- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) vjezdy pro boudaře jsou nutné, o tom žádná. Otázkou je, zda musí courat dolů do Špindlu, do vrchlabského Kauflandu nebo do hradeckého Makra denně anebo zda to nestačí dvakrát týdně. Světe div se, ještě v 70. letech se na některých boudách peklo vlastní pečivo, nemuselo se dovážet z okresní pekárny či supermarketové rozpékárny.
2) vjezdy pro turisty jsou jako jednoduchá samoregulace. Kdo není tak zdatný, aby si na horskou boudu dokázal sám vynést batůžek s oblečením a obuví na týden (protože o stravu a nocleh se stará boudař), tak holt nemá na těch horách co dělat. Vatra i Moravská bouda jsou kousek od autobusové zastávky, Medvědí taktéž...
No jo, jenze ti vasi batuzkari se na to z vysoka vykaslali. Takze boudari tam potrebuji dostat nekoho jineho a to jsou treba rodinky s detma, zazil jsem tam srazy myslivcu, vikendove kurzy jogy atd. A tam se nikdo s baglem pesky tahat nebude. Tak co, maji to zavrit a boudu spalit nebo co s tim?
Katastrofa dojít k boudě. Fuj turistika na horách. Kdo to kdy viděl?
Takže ideálně ke každé boudě asfaltka, a u každé chaty asfaltové parkoviště minimálně pro jedno auto na pokoj. Radši víc, co kdyby máma i táta chtěli přijet každý se svým...Myslím, že už vím, kam míří ten zákon o národních parcích....
Koukám, že se tu v diskusi vyjadřují odborníci, kteří ani neví kde jsou Krkonoše ... u hřebenových bud ekoteroristé před mnoha let povolili max 5 aut na boudu - což vedlo například k úpadku Petrovy boudy s kapacitou 150 lůžek !
Popíšu vám co ekoteroristé před lety vymysleli - můžete si k boudě vyvést batožiny a vrátit se s autem dolu do Špindlu, kam si pro vás zajede správce boudy - tedy místo jednoho výjezdu pojedou auta 4x - no tomu říkám ekologie
proc ekoteroriste? co to podle vas znamena?
Tak další krok jak zvýšit provoz a znečištění. Místo toho, aby si každý dojel nahoru a pak dolů tak pro něj někdo pojede dolů a pak nahoru a zpátky to samé. Výsledkem bude dvojnásobek najetých kilometrů a 100% stav naštvaných hostů. Ti příště pojedou jinam. Opět vítězí zelený ekoterorista.
A nebo budou mít dodávku a najednou vezmou dvě či tři rodiny. navíc mohou si koupit něco na elektriku - pro kratší jízdy by to měla auta zvládnouti s kopcem domu.
A když nebudou mít u chaty svoje auto, tak alespoň se po Krkonoších projdou a nebudou courat sem a tam.
Takže naopak - snížení emisí z PHM, zvýšení za prošlapané podrážky.
A málem bych zapomněl - snížení spotřeby aut po dovolené, protože budou vozit lehčí lidi, kteří na horách shodili trekem nějaké to přebytečné sádlíčko
"Potom ale můžeme hřebenové boudy zavřít,"
No a o to tu jde, ne?
jo? myslite, ze turisti oceni, kdyz se budou zavrou ...
Za sebe rikam, kde nemuzu zaparkovat u hotelu nebo chaty tam nejedu
Nemyslel jsem si, že s vámi budu někdy souhlasit, ale zde je na místě rozumné rozšíření parkovišť když už tam je to ubytování... :-)
A jsem zvědavý, koho ještě napadne uplatnit na autech emisní plakety.
Ale no tak..... do teď to bylo tajné...
Já jsem pro. Každá chata má vlastní parkoviště a pokud ho nemá nebo ho má s nedostatečnou kapacitou, tak holt musí mít připravený transport pro klienty.. není co řešit.
Velmi správně. Parkovat tu nebudete a my vás za to stáhneme na vzdušném.