- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyrábíme auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta. Zbytek aut utváří zevlující plech, který zaneřádil všechny ulice.
Naprosto zvrácené a absurdní počínání
Nějak jsi z toho ciklu vyndal recyklaci. Ten plech neroste na stromě a není levný.
A co takhle veřejná doprava ?? Proč ti lidé nejezdí třeba autobusem ?? ...... Také exitují fabriky, které zaměstnance sváží ..... a tady Škodovka jasně říká,že je to nezajímá
Automobilová lobby potřebuje, abychom se topili v těch zastaralých popelnicích. Tenhle koncept už nepatří do 21. století.
TakŠkodovka postaví fabriku v jednom z nejméně lidnatém a infrastrukturou postiženém okrese a pak se diví. Proč to nepostavili v Ostravě, kde by měli na práci spoustu horníků, na Mostecku apod. Nejen ubytování ale i další problémy to přinese. Místní firmy nebudou mít zaměstnance ani v jiných oborech skoro každý číšník, prodavačka půjde raději do škodovky.
Ta fabrika je v Kvasinách už víc než 80 let...
přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi - také kolabuje doprava
Vzdyt to vklidu jede. Pomalu ale nestoji.
Takže na směnu do Kvasin cca 2500-3000 lidí. Tak to bych chtěl to MHD vidět ;-) :-D
Kolikže má Solnice obyvatel? A obchvat nic nevyřeší neb půjde z pravé strany směr od Dobrušky a automobilka je na levé straně....Takže pochybuji že si bude někdo do práce dobrovolně zajíždět.
To je nějakých 20-30 autobusů nebo 2 soupravy metra. Ti lidé ale nejspíš stejně budou jezdit na různá místa, takže svoz na jedno místo by ten problém jenom přesunul. Podle článku už ale nějaký hromadný svoz mají, ale dost lidí o něj nemá zájem a jede vlastním autem.
Já vám nevím, ale kolem šesté-sedmé a osmé ranní a druhé-třetí-čtvrté-páté a šesté kolabuje doprava v celých Českých Budějovicích a nepíšete tu o tom každý týden článek.
Když ona řešení existují, ale nikdo je nechce řešit. Určitě se část dá odbourat hromadnou dopravou ve spolupráci město/fabrika, určitě by mohla fabrika směny upravit tak, aby se rozptílily více do dne (přeci nemusí mít všechna oddělení stejně směnu), úprava infrastruktury atd.... a kombinace všeho. A lidé se musí také zamyslet, co chtějí - pohodlí a nebo zácpy a smrad.
nevím, proč si nevezmou home office
Jo slavné kruháky! Největší špunt dopravy. Viděl jsem reportáž,kde už přicházejí na to,že retardéry ve městech řeší rychlost a bezpečnost,ale neřeší emise. Ty jsou mnohonásobně větší když se auta plouží na 2-3 rychl stupeň případně zastavují a rozjíždějí se
To samé je kruhák. A ještě k tomu tečou nervy řidičům. Kdo zažil zácpy na kruhákách ve FR tak mi dá jistě za pravdu. A vítězoslavně to aplikovali u nás.Teď je máme u nás skoro všude. A všude je zácpa. Doprava se mnohonásobně zpomalila. Lidi tráví mnohem víc času v autě. A to ještě jak to ti projektanti projektujou!!! Kamion s návěsem se má problém tak vejít.
Ano, o retardérech je to pravda. Ale o těch kruháčích? To máte z jaké studie?