Ředitel Skiareálu Špindlerův Mlýn Čeněk Jílek

ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek
velikost textu:
vydáno 31.1.2013 12:58
Čtenářům iDNES.cz bude ve čtvrtek od 13 hodin odpovídat Čeněk Jílek, nový ředitel Skiareálu Špindlerův Mlýn. Lidé se mohou ptát například na přísné kontroly skipasů, focení lyžařů, novinky v areálu, slevové akce.

Osobnost odpovídá

Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné pouze do 31. ledna 2013 do 13:43. Nyní osobnost odpovídá na již položené otázky.

OTÁZKA: Dobrý den, jezdím do Špindlu na dva týdny v roce více jak 10 let. Teď mám týden staré zkušenosti a z nich plynoucí otázky. 1. Jaká bude vaše podpora pro rodiny s menšími dětmi? Nyní to vypadá, že takové zákazníky nechcete. Zrušili jste bodovky a nezavedli žádné rodinné jízdné. Rodič doprovázející malého lyžaře tak zaplatí denně cca. 600 Kč za tři jízdy po modré sjezdovce. 2. Jak plánujete zlepšit služby a chování personálu? Např.: Nejel vlek Krakonoš i přes dostatek sněhu, na dvousedačce ve Svatém Petru obsluha nepřibrzdí i když nastupujete s malým dítětem, menší vleky se zavřou před čtvrtou hodinou, arogantní podávání informací. 3. Jaký je celkový plán rozvoje střediska ? Děkuji. Miroslav Kafoněk Miroslav Kafoněk
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dobrý den. Na otázku 1 jsem již odpověděl. Otázka č.2: obsluhující personál budeme pravidelně školit v oblasti přístup k zákazníkovi, tak aby jejich vystupování a přístup ke klientovi byl stoprocentně profesionání. Krakonoš bohužel nejezdí kvůli nedostatku sněhu. V dolní pasáži se do toho nemůže pustit rolba pro nedostatek sněhu. Otázka č.3: intenzivně pracujeme na tom, jak by Špindl do budoucna měl vypadat. Důležité je najít variantu propojení Hromovky a Medvědína, to je klíčové. Dále se chceme rozvíjet v oblasti služeb pro návštěvníky skiareálu, tak, aby si od nás klient odnesl komplexní zážitek. 31.1.2013 14:20
OTÁZKA: Proč prodáváte několikanásobně více denních skipasů, než je kapacita areálu? Proč se pak divíte, že lidé tu permici v půlce dne prodají, když na přeplněných, úzkých a špatně připravených 4 sjezdovkách se nedá téměř projet. Zlatý Sallbach, Ischgel, Solden, atd, kde za podobnou cenu člověk nečeká ani minutu a vleky typu kotva tam mají tak vystavené v muzeu. Michal Novák
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Nemáte pravdu. Neprodáváme několikanásobně více denních skipasů než je kapacita. Naopak struktura klienta se mění, takže se prodává více vícedenních skipasů, než tomu bylo v minulosti. Podle statistik jsou fronty v letošní sezóně měnší než dříve. K úvaze o zmíněných rakouských střediscích se nechci vyjadřovat. Všechny znám a také znám ceny skipasů a dalších služeb. 31.1.2013 14:14
OTÁZKA: Když jsi koupíte bochník chleba taky vás prodavač nenutí abyste ho snědl sám. Pokud lístek zaplatim je můj a jestli ho projezdím sám nebo moje paní vám může být jedno. Peníze jste dostali, nikoho nešidím a neokrádám, jen čerpám službu kterou jsem si zaplatil a vám muže byt jedno, kdo službu čerpá, zaplaceno jste dostali Nepřenositelnost skipasů je jen chamtivost vlekařů, kteří by chtěli jednu službu zaplatit dvakrát. Jiří Krátký
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dobrý den. Jsme znova u rodinného jízdného. Určitě něco vymyslíme. A k tomu chlebu. Chleb je věc, o kterou se můžete dělit s kým uznáte za vhodné. My prodáváme službu. Když půjdete do kina, taky když vás začnou bolet oči, neodejdete a pred turniketem se nesnažíte prodat listek na zbytek filmu. 31.1.2013 14:09
OTÁZKA: Vaše společnost spolu se snovhilem ovládla podstatnou část lyžování v Česku.Neuvažuje v této souvislosti se stavbou chlazené haly pro lyžování v létě ? Jaroslav Stoklasa
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dborý den. Zatím máme co zlepšovat ve Špindlu a věřím tomu, že každé léto budeme pracovat na vylepšování střediska, takže nebude čas na letní lyžování... 31.1.2013 14:06
OTÁZKA: Dobrý den, letos jsou skibusy i parkoviště ve Špindlu zdarma. Za to moc díky, na rozdíl od jiných českých lyžařských středisek, kde tomu tak bohužel není. Zároveň díky i za posílení jednotlivých linek skibusů. Skol! Tereza Pelcová
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Díky. Ano, je to tak. Považujeme se za moderní středisko a službu typu parkoviště a skibus gratis považujeme a vždy považovat budeme za samozřejmost. 31.1.2013 14:04
OTÁZKA: Dobry den pane Jílku, chtěla jsem se zeptat, jestli opravdu chcete mít ze Špml zpátky "family" středisko a ne jen ten "Aspen" pro bohaté? Jak jste uváděli v jednom regionálním časopise? Tak proč jsou ceny v top sezóně za top cenu a prřtom nejsou v provozu všechny vleky a sjezdovky (myšleno od Vánoc do ca 17.1.?). Myslím, že upravit cenu jizdného s ohledem na aktuální povětrnostní podmínky a možnosti poskytování kvalitních služeb, by bylo více než na místě, vždyť jste (jsme) top středisko v ČR! Jsem si jistá, že by to všichni, co na Špindl ještě nezanevřeli kvitovali a nebo naopak by se zase rádi začali vracet, ti, co je Špindl v předchozích letech zklamal. Takové malé napravení reputace... Větru, dešti se neporučí, to je pochopitelné. Harrachov má část obce Rýžoviště, Špindl ne, tak to zkusme široké lyžařské veřejnosti vyvrátit? Předem děkuji za odpověď. Jana Neubauerova
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dnes jsem to už jednou psal. Všechno nejde změnit ze dne na den. Je potřeba si uvědomit, že v případě zimy jako je letos, má Skiareál Špindl obrovské náklady na to, aby zprovoznil všechny sjezdovky (umělé zasněžování, zaměstnanci, práce celé noci, atd.). Máte pravdu, nejela stará Hromovka a malé vleky, kde není umělé zasněžování. Nicméně v poměru cena výkon s naší konkurencí, to bylo jednoznačně nejlepší lyžování a co je důležité, na perfektně upravených tratích a na bílém sněhu... 31.1.2013 14:02
OTÁZKA: Myslím,žeKRNAP vás do velkých akcí jako je stavba terminálu či nových sjezdovek nepustí.Neuvažujete v této souvislosti řešit dopravní situaci Špindlu pomocí městských lanovek ,které se ve světě stále více prosazují .Propojení Labské,Špindlu,Medvědína,Sv.Petra přes centrální parkoviště by jistě dopravě hodně ulevilo. Jaroslav Stoklasa
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Hledáme shodu s KRNAPem. Proto se budeme snažit najít ideální řešení pro obě strany a pro město ŠM. 31.1.2013 13:52
OTÁZKA: Chystáte nějaké rozšíření služeb v areálu Horních Míseček ? Nějaká forma občerstevní u parkoviště či v prostoru sponího vleku tam fakt chybí. Zajít si na teplý čaj do Jilemnické boudy nebo do restaurace v běžeckém areálu je pro rodičě s malými dětmi dost daleko. Děkuji za odpověď. Roman Pospíšil
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dobrý den. Mísečky se jednou stanou areálem pro rodiny a začínající lyžaře. Je to ideální svah. Tímto směrem plánujeme rozvoj v oblati sedačkové lanovky, lyžařské školy, školky pro děti, gastro na svahu. 31.1.2013 13:51
OTÁZKA: Dobrý den, jak chcete konkurovat zahraničním střediskům, když mají nabídky pro rodiny, kde děti jsou do 10 let zdarma, mimosezóna je i v lednu, služby na zcela jiné úrovni a stejně tak i přístup pracovníků areálu (tady máte opravdu co zlepšovat) a lyžování bez front. Navíc provázanost ubytovaní na slevy na jízdném. Cena např. v Hochzeigeru na 5 dnů cca 150 Euro oproti Vašim 3000. Započítám-li navíc děti zdarma, není co řešit. V sobotu jsme si byli zalyžovat ve středisku v ČR (hlásány ideální sněhové podmínky- namrzlo, technický sníh, nekrytá sedačka..fronty) a po této zkušenosti to už zase dlouho nezkusíme. Martin Vas
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dobrý den. Velmi důsledně monitorujeme konkurenci a samozřejmě i zahraniční střediska. Věci typu lyžovačka ve Špindlu nejdou změnit ze dne na den. Proto usilovně pracujeme na tom, aby do budoucna našinec nemusel přemýšlet nad tím, jestli pojede radši do podprůměrného rakouského střediska nebo k nám do Špindlu. 31.1.2013 13:47
OTÁZKA: Dobry den, v letosni sezone jste na pozadi zachovani ceny jednodenni permanentky zasadne zasahli do mnoha jinych casti ceniku - predevsim jste vyrazne zvysili cenu puldennich jizdenek a uplne jste zrusili bodove jizdenky. Pouziti arealu na mene nez jeden plny den se stalo cenove nepouzitelnym. Chystate nejakou zmenu?
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Bojujeme o dlouhodobého klienta. Nicmene pro všechny krátkodobé klienty jsme přišli s novinkou 10 nebo 15 dní ze sezóny, kde se při přepočítání s cenou na jeden den lyžování dostáváme na 470 CZK na den a to je velmi výhodné... 31.1.2013 13:43
OTÁZKA: Dobrý den, pane Jílku, Skiareál prý letos poskytuje slevy na skipasy. Můžete mi sdělit, zda je to pravda? A pokud ano, v jaké výši a za jakých podmínek? Děkuji Vám a přeji hezký den. Jerry K
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dobrý den. Je to pravda. V letošním roce jsme se pustili do projektu pobytových balíčků SKI and STAY, kde ve spolupraci s ubytovatelama nabízíme na 3denní pobyt 20 a na 6denní pobyt 30% slevu. Musím říct, že jsem velmi mile překvapen úspěšností tohoto projektu. 31.1.2013 13:41
OTÁZKA: Dobrý den, učím syna (5 let) lyžovat. V poledne dáme oběd a s manželkou, která hlídá 2-letou dceru se střídáme. Přijde Vám správné, aby jsme si kupovali skipas 2 x , nehledě na to, že lyžujeme v podstatě jen kvůli synovi? Osobně bych raději seděl v restaruraci. Předem zavrhuji možnost zaplatit drahého instruktora, pro náš případ nevhodnou koupi rodiiné jízdenky či nevýhodné 2 x polodenní jízdné. Děkuji Libor Janka
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dobrý den. Na tuto otázku jsem odpověděl dříve. 31.1.2013 13:39
OTÁZKA: U lyzovani se stridame, mame dve male deti, proto mi kontrola skipassu prijde v nasem pripade mimo. Tuhle jsem ve Spindlu chtela caj za 50,- kdyz jsem si rekla o dva cukry, tak mi prodavac rekl, ze to bude za 70,-. Na jarni prazdniny jedeme do Rakouska, kde se ke klientum lyzarum chovaji neskutecne ochotne. Vazne si pri cenach skipasu, ubytovani a sluzeb myslite, ze ceske rodiny budou i nadale jezdit do ceskeho "Aspenu"? Pro vase info - hotel s bazenem, cestou a skipasem poridime do 30 tisic. Coz dame u vas bezne (chceme-li nejaky komfort) a jeste koukame na protahle obliceje vlekaru a prodavacu.... h v
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Nechci v současné době hodnotit úroveň gastro zařízení ve Špindlu, to nespadá do kompetencí Skiareálu. Na otázku k rodinnému jízdnému jsem už odpověděl. Musím se ale zastat vlekařů, kteří přímo patří do mého týmu. Neustále chodím po středisku, hodně lyžuji a kontroluji, jak se obsluhující personál chová. Zatím jsem neměl negativní zkušenost. 31.1.2013 13:38
OTÁZKA: A ještě jedna otázka z jiného soudku. Podporujete nějakým způsobem mládežnický lyžařský sport? Lyžování zdarma etc.? Miroslav Horký
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Samozřejmě. Chceme si vychovat novou generaci lyžařů. Každý sám dobře ví, že tam, kde se naučil lyžovat, se celý život bude vracet. V letošní sezóně podporujeme ve spolupráci s městem všechny Špindlerovské děti, podporujeme školní výlety, atd... 31.1.2013 13:34
OTÁZKA: Dobrý den,ráda bych se zeptala zda bude zachována tradice Skiareálských plesů a Skimaskiáda na Mísečkách ? Petra Kavanová
ředitel Skiareálu ve Špindlerově Mlýně Čeněk Jílek ODPOVĚĎ: Dobrý den. Nejsem si úplně jistý, jestli "tradiční" skiareálovský ples zachováme v podobě kterou znáte. Hledáme jinou alternativu. 31.1.2013 13:32

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.