Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

K11a62r41e60l 47K36o71š19ť60á44l 8627931780695

To je výsledek období, kdy se dopravní stavby konzervovaly a dopravní projekty házely do koše. Přitom tehdy ceny stavebních prací byly tehdy na minimu a možnosti získat evropské dotace na maximu. Oddechový čas nebyl využit k přípravě na další ekonomický růst. Přitom na kvalitní dopravní infrastrukturu stojí za to se i zadlužit, protože se to nakonec vrátí.

0/0
doporučit
18.6.2017 10:13

V90a59c61l62a49v 84B89u56r44e88š 3783308352159

Železniční vlečky se ruší po stovkách = dnešní směr vše kamiony mezi montovnami, dostupnost aut i pro socky no problém, stále pobídky pro montovny typu Hunday = 100 tisíc aut na trh, a pak se někdo diví že naroste doprava?:-):-)

+1/0
doporučit
17.6.2017 11:17

P83e25t62r 67B88á40č84a 8405636155375

Ne. divi se mozna tak ta banda nahore vozici se ve sluzebnich A8, ze jim plebs nejezdi ve vlacich.

+2/−1
doporučit
17.6.2017 11:55

R45a77d79i97m 61S67i79m18u12n88e80k 2740840446704

tak samotná auta se z automobilky vozí vlakem... to že ma každý na auto, tak to je fakt tragédie tedy... a představa, že stovky a tisíce subdodavatelů automobilky budou dovážet své produkty vlakem je naprosto mimo dnešní realitu

0/0
doporučit
18.6.2017 11:39

P48e67t61r 89B74á44č22a 8575976945765

A kdo za to může? Škodovka Rv

0/0
doporučit
17.6.2017 11:13

S13t31a34n82i21s38l36a56v 64K69r36e88j55c57a93r 2891718103566

Obávám se, že je v tom Škodovka nevině!! R^ Chová se jako běžný podnikatel s perspektivou zajištěného úspěchu. Podobně se chová i TPCA i Hyundai. Nevím jak tento podobný problém řeší ve vyspělém světě, kde také pracují zahraniční dělníci (i z ČR) - viděl jsem to ve Francii a Izraeli. Ale pouze jako náhodný divák.

0/0
doporučit
17.6.2017 20:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.