- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by stačilo provozovat trolejbus č.7 mezi stanicemi Flošna a Muzeum zadarmo, podobně jako mezi hl. nádražím a terminálem.
Nevím, ale v Hradci Králové by už od začátku roku 2017, měly být v běžném provozu tři busy Sor v zelené barvě GREEN WEY. Sice jsem je na vlastní oči neviděl, ale prý jezdí. Takže pokud k nim od září přibude další tak jen je to dobře. - Jinak je to pouze novinářská kachna letního prázdninového času. - Zákazník je cestující, jemuž je lhostejno jakým prostředkem se dostane z bodu A do B cíle své cesty. Zda k tomu použije vozidlo na naftu, CNG nebo elektro.
Jo ty zelený busy jezdí, už jsem je viděla v provozu.
Když už potřebuji něco v této oblasti, tak si dám auto na jedno místo, někde uprostřed a obejdu si to v klidu za 20 minut sám pěšky. Bez napojení na záchytné parkoviště je takové linka jen vyhazováním peněz a k závěr zkušebního provozu bude takový, že o to není zájem, takže se to zruší.
To je podobné, jako s výzkumem dopravy, který dělal nedávno Magistrát. Byl tak vlezlý a neskutečně dlouhý na zodpovězení, že dokázal udolat každého, kdo chtěl otázky poctivě zodpovědět. A závěr výzkumu bude jistě takový, že hradecká doprava nemá sebemenší problém a vše klape jak hodinky.
V Praze jezdí linka 194 v trase FLORENC (B/C) - MALOSTRANSKÁ (A) - Staroměstské náměstí - FLORENC (B) zde bych uvítal elektrobusy také. Linku 207 přečísloval na 104 a linku 192 sloučil s linkou 172 nebo 128 či 148.
jestli to má dávat jeden řidič a 3x za hodinu, tak to nevím...je hezké, že spočítali, že cesta bude trvat 15 minut, ale pochybuji, že započítali dost dlouhé čekání při sjezdu z Velkého náměstí v některých hodinách...zvlášť jestli ho chtějí nechat projet ulicí V Kopečku - většinu dne tam je dost aut, navíc projet kolem těch zaparkovaných, to přeji řidiči/řidičce hodně pevných nervů . a tu trasu si teda malinko nedokážu představit v praxi - otáčení na Ulricháku?
ale ten Magistrát chápu - na náměstí musí najíždět ze směru od soudu, jinudy to nejde, tak proč nezastavit při cestě i na Magistrátu
taková menší okružní jízda zadara...třeba nahradí (doplní) vláček
Otáčet se na Ulricháku nebude, pojede od Adalu přes zastávku Muzeum a po nábřeží Labe projede na Gočárovku a odtud na Ulrichák. Z Ulricháku odbočí ke Střelnici a kolem Centrálu zpět. Prostě trasa v podstatě úplně na nic, nedovedou si představit, jak to sníží emise v centru, když tam ostatní linky budou jezdit jako doposud. A auta při té popisované trase stejně není kde zaparkovat.
Pokud Zelená linka nepojede kolem nějakého záchytného parkoviště , tak je vcelku na...
tuhle cestu raději projdu pěšky, většinou mimo trasy aut...
Jojo vsichni vysedneme z aut a nastoupime do nejakyho elektrokramu a ulevime doprave Samozrejme jenom plebs, sluzebni auta magistratu zustanou.
Tyhle predstavy ekomozku me bavi, tak ja vam rikam ani zadarmo ani kdybyste me za to platili
Tak, jak je trasa navržená, je to jen vyhazování peněz. Ze stanic Magistrát a Adalbertinum je to pár kroků a zbývající zastávky jsou jen v nejbližším okolí. Když už někdo pojede autem, tak je pro něj naprosto jedno, jestli na náměstí nebo nezaparkuje u kterékoliv zastávky Zelené linky.