Diskuze
Kvůli dvoukolejce z Hradce do Pardubic má padnout alej, lidé protestují
Děkujeme za pochopení.
M72a57r88t26i46n 31V31l44á46š34e42k
Postavíme dvoukolejku, ušetříme zhruba 10 minut na trase. Ta navrhovaná alternativa jízdu znova prodlouží na původní čas, takže v tom případě to není vůbec potřeba. Navíc ta alej za pár let bude stejně potřeba pokácet, protože ty stromy nevydrží věčně. V tom případě bude stačit ukončit dvoukolejku někde za Tescem a dál to nechat tak jak to je než vymejšlet takovýhle hovadiny a případně trať dostavět až bude álej na konci životnosti.
M14i57r88e78k 50G91a47j42e17r
Zvlastni, ze nikoho nenapadla varianta vysazet dve nove aleje jeste pred vykacenim teto. Na druhou stranu je jasne, ze mistni lide, kteri tam bydli, nebudou chtit misto aleje hluk nebo jen protihlukovou stenu.
V41i34k86y53r 39B64o95h33u96m90i13l 96S61t41r22a56n71s82k45y
Pokud chtějí zachovat alej, musí nalézt pro investora ještě dražší variantu, neb vždy v ČR vítězí nejdražší projekt
P29e80t88r 74N56o71v14á16k
a na co nám druhá kolej bude? Aby si stavební firmy namastili kapsy a něco z toho zbyde zastupitelům.
M13a21r74t18i26n 70Č95a26p63e38k
Na co je dálnice do Hradce? Na úplně to samé. S tou dvoukolejkou dostane konečně Hradec skutečně kapacitní a rychlé spojení se světem.
J91a91n 65K47r22a36t50o10c59h36v46í38l
Jednoduchá otázka, co bylo dříve, koleje z Hradce do Padrubic nebo zástavba ?
Komu patří pozemky okolo trati ?
.
Člověk, který si postaví dům u železniční trati musí počítat s tím, že tam pravděpodobně budou jezdit vlaky.
P45e75t58r 70B10e94z52s58t40a81r34o57s92t22i
Kdysi mi vyprávěl závorář z Ceperky, že po škole dostal místo na rok, do roku 1994 a potom půjde jinam, že nejpozději 1995 budou dvě koleje a závory bez kliky... O kolik to nevyšlo, 20 let? Tudíž bych se o stromy jen tak nebál....
P32a81v85e36l 64P25r57o28k78o89p
Já bych obavu měl, neboť v Hradci kácet stromy umějí dobře. To prokázali např. v roce 2011 na Velkém náměstí se zdůvodněním blížící se rekonstrukce, která je stále v nedohlednu. Nebo propadem v žebříčku podílu zeleně krajských měst z čela někam na chvost (viz článek někde tu na idnesu).
L78u80c67i61a33n 55P21a76p68a74z75i97a59n
Příšerné, co je dnes ještě možné. Neúcta k předkům ve jména minimalizace nákladů za každou cenu. Ohavná doba. Jak to může vůbec někoho napadnout, nemyslet, jen mít strach, že přijde o práci a ve jménu strachui navrhovat jen to, co pána potěší? Proč? Zdravý selský rozum a úcta a pokora už neplatí? Jistě za to může Brusel... nebo kapitalismus po česku?
M55a70r10t73i15n 97J20a67n18a54t10a
Koukám na letecké snímky dané ulice a ona alej podél Opatovické ulice - mezi tratí a vozovkou, tvoří dvě řady stromů vedle sebe. Ono se to rozšíření trati o kolej bez kácení asi neobejde, ale proč kácet obě řady a ne pouze a jen tu jednu blíže trati? To by snad sždc prostorově mohlo stačit.
J13i68ř24í 33P70r31ů79š26a
Druhá kolej znamená zábor cca 5 metrů. Jestli by se stromy musely pokácet znamená již dnes jsou tak blízko kolejí že hrozí jejich pád na trať čili není nutné žádat o souhlas ale rovnou kácet.
M90i28r36o89s34l83a69v 57Z87i27k45m33u32n40d
Existují pojmy jako ochranné pásmo dráhy apod. stanovené zákonem o dráhách a prováděcími vyhláškami, resp. jinými obecně závaznými právními předpisy nebo elektrotechnickými normami z hlediska bezpečnosti, takže chtíc nechtíc některá vegetace stojící v blízkosti železniční trati v rámci zvětšení počtu traťových kolejí musí bohužel ustoupit.
Jistý problém představuje trolejové vedení, snahou provozovatele dráhy - v zájmu dopravců a jejich zákazníků - je odstranit vegetaci = především vzrostlé stromy z blízkosti elektrifikované trati, aby trakční vedení nebylo ohrožováno padajícími stromy, ulomenými větvemi v důsledku silného větru, mokrého sněhu apod.
Domnívám se, že v konečném důsledku nebude problém "jen" s alejí, ale i dalšími pozemky na předpokládaném trase ... alternativní, ale poměrně drahé, řešení představuje zatunelování "druhé" koleje ...
J64a63n 50R52o29h68á32č
Zajimalo by me graficke znazorneni te varianty pres Temesvar.
P70a36v67e58l 64P41i87l15á47t
Mě taky, není to přes Rumunsko dost zajížďka?
Plechový úkaz s atmosférou devadesátek. Polská tržnice dál láká zbožím i cenami
Premium Rázovitá tržnice táhne do polského pohraničního městečka Kudowa Zdrój tisíce Čechů. Autobusy sem už...
Zranitelné místo domácností bývá router, říká expert na kyberbezpečnost
Premium Doba, kdy stačilo nainstalovat antivirus a byli jsme chráněni před kybernetickými útoky, je dávno...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Dvouletý chlapec se zavřel do boxu na balíky, hasiči museli dvířka vypáčit
Malý hoch v Jičíně se ve čtvrtek zavřel v jednom ze samoobslužných boxů na balíky. Na pomoc mu...
Vítr po celém Česku lámal stromy a zastavil vlaky. Poryvy shodily i posed
Silný vítr v noci na úterý lámal stromy po celé zemi. Jen v Královéhradeckém kraji hasiči...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zloději očesali nové vozy u autosalonu, škoda se šplhá ke dvěma milionům
Dva muži s pestrou trestní minulostí způsobili škodu za téměř dva miliony korun, když se v...
Zloději očesali nové vozy u autosalonu, škoda se šplhá ke dvěma milionům
Dva muži s pestrou trestní minulostí způsobili škodu za téměř dva miliony korun, když se v...
Zatím to vypadá, že na tom jsme dobře, říká trenér hradeckých cyklistů Fiala
Mají za sebou necelé dva měsíce závodění v hodně obměněném složení oproti minulým sezonám. A před...
Plechový úkaz s atmosférou devadesátek. Polská tržnice dál láká zbožím i cenami
Premium Rázovitá tržnice táhne do polského pohraničního městečka Kudowa Zdrój tisíce Čechů. Autobusy sem už...
Se stavbou třetího okruhu v Hradci stát počítá. Město ale dohání zpoždění
V Hradci Králové se blíží stavby nejen severní tangenty, ale i jižní spojky a jižní propojky....
Louka, prodej, Stará Paka, Jičín
Stará Paka, okres Jičín
309 972 Kč