- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vždycky jsem se domnívala, že havarijní situace vyžadují rychlé řešení.
Tady k rychlému řešení došlo - most je uzavřen. Co bude dál - rok, dva nebo tři...
však oni si lidi zvyknou.
Nedávno jsme mohli vidět, jak se havarijní situace řeší jinde. V Japonsku se propadla veliká křžovatka se vším všudy, a do týdne, bylo hotovo.
Neuvěřitelné lajdáctví. Dostupnost autem z jednoho břehu na druhý je až v Hradci Králové (Gočárův okruh - Orlický most) nebo z druhé strany v Krňovicích. Tohle prostě nemá logiku, místní ať se klidně po..rou nás nějakej rok,dva nerozhází.
Most dostal pěkně zabrat při povodních v r. 1997, měl se opravovat už tenkrát, protože voda hnula se statikou. Nakonec se to nějak ošolíchalo a jezdilo se tam dál. Každopádně to je docela velká dopravní komplikace.
Nějak mě nedochází, jak souvisí povodně před 20 lety se zanedbanou údržbou kovové mostní konstrukce. Z té reportáže je koroze zjevná...
Ke stavu mostu jistě přispěla pravidelná a kvalitní údržba Mluvčí krajského úřadu HK je schopná jen trapných výmluv. Reportáž od času 10:39:
Je někdo za tyto věci zodpovědný? :-))
Nový jízdní řád MHD redukuje dostupnost lokality na pravém břehu Orlice např. o víkendech na 50%. V pracovní dny mimo špičku jede spoj po 70 minutách! Asi by kraj měl doplatit nebo zajistit dopravní dostupnost okrajových částí krajského města, když nebyl schopen zajistit a včas vyřešit sjízdnost takového nejen místně důležitého mostu. Nebo je to nějaká sabotáž pro znesnadnění přístupu pro uprchlíky? Co na to nový náměstek pro dopravu...Zakonzervujeme tento stav na další cca 2 - 3 roky?