- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My se z té hyperkorektnosti jednou pos......
Až budete zase jednou někdo nadávat na to, jak jsou dopravní stavby předražené a jak se vlečou, vzpomeňte si na tento článek, Je to ukázkový případ, jak se desítky celkem slušně placených lidí musejí zabývat naprostou hloupostí a jak se utrácejí statisíce až miliony korun jen za posudkové papíry...
"z kanceláře primátora odcházely maily na stavební úřad" a má to to tam snad posilat potrubni postou, když s nima potřebuje komunikovat?
Pokud je obsahem těch zpráv, jak mají úředníci postupovat, tak to nesmí dělat ani pantomimou nebo koutovými signály. Říká se tomu oddělení samosprávy a státní správy.
Přijde mi, že aktivisty vyděsilo, jak těm stavbám dávají jednu stopku za druhou.
Njn Hradec,tam je ve všem problém a nikdo se na ničem nedomluví,všechno se napadá a jenom se sepisují petice proti všemu...
Pan náměstek má pravdu, že současný systém třeba odvolávání do stanovisek nebo několik nelogických koleček odvolání je strašný. Mělo by se to zjednodušit, zpružnit a třeba regulačními plány povolit hned několik staveb najednou.
Je třeba děsivý kolik razítek musí získát stavebník ještě vlastně před samotným územním řízením. Komický je, že hradecký magistrát požaduje i jedno navíc nad zákon od OHA a zbytečně to komplikuje. Taky hradecký stavební úřad zaměstnává takové hvězdy, které si ani nepohlídají plné moci od vlastníků pozemků nebo to, zda se dotčené orgány vyjadřovaly k projektu, který byl předložen do územníhi řízení, další nedodržují zákonné lhůty..
Dohnal, opět Dohnal. Až tohoto člověka někdy někdo bude volit, budu toho voliče považovat za úchyla. A až někde Dohnala potkám, uvážu ho na pár dní k Miletě, aby věděl o čem to je. Stejnou věc chtěl ekoteroristy provést před časem starosta Chlumce nad Cidlinou, když tihle blbečci bránili stavbě dálnice....
A mužete mi vysvětlit k čemu je megalomanská křižovatka za stovky milionů, když stačí počkat na otevření D35 a pak tu křižovatku lehce upravit (jiný signální plán, přidání bypassů apod.)? Hradec potřebuje severní tangentu, jižní spojku (ta je teda nutná jen pro Kukleny, který město odepsalo) a jižní propojení. Mileta s podchody apod. je zbytečná, pomůže leda Kauflandu.
proč jen v Hradci, to přece musí být celostátní problém?
Psala to hradecká redakce do svých krajských zpráv, tak byly příklady z Hradce, ale v článku se píše o tom, že ten problém je celostátní.
Díky českým náturám patří do české kotliny odjakživa státní direktiva; jsme slušně řečeno moc velcí diskutéři a naoko si hrajeme na demokraty, přitom za většinou těchto projektů jsou dílčí zájmy osobní či malých skupinek lidí. V okamžiku, kdy se jedná o veřejně prospěšný a jasně definovaný záměr,měl by být legislativně zamezen prostor pro jakékoliv ovlivňování,spekulace,machinace či "odklánění".
Zlaté unitární národní výbory. Ona ta Benešova exilová vláda věděla, proč je hned po válce zavedla...