32t57u33c67h18l72í92k 9816821464775

Kdyby z padesáti okolních vsí jelo jedno auto s dvěma lidmi, bylo by to padesát aut a sto zaměstnanců. To by zácpy nezpůsobilo. Pokud je tam 2000 tisíce zaměstnanců, tak by to na 50 vesnic vycházelo akorát na jeden autobus z každé vsi. Ne z každé vsi ale musí jen zvlášť autobus. Autobus z Dolní může po cestě zastavit a nabrat lidi i v Prostřední a v Horní...

0/0
21.12.2016 12:47

A89l32e26š 84J39a87n89á71č67e94k 3183704796563

A to tam ty blázni do toho vidlákova ještě dalších několik tisíc lidí. Platy ve Škodě nejsou marné, ale bude to tam kde jaký plevel z ubytoven, agentur apod.

+1/−2
19.12.2016 16:26

L65u71b38o78m45í71r 11Z58o22u22h83a46r 3385305826888

Ale existuje jednoduchy reseni. A tim je MHD. Kdyz chteji propalovat benzin , naftu , stat v kolonach , znecistovat ovzdusi jeste vic a dychat splodiny tak at dal jezdi auty. Prece nebudeme kvuli jedne fabrice stavet nove silnice.

+1/0
19.12.2016 16:12

R76a10d76i26m 88S20i51m51u86n70e68k 2910860896514

a jak donutíte lidi jezdit mhd, když jednou v autě 4, tak je to vyjde laciněji, rychleji, pohodlněji..

+4/0
19.12.2016 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.