- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekopatistické fantasmagorie v praxi. co na tom, že ty vejfuky jsou v elektrárně, nejlépe v jiném kraji. To co možná ušetří za PHM, zaplatěj za nový aku po pěti letech. Při větších mrazech v zimě to bude ještě míň. Pokud to vůbec v zimě bude provozuschopný. O klimě v létě či topení v zimě si budou pasažéři jen vyprávět, řidiči budou fasovat služební jägry a plavky. Inu Mechaw...
Lepší trochu zimy než o pět let dřív v penálu kvůli rakovině...začátek letošního roku je varováním - na Brněnský už 32x překročen 24hod. imisní limit pro polétavý prach...
Díky za moudrá rozhodnutí...jsou i jiné hodnoty než okamžitý finanční zisk...
Kilometr elektrobusu za 3 koruny, takze za ctvrtinu oproti nafte, ale za dvakrat vyssi porizovaci cenu - to v tom zohlednene neni.
A pri intenzivnim nabijeni bude zivotnost baterii take silne zkracena - zajimal by me skutecny interval vymeny baterii!
A mimochodem - pri soucasne cene jizdenek se mi vubec MHD nevyplati pouzit, po meste dojdu pesky a pokud je to s jednim prestupem, tak se mi vyplati moje V8... Lituju lidi, kteri musi obcas dojizdet z okraje - litacka se nevyplati :(
A jen na okraj - soubezna platnost jednorazova/casova jizdenka!? A jeste jednou - za ty prachy!?
Ta vyšší pořizovací cena při nájezdu přes 200 km denně tak nevadí. Provozní náklady jsou srovnatelné s naftou, nebo i o něco nižší. Takže ano - v MHD má elektropohon výhody, na rozdíl od osobních aut.
km jen za 3 Kč... Až pak DP přešvihne proudové špičky (když se na nabíječkách sjede pár kousků, které budou brát po 1000A) a vyskočí mu cena za kWh...
"Motivace" radních výrobci k tak hloupému rozhodnutí musela být veliká.
Hloupost, za ctvrt miliardy si muziu postavit nove trolejbusove trate... napr. na Benesovu tridu a Palackeho... tam by to melo i smysl...
To časem mohou. Ale zatím lze napájet z trolejí tam, kde troleje jsou a kde nejsou, jet na baterie.