- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyhrál Pan Souček ,který to hned včera označil za výborný reklamní trik Blahopřeji
Waldhauser je můj oblíběný autor.. teda spíš jeden z mnoha, ale stejně
Je videt, jak nase objektivni media sezerou kazdou blbost...
Otázka je, jak skutečnost, že někdo lže, povede k jeho popularizaci. Pokud jim teda nestačí, že se o nich dva dny píše v novinách a na facebooku.
Pracuji také v muzeu (naštěstí ne v jičínském).
O takovou hloupou propagaci muzejnictvi ale nestojím,...
Jaká pak vykopávkavždyť to je pohledná ženská
Já si říkal, že je ve všech médiích pouze jedna fotka a na ní ještě tak nějak nic...
Jako reklama celkem dobré a především levné
tak pokud tam nebyly vyfocené úplné vykopávky, ale mladý kusy, proč ne:-)
možná jsem v tomhle trochu konzervativní, ale propagaci muzea bych si představoval spíš prostřednictvím zajímavých sbírek, expozic, vědeckých počinů a popularizací historie, guerilla marketing bych nechal telefonním operátorům a prodejcům bubble tea