- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A přitom hned vedle staví dálnici. To se opravdu vyplatí tam teď půl roku působit dopravní komplikace a dělat nákladnou přestavbu, když za pár let tam bude provoz minimální a ta silnice nevypadala, že by se do té doby rozpadla? Kdopak zase dostal podmáznuto za tuhle blbost?
Klasika opravi se hlavni tahy ,doprava jezdi po okreskach pri objizce tu znici a oprava rozmlacenych okresek v v nedohlednu jako vsude kam nazenou objizku.Dostavte tu dalnici at tranzit jezdi tam a ulevi se
To že tranzit zmizí na dálnici je jenom zbožné přání. Pokud nebude bednám zakázán vjezd na tuhle silnici, tak budou jezdit dál - šetří mýto. Naposledy mě dostaly 3 turecké kamiony, které si pár dní kempovaly u písáku ve Smiřicích.
Ahá! Tak pan krajský radní Červíček mě jezdí pod okny? Doufám že si za pár dní až se opět vytlučou ty dvě obrovské díry mezi Skaličkou a zdí u letiště urve kolo. A až pojede zpět tak spadne ve Skalici u drůbežárny do příkopa. Náklon silnice k příkopu má odhadem už 30 stupňů. A pokud náhodu díky nerovnosti ve Skalici na křižovatce skončí u Škopa v plotu, nebo projede do těch jeho vysázených smrčků, půjdu se mu vysmát. Kraj by tady měl platit za to že si zde musíme ničit auta, díky jeho dopravní politice.
Krucinál, to je děsný problém dát všude značky, aby tam nemohly jezdit bedny ( který tu sinici nejvíc ničí ) a dálkové autobusy? Proč Dachser vyjede ze skladu v Černožicích a projede do HK zadem? Všechny bedny tady jezdí jenom kvůli tomu aby ušetřily za mýto. A až bude dálnice? Nic se nezmění, budou jezdit tady aby ušetřili za mýto. Takže tu silnici opraví a za pár let ji zase fůra blbečků s bednama zničí...
20 minut? To je nejaka hruza?
Z Brna na Svitavy kazdej patek klidne hodina a to tam nikdo nedela nic.
Nu přes Velichovky je to opravdu boží pohoda - zatím - Nalézt bezproblémovou cestu není tak snadné, ale zde tato trasa před prázdninami a návozem hledačů vyhovuje. V Jaroměři by to ale chtělo instalovat i na kruháky semafory, aspon dočasně a přes prázdniny.
Já bydlím ve Smiřicích, značná část aut mi jezdí pod okny a když jedu do práce, tak je to na silnici přes Skalici děs. Ta silnice je rozmlácená už po zimě a teď tedy dostává zabrat dvojnásobně. A Jaroměř je taky kapitola sama pro sebe. Když už se člověk probojuje přes zácpy u Trotiny, tak narazí na neprůjezdnou Jaroměř.
Jezdíme tudy denně tam a zpět.
Nechápu, proč v Německu je možné, aby na opravách silnic pracovali na 2-3 směny a za umělého osvětlení a zde jen do cca 18. hodiny. A cesty jsou, údajně, v Německu i levnější. Jak je to možné...
Ano, mohly by jsme se zeptat těch co na těchto komunikacích pracují, za jakých podmínek by byli ochotni přejít na dvou a třísměný pracovní cyklus. Všeobecně ale zájem v průmyslu kromě montoven o vícesměnné provozy zájem není.