Diskuze

Hradec Králové zavádí v MHD elektrobus zdarma, bude jezdit po centru

Novou Zelenou linku zavede od září v centru města Hradec Králové. Bude ji obsluhovat elektrobus, který třikrát za hodinu projede okruh dlouhý 3,5 kilometru a po 60 letech opět propojí historické Velké náměstí s moderním centrem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná by stačilo provozovat trolejbus č.7 mezi stanicemi Flošna a Muzeum zadarmo, podobně jako mezi hl. nádražím a terminálem.

0 0
možnosti

Nevím, ale v Hradci Králové by už od začátku roku 2017, měly být v běžném provozu tři busy Sor v zelené barvě GREEN WEY. Sice jsem je na vlastní oči neviděl, ale prý jezdí. Takže pokud k nim od září přibude další tak jen je to dobře. - Jinak je to pouze novinářská kachna letního prázdninového času. - Zákazník je cestující, jemuž je lhostejno jakým prostředkem se dostane z bodu A do B cíle své cesty. Zda k tomu použije vozidlo na naftu, CNG nebo elektro.

1 0
možnosti

Jo ty zelený busy jezdí, už jsem je viděla v provozu.

0 0
možnosti

Když už potřebuji něco v této oblasti, tak si dám auto na jedno místo, někde uprostřed a obejdu si to v klidu za 20 minut sám pěšky. Bez napojení na záchytné parkoviště je takové linka jen vyhazováním peněz a k závěr zkušebního provozu bude takový, že o to není zájem, takže se to zruší.

To je podobné, jako s výzkumem dopravy, který dělal nedávno Magistrát. Byl tak vlezlý a neskutečně dlouhý na zodpovězení, že dokázal udolat každého, kdo chtěl otázky poctivě zodpovědět. A závěr výzkumu bude jistě takový, že hradecká doprava nemá sebemenší problém a vše klape jak hodinky.

1 0
možnosti

V Praze jezdí linka 194 v trase FLORENC (B/C) - MALOSTRANSKÁ (A) - Staroměstské náměstí - FLORENC (B) zde bych uvítal elektrobusy také. Linku 207 přečísloval na 104 a linku 192 sloučil s linkou 172 nebo 128 či 148.

0 0
možnosti

jestli to má dávat jeden řidič a 3x za hodinu, tak to nevím...je hezké, že spočítali, že cesta bude trvat 15 minut, ale pochybuji, že započítali dost dlouhé čekání při sjezdu z Velkého náměstí v některých hodinách...zvlášť jestli ho chtějí nechat projet ulicí V Kopečku - většinu dne tam je dost aut, navíc projet kolem těch zaparkovaných, to přeji řidiči/řidičce hodně pevných nervů ;-D. a tu trasu si teda malinko nedokážu představit v praxi - otáčení na Ulricháku?

ale ten Magistrát chápu - na náměstí musí najíždět ze směru od soudu, jinudy to nejde, tak proč nezastavit při cestě i na Magistrátu

taková menší okružní jízda zadara...třeba nahradí (doplní) vláček :-)

0 0
možnosti

Otáčet se na Ulricháku nebude, pojede od Adalu přes zastávku Muzeum a po nábřeží Labe projede na Gočárovku a odtud na Ulrichák. Z Ulricháku odbočí ke Střelnici a kolem Centrálu zpět. Prostě trasa v podstatě úplně na nic, nedovedou si představit, jak to sníží emise v centru, když tam ostatní linky budou jezdit jako doposud. A auta při té popisované trase stejně není kde zaparkovat.

1 0
možnosti

Pokud Zelená linka nepojede kolem nějakého záchytného parkoviště , tak je vcelku na...

2 0
možnosti

tuhle cestu raději projdu pěšky, většinou mimo trasy aut...

2 0
možnosti

P68e74t66r 25B57á32č76a

18. 7. 2017 21:30

Jojo vsichni vysedneme z aut a nastoupime do nejakyho elektrokramu a ulevime doprave ;-D Samozrejme jenom plebs, sluzebni auta magistratu zustanou.

Tyhle predstavy ekomozku me bavi, tak ja vam rikam ani zadarmo ani kdybyste me za to platili !!

1 0
možnosti

Tak, jak je trasa navržená, je to jen vyhazování peněz. Ze stanic Magistrát a Adalbertinum je to pár kroků a zbývající zastávky jsou jen v nejbližším okolí. Když už někdo pojede autem, tak je pro něj naprosto jedno, jestli na náměstí nebo nezaparkuje u kterékoliv zastávky Zelené linky.

4 0
možnosti