Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P96a94v15e85l 92M77a96t12o82u82š90e18k 5200837208584

To jsou ty "opravy" tratí na český způsob. Tvrdit, že zrychlení se nekoná, protože na trati jezdí 40 let staré vozy, je vrchol drzosti! Vážení, i ty 40 let staré vozy jsou konstruovány na rychlost 140 km/h a touto rychlostí po "koridorech" i běžně jezdí. I o takové rychlosti, byť není nijak závratná, se ale na trati Hradec Králové - Trutnov (a na desítkách dalších) bude moci jen zdát! Podmiňování zvýšení rychlosti lehčími vozy snad může v daném případě sežrat i s navijákem jen člověk absolutně neznalý železniční problematiky. Pokud mají na trati rychlostní omezení vozy s nápravovým tlakem (hmotností na nápravu) 10 tun (celková hmotnost vozů je cca 40 tun), pak takovou trať rovnou zavřete nebo prodejte Němcům nebo Číňanům! Připomínám, že je řeč o rychlostech okolo 100 km/h, nikoli okolo 300 km/h, při nichž může hrát i uvedené nápravové zatížení skutečně poměrně významnou roli. Prostě nedělejte z lidí ještě větší voly, než doopravdy jsou! Ukázkou českého "mistrovství" v opravách a údržbě tratí je konečně i trať Plzeň - Domažlice - Furth i. W. - Schwandorf. Na německé straně je na ní rychlost 120 km/h (pokud ji ještě nezvýšili), na naší 70 až 80 km/h (jestli je tam nějaký kousek 100 km/h, pak nebude moc významný). Ale výluky, které nehorázně zpožďují mj. již tak dost pomalé vlaky z/do Mnichova, jsou tam na naší straně každou chvíli. A výsledek? Nula! Přitom si troufám tvrdit, že český úsek je z vnitrostátního hlediska (blízkost Plzně) významnější než úsek německý (větší německá města jsou poměrně daleko).

+13/0
doporučit
14.3.2017 10:20

M25i56c72h18a44l 16Š14e46d80o 1878797892623

Všechno je dáno tím, jak tragicky SŽDC funguje. Její mluvčí jako Goebels jen odvádí pozornost od jejich neschopnosti pod heslem 100x opakovaná lež se stává pravdou. Nejsou schopni dělat s jejich kamarádskými firmami nic včas a pořádně. Do teď se ani 120 směr Trutnov nikde nejezdí. Vrcholem je zprzněná trať mezi Chlumcem a V.Osekem, kam dle poutače dala jen EU 320 melounů. Za to se měla trať opravit a na pár stovkách metrech zvýšit rychlost o závratných 5 a nedejbože i 10 km/h. Výsledkem je, že se zde hned po dokončení dělaly zoufale nouzové opravy a teď stejně jezdíme (poskakujeme na dírách) na 6ti kilometrové rovině kolem Dobšic v moderních vozech už je padesátkou Rv. Co bude dál???? Tím by se měl někdo zabývat, ale v tomto státě je tak třeba normální.

+4/0
doporučit
14.3.2017 18:24

J51a45n 93S79l73o89v74í80k 3889447960558

Takže ta otravná výluka, rozježděné louky a lesy od parkujících aut stavbařů a nové cesty přes ně, aby se technika dostala k trati, omezení tím pádem i pro řidiče, kvůli výjezdu ze stavby - to vše bylo úplně na ... ?

+3/0
doporučit
14.3.2017 13:48

J45a23r87o41s67l77a39v 17H19a67m38á56č74e89k 6903676158142

Peníze z unie protekly, provize jsou rozebrány - hlavní úkol byl splněn a o cestující moc nešlo...

+3/0
doporučit
14.3.2017 12:22

P96e17t49r 40K46o95r37b45e92l 9446777360222

Zrychlení této trati by znamenalo přeložky a částku v miliardách. To co se tam odehrálo by se dalo nazvat tak, že jí SŽDC nenechala shnít a to za cenu tomu odpovídající. Lepší vozidla časem přijdou jako tomu bylo jinde. Když se začal dělat koridor na 160 km/h byly u nás myslím jen dvě lokomotivy, které to uměly.

+3/−1
doporučit
14.3.2017 12:28

V74o61j53t70ě89c57h 48H30a12n60á55k 8425771651324

Kdyby SŽDC nelhala. Mezi Předměřicemi a Smiřicemi je 100km/h, nikoliv 120km/h. Protože tam chybí traťové zabezpečovací zařízení, které tu rychlost 120 umožňuje.

+2/0
doporučit
15.3.2017 8:40

J98a10n 83K22o82h39l 4103487501144

Vítejte v ČR.

+1/0
doporučit
15.3.2017 10:04

J75a91n 13J31e83m93e39l82k54a 1625940

Tak bylo vyměněno 5 ze 60 km. Takže proto. Ale nemyslím si, že to bylo k ničemu. Snad se bude dělat Hradec Jaroměř celý na 120.

+1/0
doporučit
14.3.2017 21:58

P30a29v10e19l 65C83e93r55n93y 4960689392150

Zkuste si přejezd v Předměřicích nad Labem. Ten se opravdu za ty peníze vydařil!!! Proto, aby mohly ty rychlovlaky skutečně rychle jezdit do zatáčky, je tam skok jako hrom, který vám dobře prověří pérování auta.

0/−2
doporučit
14.3.2017 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.