- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli to dopadne jako rekonstrukce Krkoknošské ulice tak se máme na co těšit. Parkovací zálivy jsou zoufalé a potkat cyklistu tak se můžete kochat pomalou jízdou a šance projet Vrchlabí z jihu na sever a obráceně jinak nejde. Levobrežní komunikace pouze plané sliby politiků.
No jestli to dopadne jako rekonstrukce Krkonošské ulice tak se máme na co těši.
A rekonstrukce silnice Vrchlabí- Studenec je promarněnou šancí jak posunout silnici ze začátku 20 století do 21 století, jo alsfalt dobrý ale parametry silnice zoufalý.
"Dělníci opraví téměř tříkilometrový úsek komunikace v Dělnické ulici v části Harta až do Kunčic nad Labem. Současně s tím vybudují nové chodníky a autobusové zálivy."
- zdá se, že někdo konečně uvažuje mozkem a ví o tom, že autobus stojící v zastávce nemá na silnici tvořit překážku.
Protože to, jakým způsobem byly přednedávnem "rekonstruovány" jiné silnice, je na pěkných pár facek projektantům i zhotoviteli
I/14 od Hrabačova: autobusové zastávky u zatáčky, přímo ve vozovce I. třídy, s nezpevněným povrchem, bez nástupního schůdku. Kruhový objezd má zhoršené vjezdové i výjezdové poloměry a přišel o prosvětlené naváděcí značky. Pracovní doba zhotovitele byla 40 h týdně, rozkopali pět propustků najednou na mnoho týdnů, jízda na semafor trvala čtvrt roku...
II/295 od Studence: opět zastávky ve vozovce, navíc ale zůstaly nebezpečné horizonty, nebyly vyrovnané nivelety, zatáčky nejsou klopené a vynášejí, vozovka je úzká na vysokém náspu, do zatáček není vidět kvůli terénu...