Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P82e22t43r 76B65á54č67a 8975106325785

Zase ti zli ridici, ale ze lopaty to delaji o tri tydny dele nez meli je absolutne v pohode.

0/−3
doporučit
15.5.2017 21:16

J48i68ř43í 97E74r66b86e27n 1213964446337

Lopaty bohužel nemůžou za to, jak jim to jejich manažeři nasmlouvají :-P.

+1/0
doporučit
15.5.2017 21:23

J14i51ř17í 98E16r78b80e77n 1623664366147

No, nepřálo počasí... Ono zas tak strááášně moc ultradeštivých dní za poslední dva-tři měsíce nebylo!

Spíš by mě zajímalo, jestli by třeba nebylo možné opravu výrazně zrychlit využíváním dvou- nebo třísměnného provozu. Nějaká obvyklá výmluva na technologické pauzy neobstojí, žádné velké kubíky souvislé betonáže se tam nekonají.

Když těm pracovníkům ráno trvá více než půl hodiny příprava nářadí a zahřátí strojů, a odpoledne zase stejně dlouho trvá jejich úklid, no tak to je na pracovním tempu taky znát.

0/0
doporučit
15.5.2017 21:09

S75t24a79n37i63s88l40a70v 25K72r74e12j21c27a31r 6617566273534

S tím souhlasím - v případě cestářů by se mohlo přejít k směnnému pracovnímu tempu. A to samé chtít dělat i v jiných pracovních a podnikatelských oborech. Nakonec směnnost byla výsadou socialismu, s finančními příplatky za odpolední směnu a práci o sobotách a nedělích. pro mnohé úřady a úředníky by to bylo i službou občanům.

0/0
doporučit
16.5.2017 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.