Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P21a12v31e95l 96M97a57t53o29u94š90e35k 5140907118284

To jsou ty "opravy" tratí na český způsob. Tvrdit, že zrychlení se nekoná, protože na trati jezdí 40 let staré vozy, je vrchol drzosti! Vážení, i ty 40 let staré vozy jsou konstruovány na rychlost 140 km/h a touto rychlostí po "koridorech" i běžně jezdí. I o takové rychlosti, byť není nijak závratná, se ale na trati Hradec Králové - Trutnov (a na desítkách dalších) bude moci jen zdát! Podmiňování zvýšení rychlosti lehčími vozy snad může v daném případě sežrat i s navijákem jen člověk absolutně neznalý železniční problematiky. Pokud mají na trati rychlostní omezení vozy s nápravovým tlakem (hmotností na nápravu) 10 tun (celková hmotnost vozů je cca 40 tun), pak takovou trať rovnou zavřete nebo prodejte Němcům nebo Číňanům! Připomínám, že je řeč o rychlostech okolo 100 km/h, nikoli okolo 300 km/h, při nichž může hrát i uvedené nápravové zatížení skutečně poměrně významnou roli. Prostě nedělejte z lidí ještě větší voly, než doopravdy jsou! Ukázkou českého "mistrovství" v opravách a údržbě tratí je konečně i trať Plzeň - Domažlice - Furth i. W. - Schwandorf. Na německé straně je na ní rychlost 120 km/h (pokud ji ještě nezvýšili), na naší 70 až 80 km/h (jestli je tam nějaký kousek 100 km/h, pak nebude moc významný). Ale výluky, které nehorázně zpožďují mj. již tak dost pomalé vlaky z/do Mnichova, jsou tam na naší straně každou chvíli. A výsledek? Nula! Přitom si troufám tvrdit, že český úsek je z vnitrostátního hlediska (blízkost Plzně) významnější než úsek německý (větší německá města jsou poměrně daleko).

+13/0
doporučit
14.3.2017 10:20

M69i58c19h69a46l 13Š84e28d51o 1348387642513

Všechno je dáno tím, jak tragicky SŽDC funguje. Její mluvčí jako Goebels jen odvádí pozornost od jejich neschopnosti pod heslem 100x opakovaná lež se stává pravdou. Nejsou schopni dělat s jejich kamarádskými firmami nic včas a pořádně. Do teď se ani 120 směr Trutnov nikde nejezdí. Vrcholem je zprzněná trať mezi Chlumcem a V.Osekem, kam dle poutače dala jen EU 320 melounů. Za to se měla trať opravit a na pár stovkách metrech zvýšit rychlost o závratných 5 a nedejbože i 10 km/h. Výsledkem je, že se zde hned po dokončení dělaly zoufale nouzové opravy a teď stejně jezdíme (poskakujeme na dírách) na 6ti kilometrové rovině kolem Dobšic v moderních vozech už je padesátkou Rv. Co bude dál???? Tím by se měl někdo zabývat, ale v tomto státě je tak třeba normální.

+4/0
doporučit
14.3.2017 18:24

J79a83n 97S66l89o71v42í32k 3609207670548

Takže ta otravná výluka, rozježděné louky a lesy od parkujících aut stavbařů a nové cesty přes ně, aby se technika dostala k trati, omezení tím pádem i pro řidiče, kvůli výjezdu ze stavby - to vše bylo úplně na ... ?

+4/0
doporučit
14.3.2017 13:48

J34a15r57o64s27l76a19v 39H65a94m55á39č80e88k 6913596968672

Peníze z unie protekly, provize jsou rozebrány - hlavní úkol byl splněn a o cestující moc nešlo...

+4/0
doporučit
14.3.2017 12:22

V42o55j76t69ě31c37h 10H63a71n67á49k 8185121131834

Kdyby SŽDC nelhala. Mezi Předměřicemi a Smiřicemi je 100km/h, nikoliv 120km/h. Protože tam chybí traťové zabezpečovací zařízení, které tu rychlost 120 umožňuje.

+3/0
doporučit
15.3.2017 8:40

P63e87t48r 66K51o42r93b72e68l 9946507130192

Zrychlení této trati by znamenalo přeložky a částku v miliardách. To co se tam odehrálo by se dalo nazvat tak, že jí SŽDC nenechala shnít a to za cenu tomu odpovídající. Lepší vozidla časem přijdou jako tomu bylo jinde. Když se začal dělat koridor na 160 km/h byly u nás myslím jen dvě lokomotivy, které to uměly.

+3/−1
doporučit
14.3.2017 12:28

J74a39n 73K74o89h15l 4423967331964

Vítejte v ČR.

+1/0
doporučit
15.3.2017 10:04

J14a93n 92J59e37m11e37l61k20a 1915510

Tak bylo vyměněno 5 ze 60 km. Takže proto. Ale nemyslím si, že to bylo k ničemu. Snad se bude dělat Hradec Jaroměř celý na 120.

+1/−1
doporučit
14.3.2017 21:58

B41a31a50l 27V13o93l72t59u36r66i 9211621704883

Drobet rychleji se jezdit dá, ale problém je v křižování. Místo současného Skalice/Svatoňovice by to bylo lepší dát na Kostelec a Smiřice, ale to by znamenalo posunout všechny vlaky ve směru na Hradec a Prahu o cca -20 minut.

Ale i tak vyhozený prachy to jsou...

To byl třeba takovej problém napřímit některý úseky (mezi V. Svatoňovicemi a Suchovršicemi není žádný převýšení a trať se tam kroutí jako had...)

Navíc za takovýhle prachy se to dalo daleko efektivněji zrychlit, kdyby udělali Studnickou spojku 1950m fungl nový tratě a mezi Skalicí a Kostelcem by se zrychlilo cca o 5 minut... Vazbu na Náchod zajistit pomocí Vysokovské spojky, kterou lze udělat i bez tunelu 1350m dlouhou novostavbou a jezdilo by se na Náchod ze Skalice, místo Starkoče by se udělala zastávka Studnice, která by obsáhla okolní vesničky a Starkoč i Řešetova Lhota by se tak mohli zrušit... http://www.imagehosting.cz/images/svxfx.jpg

Co se těch údajně kvalitních souprav týká, tak ve dvojce to ujde, ale všechno v tom otevřeným stylu?! Která skopová hlava vymyslela rychlík bez kupat a to i v první třídě, která je mimochodem v těchto moderních vozech horší jak třída druhá!

http://zakvalitni1tridu.webnode.cz/porovnani/ Člověk který zajišťuje ve vlaku minibar tak musí blokovat jedno kupéčko vyhrazené pro rodiny s dětmi...

Fakt super, že?

0/−1
doporučit
4.4.2017 14:41

P95a77v44e74l 14C79e86r58n92y 4550169232400

Zkuste si přejezd v Předměřicích nad Labem. Ten se opravdu za ty peníze vydařil!!! Proto, aby mohly ty rychlovlaky skutečně rychle jezdit do zatáčky, je tam skok jako hrom, který vám dobře prověří pérování auta.

0/−2
doporučit
14.3.2017 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.