Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P13a36v10e83l 16M71a89t68o21u86š55e55k 5470847858234

To jsou ty "opravy" tratí na český způsob. Tvrdit, že zrychlení se nekoná, protože na trati jezdí 40 let staré vozy, je vrchol drzosti! Vážení, i ty 40 let staré vozy jsou konstruovány na rychlost 140 km/h a touto rychlostí po "koridorech" i běžně jezdí. I o takové rychlosti, byť není nijak závratná, se ale na trati Hradec Králové - Trutnov (a na desítkách dalších) bude moci jen zdát! Podmiňování zvýšení rychlosti lehčími vozy snad může v daném případě sežrat i s navijákem jen člověk absolutně neznalý železniční problematiky. Pokud mají na trati rychlostní omezení vozy s nápravovým tlakem (hmotností na nápravu) 10 tun (celková hmotnost vozů je cca 40 tun), pak takovou trať rovnou zavřete nebo prodejte Němcům nebo Číňanům! Připomínám, že je řeč o rychlostech okolo 100 km/h, nikoli okolo 300 km/h, při nichž může hrát i uvedené nápravové zatížení skutečně poměrně významnou roli. Prostě nedělejte z lidí ještě větší voly, než doopravdy jsou! Ukázkou českého "mistrovství" v opravách a údržbě tratí je konečně i trať Plzeň - Domažlice - Furth i. W. - Schwandorf. Na německé straně je na ní rychlost 120 km/h (pokud ji ještě nezvýšili), na naší 70 až 80 km/h (jestli je tam nějaký kousek 100 km/h, pak nebude moc významný). Ale výluky, které nehorázně zpožďují mj. již tak dost pomalé vlaky z/do Mnichova, jsou tam na naší straně každou chvíli. A výsledek? Nula! Přitom si troufám tvrdit, že český úsek je z vnitrostátního hlediska (blízkost Plzně) významnější než úsek německý (větší německá města jsou poměrně daleko).

+12/0
doporučit
14.3.2017 10:20

M47i92c67h81a22l 68Š28e82d74o 1478957852203

Všechno je dáno tím, jak tragicky SŽDC funguje. Její mluvčí jako Goebels jen odvádí pozornost od jejich neschopnosti pod heslem 100x opakovaná lež se stává pravdou. Nejsou schopni dělat s jejich kamarádskými firmami nic včas a pořádně. Do teď se ani 120 směr Trutnov nikde nejezdí. Vrcholem je zprzněná trať mezi Chlumcem a V.Osekem, kam dle poutače dala jen EU 320 melounů. Za to se měla trať opravit a na pár stovkách metrech zvýšit rychlost o závratných 5 a nedejbože i 10 km/h. Výsledkem je, že se zde hned po dokončení dělaly zoufale nouzové opravy a teď stejně jezdíme (poskakujeme na dírách) na 6ti kilometrové rovině kolem Dobšic v moderních vozech už je padesátkou Rv. Co bude dál???? Tím by se měl někdo zabývat, ale v tomto státě je tak třeba normální.

+4/0
doporučit
14.3.2017 18:24

J67a64n 64S78l89o11v52í21k 3289987460308

Takže ta otravná výluka, rozježděné louky a lesy od parkujících aut stavbařů a nové cesty přes ně, aby se technika dostala k trati, omezení tím pádem i pro řidiče, kvůli výjezdu ze stavby - to vše bylo úplně na ... ?

+3/0
doporučit
14.3.2017 13:48

J74a14r21o55s58l88a16v 97H30a87m67á42č98e23k 6443176278182

Peníze z unie protekly, provize jsou rozebrány - hlavní úkol byl splněn a o cestující moc nešlo...

+3/0
doporučit
14.3.2017 12:22

P68e74t14r 58K53o32r89b75e57l 9826427110282

Zrychlení této trati by znamenalo přeložky a částku v miliardách. To co se tam odehrálo by se dalo nazvat tak, že jí SŽDC nenechala shnít a to za cenu tomu odpovídající. Lepší vozidla časem přijdou jako tomu bylo jinde. Když se začal dělat koridor na 160 km/h byly u nás myslím jen dvě lokomotivy, které to uměly.

+3/−1
doporučit
14.3.2017 12:28

V92o30j60t46ě63c16h 36H26a57n89á86k 8895781951314

Kdyby SŽDC nelhala. Mezi Předměřicemi a Smiřicemi je 100km/h, nikoliv 120km/h. Protože tam chybí traťové zabezpečovací zařízení, které tu rychlost 120 umožňuje.

+2/0
doporučit
15.3.2017 8:40

J79a75n 66K44o93h20l 4403717261264

Vítejte v ČR.

+1/0
doporučit
15.3.2017 10:04

J60a88n 64J81e40m33e65l28k69a 1735210

Tak bylo vyměněno 5 ze 60 km. Takže proto. Ale nemyslím si, že to bylo k ničemu. Snad se bude dělat Hradec Jaroměř celý na 120.

+1/0
doporučit
14.3.2017 21:58

P47a75v79e11l 89C90e21r84n26y 4670739352680

Zkuste si přejezd v Předměřicích nad Labem. Ten se opravdu za ty peníze vydařil!!! Proto, aby mohly ty rychlovlaky skutečně rychle jezdit do zatáčky, je tam skok jako hrom, který vám dobře prověří pérování auta.

0/−2
doporučit
14.3.2017 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.