Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J64i25ř64í 13Z38a34t90l39o85u30k14a47l 3208879541806

A přitom hned vedle staví dálnici. To se opravdu vyplatí tam teď půl roku působit dopravní komplikace a dělat nákladnou přestavbu, když za pár let tam bude provoz minimální a ta silnice nevypadala, že by se do té doby rozpadla? Kdopak zase dostal podmáznuto za tuhle blbost?

0/0
doporučit
22.6.2017 8:27

T86o59m83á95š 28P53ř90i94b50y55l 9312219190

Klasika opravi se hlavni tahy ,doprava jezdi po okreskach pri objizce tu znici a oprava rozmlacenych okresek v v nedohlednu jako vsude kam nazenou objizku.Dostavte tu dalnici at tranzit jezdi tam a ulevi se

0/0
doporučit
22.6.2017 7:39

F94r11a48n62t16i41š38e39k 62K85u47l67d53a92n 5516637964204

To že tranzit zmizí na dálnici je jenom zbožné přání. Pokud nebude bednám zakázán vjezd na tuhle silnici, tak budou jezdit dál - šetří mýto. Naposledy mě dostaly 3 turecké kamiony, které si pár dní kempovaly u písáku ve Smiřicích.

0/0
doporučit
22.6.2017 9:12

F27r39a78n52t82i84š36e20k 72K29u24l57d16a22n 5806437834814

Ahá! Tak pan krajský radní Červíček mě jezdí pod okny? Doufám že si za pár dní až se opět vytlučou ty dvě obrovské díry mezi Skaličkou a zdí u letiště urve kolo. A až pojede zpět tak spadne ve Skalici u drůbežárny do příkopa. Náklon silnice k příkopu má odhadem už 30 stupňů. A pokud náhodu díky nerovnosti ve Skalici na křižovatce skončí u Škopa v plotu, nebo projede do těch jeho vysázených smrčků, půjdu se mu vysmát. Kraj by tady měl platit za to že si zde musíme ničit auta, díky jeho dopravní politice.

Krucinál, to je děsný problém dát všude značky, aby tam nemohly jezdit bedny ( který tu sinici nejvíc ničí ) a dálkové autobusy? Proč Dachser vyjede ze skladu v Černožicích a projede do HK zadem? Všechny bedny tady jezdí jenom kvůli tomu aby ušetřily za mýto. A až bude dálnice? Nic se nezmění, budou jezdit tady aby ušetřili za mýto. Takže tu silnici opraví a za pár let ji zase fůra blbečků s bednama zničí...

+1/0
doporučit
21.6.2017 23:36

P41e78t59r 24B27á11č21a 8265516355115

20 minut? To je nejaka hruza?

Z Brna na Svitavy kazdej patek klidne hodina a to tam nikdo nedela nic.

0/0
doporučit
21.6.2017 16:29

S36t97a40n37i90s42l66a22v 25K21r51e42j21c24a81r 6557726663334

Nu přes Velichovky je to opravdu boží pohoda - zatím - !! Nalézt bezproblémovou cestu není tak snadné, ale zde tato trasa před prázdninami a návozem hledačů vyhovuje. V Jaroměři by to ale chtělo instalovat i na kruháky semafory, aspon dočasně a přes prázdniny.

0/0
doporučit
21.6.2017 14:49

H69a20n10a 31U28l60r12y21c77h40o65v43á 9110183458308

Já bydlím ve Smiřicích, značná část aut mi jezdí pod okny a když jedu do práce, tak je to na silnici přes Skalici děs. Ta silnice je rozmlácená už po zimě a teď tedy dostává zabrat dvojnásobně. A Jaroměř je taky kapitola sama pro sebe. Když už se člověk probojuje přes zácpy u Trotiny, tak narazí na neprůjezdnou Jaroměř.

+1/0
doporučit
21.6.2017 16:42

T82o30m25á78š 23P31ř67i70b97y98l 9662449420

Jsem rad ze bydlime na male vesnici doprava minimalni je tu klidek nechtel bych bydlet v ucpanych mestech tam je auto skoro nepouzitelny radeji kolo.

0/0
doporučit
22.6.2017 7:43

F71r37a53n91t81i24š11e14k 79K79u34l79d64a35n 5556817194434

Já bydlím taky na malé vesnici, bohužel dopravní politika státu ( potažmo kraje ) mě ty auta přímo svádí pod okna.

0/0
doporučit
22.6.2017 9:14

H96a90n40a 61U40l93r52y11c11h49o11v32á 9600253698498

Tak Smiřice si říkají město, ale je to v podstatě "díra" zhruba o třech tisícovkách duší. Ale denně dojíždím do HK do práce. A Jaroměř bývá zacpaná i o víkendech, kdy pro změnu jezdím na druhou stranu do Dvora Králové.

0/0
doporučit
22.6.2017 17:10

P49a85v73e60l 86H17a40n50u13š 4942449241873

Jezdíme tudy denně tam a zpět. ;-€

Nechápu, proč v Německu je možné, aby na opravách silnic pracovali na 2-3 směny a za umělého osvětlení a zde jen do cca 18. hodiny. A cesty jsou, údajně, v Německu i levnější. Jak je to možné...

+1/0
doporučit
21.6.2017 14:07

S84t60a64n11i75s14l80a40v 43K11r89e80j74c98a81r 6287636643394

Ano, mohly by jsme se zeptat těch co na těchto komunikacích pracují, za jakých podmínek by byli ochotni přejít na dvou a třísměný pracovní cyklus. Všeobecně ale zájem v průmyslu kromě montoven o vícesměnné provozy zájem není.

0/0
doporučit
21.6.2017 14:52

J24i48ř81í 31E32r35b65e49n 1363654946787

Protože české pobočky Strabagu, Colasu a podobných "věhlasných" firem nemají důvod spěchat. Úředníci krajských i městských úřadů, silničních správ i ŘSD jsou totiž nuceni soutěžit "na cenu" coby jediné objektivní měřítko - vědí, že jakmile by nějaký zodpovědný referent mezi významná kritéria zařadil i dobu výstavby (a tím pádem třeba vyhrála firma, která by to namísto za dva měsíce opravila za dva týdny - ovšem místo pěti milionů by to stálo 5,5 milionu), hned by se našel nějaký aktivista, který by to označil za mrhání veřejnými penězi a dotyčný úředník by strávil hooodně času u soudů.

Časy, kdy se dopravní investice poměřovaly i podle toho, kolik paliva se na nové silnici ušetří, totiž pominuly v roce 1989...

0/0
doporučit
21.6.2017 16:06

A64l35e25š 88L46i31s84o21v87s18k16ý 9849828792212

Jenže tehdy se mudelo šetřit protože to palivo nebylo hihi

0/0
doporučit
22.6.2017 7:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.