- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase ti zli ridici, ale ze lopaty to delaji o tri tydny dele nez meli je absolutne v pohode.
Lopaty bohužel nemůžou za to, jak jim to jejich manažeři nasmlouvají .
No, nepřálo počasí... Ono zas tak strááášně moc ultradeštivých dní za poslední dva-tři měsíce nebylo!
Spíš by mě zajímalo, jestli by třeba nebylo možné opravu výrazně zrychlit využíváním dvou- nebo třísměnného provozu. Nějaká obvyklá výmluva na technologické pauzy neobstojí, žádné velké kubíky souvislé betonáže se tam nekonají.
Když těm pracovníkům ráno trvá více než půl hodiny příprava nářadí a zahřátí strojů, a odpoledne zase stejně dlouho trvá jejich úklid, no tak to je na pracovním tempu taky znát.
S tím souhlasím - v případě cestářů by se mohlo přejít k směnnému pracovnímu tempu. A to samé chtít dělat i v jiných pracovních a podnikatelských oborech. Nakonec směnnost byla výsadou socialismu, s finančními příplatky za odpolední směnu a práci o sobotách a nedělích. pro mnohé úřady a úředníky by to bylo i službou občanům.