- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad se toho asi někdy dožijeme ale jak se zde píše, že by po něm po dobudování D11 nikdo nejezdil je naprostá blbost, protože když pominu všechny ty co po něm pojedou protože chtějí ušetřit za mýtné či dálniční známky tak dle sčítání dopravy jen polovina ze všech kamionů míří od HK na Polsko a jen třetina jich dojede dál než do Klodzka a ostatní jedou ve směru od Nového Města na Trutnov či Broumovsko pro které rozhodně není D11 žádnou alternativou, dále pak všichni řidiči z Broumovska či Kostelecka obecně ušetří desítky minut na cestě a min. 10 000 obyvatel podél hlavních tras v Náchodě už nebudou poslouchat burácení motorů a čuchat smrad všech těch kamionů.
Vím , že to vadí dost lidem na Kramolně ale kromě těch pár baráků v bezprostřední blízkosti je moc nechápu, protože obchvat povede v zářezu okolo lesa a navíc z něj povede styková komunikace právě pro Kramolňáky a že spadne cena nemovitostí?? To by se realitní trh musel leda zhroutit - všude ve světě platí, že čím lépe jste dopravně dostupný tím je cena nemovitosti naopak vyšší.
Chce to věci vidět pozitivně a pro desítky tisíc lidí Náchodska ten obchvat pozitivní bude určitě vč. "kafrajících" Kramolňáků - jenom oni hledají jen negativa a myslí jen na sebe. A co se týče rázu krajiny - kdo byl v Alpách tak viděl mosty, tunely, dálnice protínající hory a co??? Zase tak strašně to nevypadá a těm krásným Alpským vesničkám to jenom pomohlo.
Chápu, že za to schytám mínusy, ale proč se v ČR všude staví "dvoje" stavby vedle sebe?
Postaví se za dlouhé peníze obchvat Holic a pár set metrů vedle povede D35...
Staví se dálnice na Budějovice, ale "pro jistotu dvě najednou (D3 a D4)...no takže není do Budějic dostavěná ani jedna...
V Náchodě se udělá obchvat a přitom se vykupují pozemky D11 od Hradce k Jaroměři a začíná se s přípravou D11 od polské hranice...
Nebylo by lepší trochu více pohnout s úsekem Jaroměř-Trutnov?
Kdo pak bude jezdit na Náchod?
Máte snad dojem, že Velké Meziříčí je dopravně mrtvé, i když leží pár set metrů od D1? Nebo že Poděbrady, hned vedle D11, nezažívají denně dopravní zácpy?
.
Ona totiž každá nová silnice generuje novou dopravní zátěž. Přitáhne nové motoristy, které by předtím možná ani nenapadlo sednout za volant...
Proč to ještě není potavené? Včera i předevčírem bylo pozdě.
Protože demokratické právo každého občana do všeho kecat, i když je z druhé strany republiky. Načež musejí doběhnout všechny zákonné lhůty nejen na rozhodnutí státní správy a samosprávy, ale hlavně na možná odvolání všech (ne)dotčených subjektů.