Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P36e39t70r 56V82o52n54d98r80a21c19e76k 7545371553790

Známe to všichni - opravovaná silnice se uzavře - vyznačí objížďky - řidiči se budou tlačit v kolonách - obce na objížďce budou plakat - a co se děje b

na stavbě ?? - Nic, nikde ani živáčka .......

V ČR je běžné, že práce, které by zabraly cca měsíc se vlečou půl roku Rv !!

+3/0
doporučit
16.3.2017 5:52

J30a63n 13S80l80o17v49í54k 3389537910228

Přes Trutnov ? Alespoň Kocbeře poznají, jak to bude vypadat, až se k nim z obou stran přiblíží dálnice, kterou blokují a kudy se bude jezdit kvůli chybějícímu úseku.

+3/−1
doporučit
15.3.2017 21:01

J89i96n43d88ř62i18c93h 10Š41k74o74p47e88k 4215931790565

vážení klidně, kamiony by měly být váženi denně.

Snížení rychlosti na 30 km/h je kravina

+2/0
doporučit
16.3.2017 7:51

M51i38l86o38š 89V39í50t 2227653824295

Běžte se podívat na stav silnice (Úpice - Trutnov,...) - utrhané krajnice, propadlé kanály, kamióny při vyhýbání jedou i více než 1/2 m mimo asfalt,... Silnice nejsou stavěny na takový provoz (Lhotka, Adamov, Bohuslavice,...) jak šířkou tak únosností !

+1/0
doporučit
16.3.2017 13:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.