- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že mě to nepřekvapuje. Jeden lže v Ano = všichnou lžou v Ano.
Pan ministr opět slibuje nesmysly. Do roku 2025 stěží dokončí archeologický průzkum, a to ještě v případě, že nevyhrabou víc než okousanou prasečí kost z poloviny 20. století.... Navíc Polsko nemá nijak velký zájem vést dálnici právě po trase Náchod-Kudowa Zdroj-Klodzko-Wroclaw. Vždy preferovali trasu směrem na Walbrzych, tedy blízko k Trutnovu, přibližně v lokalitě Královec. Což by dávalo smysl i v CZ napojením východní části Krkonoš na dálniční síť. Chápu, že tohle se v Náchodě nikomu nelíbí, ale na polské straně je to realita. Jejich dálniční síť končí 100km od Náchoda.
Však o dálnici přes Náchod nikdo neuvažuje. Už za socialismu byla podepsána smlouva o hraničním přechodu u Královce (Jaoměř-Trutnov-Královec-Legnica-napojení na A4) a s tím se i pracuje u nás i v Polsku. Náchodští ale touží po této dálnici, protože nákladní doprava teď jezdí přes Náchod.
Tenhle Ťokův proslov by měl každopádně vejít do dějin.. pokud si to pamatuju, hovořil taky o železniční trati Liberec - Cvikov, která vede přes Polsko.. jen škoda, že do Cvikova vlaky vůbec nejezdí
Ťok je jako buldozer a věřím tomu, že slíbený termín dodrží díky očekávaným legislativním změnám, které odbourají typicky českou složitost při výstavbě těchto a jiných strategických staveb.
To by stát nesměl nabírat 10tisíc dalších úředníků ročně.....
Josefe Nováku, běž si environmentovat a archeoložit na svoje a nemínusuj tu lidi, kterym vadi nesmyslne natahovani terminu zelenymi i jinymi bezmozky ...
36 měsíců vs 33 měsíců je 10x rychleji?
36 měsíců = 3 km (CR) vs. 33 měsíců = 35 km (PL) ... čtěte pozorně článek!
slibem nezarmoutíš a od politika to konec konců nikdo ani nečeká