- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mno napřed bude muset Škodovku znárodnit, aby o ní mohl rozhodovat. To už tady bylo, skončilo to modelem Škoda 120 - ruční stahování zadních oken za příplatek.
By tak řešil, no, naštěstí o tom rozhodují jiní a Zeman už jen plácá a poslouchá ho už jen pár socialismu oddaných komunistů.
Zeman by jen přihrával tantiémy členům představenstva a dividendy zahraničním akcionářům. Na zaměstnancích mu nezáleží, ty by klidně ještě více zotročil. Proč sem Zeman nechce přitáhnout dělníky z Německa a Polska? Do Kvasin je to blíž. Stačilo by poskytovat srovnatelné mzdy, jako v německých automobilkách.
V létě budou fotky MZ s manažery Škoda auto na golfu. Že jim tak bravurně poradil. Ten chlap nemá obdoby.
Už Zemanovi rozumím - ve Škodovce si manažeři poplakali, kolik musí platit svým zaměstnancům a Zeman už chce dovážet levnou pracovní sílu a tím snižovat mzdy zaměstnancům
ne ti lidé nejsou a není to výšce mzdy...........nebo tím když někomu přidáš vznikne nový zaměstnanec ?
Už je nejvyšší čas aby se odebral na Vysočinu objímat stromy...
Tak nám zase soudruh perlil. Už jednou nechejte ty jeho kecy vytesat do desek kamenných ať se mužem za pár roků zasmát a pobavit.
Ptám se Idnes.
Skutečně dnešní doba vyžaduje bulvární titulky a pokud ano, formuje se Idnes směrem k bulváru?
Dávat dohromady roboty a Ukrajince - a věřím, že to bylo děláno schválně a budou to technicky odmítat je skutečně hodné ubohého standardu.
Toť vše.
Nevím co by k tomu řekl kníže či řekne Horáček, ale myšleno - perspektivně resp. co nejdříve roboty, ale v mezidobí něco Ukrajinců navíc je potřeba. Zajímalo by mě co byste řekl na jeho místě.
Soudruh už neví co mluví.
Říkal daleko větší blbosti, třeba tu pohádku o průplavu.
co třeba zrusit nesmyslnou funkci prezidenta