Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlejší vlaky ulehčí plným silnicím. Do Náchoda zrychlí o 20 minut

Cestování vlakem po Královéhradeckém kraji by mělo opět zrychlit. Hejtmanství jedná o další modernizaci tratí do Trutnova a Náchoda, aby vlaky mohly konkurovat automobilové dopravě. Z Hradce do Náchoda by tak lidé mohli jet jen půl hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R81o63m10a88n 48N24o74v10a78k 6829801772156

uz v roce 2030? tak brzo?

+1/0
17.6.2017 7:58

J81i76ř85í 15P82r77o79k72o72p 5443958621590

Ano, revitalize tratě Hradec Králové - Trutnov se nepovedla. Ještě horší to bude s revitalizací tratě Týniště - Broumov v letech 2018/2019. Další vyhozená miliarda a půl! Celkem tyto dvě revitalizace přijdou na téměř tři milatdy!!! Za ty peníze by se dala Vysokovská spojka postavit dvakrát. Ale to je problém SŽDC. To investuje "svoje" peníze (nás daňových poplatníků) a EU. Nikdo jim nemůže nic přikázat, nebo nařídit ani krajský úřad, tak neházejte špínu na pana Červíčka a podobně!!

+1/0
15.6.2017 9:12

P59e96t70r 34B63á68č65a 8465966315155

I kdyby tam ten vlak byl o 5 hodin drive, stejne vlakem rozhodne nepojedu.

0/−8
14.6.2017 18:37

E88v89a 47J20i62n17d16r20o69v66á 3804733909237

A jako proč?

+2/0
15.6.2017 10:16

J33i60ř36í 94E76r80b31e18n 1753514406137

Protože Báča.

+3/0
15.6.2017 11:31

T25o33m31á79š 44P56ř23i26b49y45l 9792589660

Treba proto ze me vlak vyhodi na hl.nadrazi pak muzu jit na bus a pak ze zastavky busu pesky a nebo si zajet celou cestu autem az pred barak a bude to pohodlnejsi a i rychlejsi....

0/0
16.6.2017 3:55

J82i53ř57í 52B95a52u90e59r 4644956868900

Z Jaroměře do Trutnova autobusem to je 30 km a vlakem 52 km.Když jede autobus průměrnou rychlostí 70 za hodinu o kolk musí jet vlak rychleji když to má ještě o 20 km delší,to je blbost.

0/0
14.6.2017 12:13

D54a83v96i53d 62L94í70n38e40k 6974390680380

Co to je zase za bláboly. Zase si jen potřebuje někdo na kraji nakrást. Trať z Hradce do Trutnova se modernizovala dva roky nazpět, stálo to stamiliony korun. A zrychlení žádné. Takže se bude modernizovat znovu? V mapce je nakreslena i elektrifikace do Trutnova a Náchoda. Dosud je elektrifikováno do Jaroměře. Asi 25 let. Ale stále se přepřahá v Hradci, takže po elektrifikované trati jezdí 25 let diesely a nikdo to neřeší, nikomu to nevadí. Pan Červíček nám loni sliboval generální úklid a dopadalo to tak, že se na kraj generálně uklidil a drží basu se zkorumpovanými socany. Tomu člověku nevěřím ani slovo.

+2/−4
14.6.2017 11:42

P62e64t49r 69K42o87r14b23e77l 9376447510592

Já bych to co proběhlo na trati do Trutnova nenazval modernizací, ale opravou.

+2/0
14.6.2017 11:51

R18a67d86e54k 72P37a78p88e83ž 3919269384573

1) Revitalizace trati Hradec Králové – Jaroměř – Trutnov (realizace 2015–2016, dokončení 2017) sama o sobě nepostačuje pro výraznější zkrácení cestovních dob, a to z důvodu omezení vyplývajících z konstrukce jízdního řádu na jednokolejné trati. Zkracování cestovních dob je spojeno se změnou míst křižování vlaků – to nyní probíhá v České Skalici a je plánováno ve Starkoči. Křižování vlaků ve Starkoči bude možné dosahovat po modernizaci žst. Jaroměř (předpoklad realizace 2018) a nasazení nových vozidel.

2) Vlaky relace (Praha –) Hradec Králové – Trutnov jsou v úseku Hradec Králové – Trutnov vedeny v nezávislé trakci, neboť přepřah/přestup v žst. Jaroměř by výrazně snižoval atraktivitu spojení v páteřní relaci Trutnovsko/Náchodsko – Hradec Králové. Po elektrifikaci tratí 032 a případně i 026 budou zmíněné vlaky provozovány v závislé (elektrické) trakci.

+4/0
14.6.2017 14:27

J90a94r60o22s29l57a86v 23V64i53k 9605906358436

Půl hodiny na cestu, půl hodiny zpoždění, jako včera rychlík do Letohradu a co do času nula od nuly pojde. Ale peníze to stát bude.

+1/−2
14.6.2017 11:12

M31a51t83ě50j 19K49o48n27v43a93l87i48n31a 8109515173

Já bych byl v klidu. Než se zrychlí železnice, tak bude stát dálnice a potenciální výhoda železnice bude tatam

+2/−2
14.6.2017 10:55

T91o22m90á53š 14P21ř96i48b78y53l 9562979950

Presne

0/0
16.6.2017 3:58

J48o38s67e59f 71N34o37v91á65k 7810176160165

2030 ?!Sci-fi ;-€

+2/−1
14.6.2017 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.