- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, revitalize tratě Hradec Králové - Trutnov se nepovedla. Ještě horší to bude s revitalizací tratě Týniště - Broumov v letech 2018/2019. Další vyhozená miliarda a půl! Celkem tyto dvě revitalizace přijdou na téměř tři milatdy!!! Za ty peníze by se dala Vysokovská spojka postavit dvakrát. Ale to je problém SŽDC. To investuje "svoje" peníze (nás daňových poplatníků) a EU. Nikdo jim nemůže nic přikázat, nebo nařídit ani krajský úřad, tak neházejte špínu na pana Červíčka a podobně
I kdyby tam ten vlak byl o 5 hodin drive, stejne vlakem rozhodne nepojedu.
Z Jaroměře do Trutnova autobusem to je 30 km a vlakem 52 km.Když jede autobus průměrnou rychlostí 70 za hodinu o kolk musí jet vlak rychleji když to má ještě o 20 km delší,to je blbost.
Co to je zase za bláboly. Zase si jen potřebuje někdo na kraji nakrást. Trať z Hradce do Trutnova se modernizovala dva roky nazpět, stálo to stamiliony korun. A zrychlení žádné. Takže se bude modernizovat znovu? V mapce je nakreslena i elektrifikace do Trutnova a Náchoda. Dosud je elektrifikováno do Jaroměře. Asi 25 let. Ale stále se přepřahá v Hradci, takže po elektrifikované trati jezdí 25 let diesely a nikdo to neřeší, nikomu to nevadí. Pan Červíček nám loni sliboval generální úklid a dopadalo to tak, že se na kraj generálně uklidil a drží basu se zkorumpovanými socany. Tomu člověku nevěřím ani slovo.
Já bych to co proběhlo na trati do Trutnova nenazval modernizací, ale opravou.
Půl hodiny na cestu, půl hodiny zpoždění, jako včera rychlík do Letohradu a co do času nula od nuly pojde. Ale peníze to stát bude.
Já bych byl v klidu. Než se zrychlí železnice, tak bude stát dálnice a potenciální výhoda železnice bude tatam