- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela by mě zajímalo kde sebrali to, že obchvat Náchoda je v důležitosti na 49 místě, když se denně stojí desítky minut v kolonách s kamiony městem, silnice je v dezolátním stavu na mnoha místech popraskaná atd. Fakt tohle nechápu si měli ti, co tu studii dělali, nejdřív místa o kterých na papíře rozhodují, sami na vlastní oči prohlédnout.
Zadáme svým známým zakázku na zpracování studie. Za velké peníze, samozřejmě. Studii uděláme od stolu, částečně něco opíšemé z minulých studií.
Co na tom, že zpracovatel studie možná ani neví, kde leží Jaroměř, Náchod nebo Trutnov. A do ostravy a Brna z Prahy létá, takže stav a důležitost silnic je pro něho nevýznamná. Resp. významná pouze z hlediska toho, že o tom může napsat slátaninu, za kterou dostane kupu peněz.
co se tu psalo o jiné "studii" zpracované rovněž na základě objednávky/popudu EU...... byla na stejné téma, ale jmenovala se jinak
Že by to šetření nebylo zadarmo?
řekněte mi kterej inteligent tohle zpracoval. Očividně nikdy nemohl projíždět Náchodem, kde v době dopravní špičky není problém strávit i takřka hodinu v koloně. 49. místo??? To je fakt výsměch a ještě větší výsměch je že obchvat Jaroměře kde se dá celkem bez problému projet je o třicet příček před Náchodem na 18. místě.
Přesně
Náchod je děs ... I v 18:30 trvá průjezd skoro úůl hodiny.
Neznám parametry hodnocení v uvedené studii, ale nedovedu si představit, že by pro tuto zemi byla důležitější jakákoliv jiná komunikace než R35 v úseku Mohelnice - Hradec Králové.
boháči nemají kde prohánět svá Diamond races, na panelech si vytlučou dimantové plomby ze zubů
To není jen v panelech, musí se vyměnit celé podloží. Němci se při přestavbách endéráckých dálnic pořádně prohnuli, a to jsou bohatí. Zaplatíš to?
je nejdůležitější!!!!!! Ulehčí D1 a spojí Ostravu s Prahou a dál a dál....
R35 je Liberec-Prahaa ta se protahuje nyní až do Žitavy
vy musíte myslet nějakou jinou, člověče
Idnes se zase vytáhl, proč píší o nějakém žebříčku, když ho ani neuveřejní?
Je vidět, že ouřadové z Bruselu nikdy nevyzkoušeli se projet s kamionama na našich okreskách. Ale hlavně - tohle má být evropský spoj do Krkonoš! Když jedu ve Švýcarsku či Rakousku, všude se dostanu skoro po dálnici a to hlavně do turistických center. Tady lidi cestují po hačaperkách, Jaroměř je rozsekaná, v Náchodě asi vyhoděj před 2 miliardy za nesmyslný objezd, pac dalnice, jenz by to vyresila, nebude a mezi HK a Jaromeri dal budou umirat lidi. Z Polska na jih jezdi mrte lidi, doprava, náklad...D11, at chci ci nechci a nemyslim svuj subjektivni dojem, je velmi dulezita. Projel jsem kus Evropy, casto jezdim po CR.
důležitější než R35? Důležitější, než dodělání D8? Pan starosta Trutnova sice brečí hezky, ale "nepochopení potřeb regionu" je docela blbý argument proti chladně logickým parametrům toho pořadníku. Ta zpráva přece neříká, že je R11 z Hradce dál nepotřebná, ale říká, že jsou tu prostě stavby ještě důležitější...
říct, že dálnice na Polsko je naprosto zbytečná:-) Zkusil jsem o víkendu dvě cesty do a z Polska a to přes Hradec a Náchod a zpátky přes Trutnov a Jičín. V obou případech silnice naprosto luxusní a poměrně rychlé. Jak přejedete na Polskou stranu, jako by jste se ocitly na Ukrajině, bída a děs ty jejich silnice. Není třeba kvůli nim ty dálnice stavět, 150 km jsem tam jel po státovkách přes tři hodiny. Nehledě na jejich zk...ý značení, pouze s navigací a i s tou nebyl 100% spoleh, protože naváděla na polní cesty
Víkend - hm, ja tudy jezdim pravidelně, až z Trutnova a třeba silnice HK - Jaroměř patří k nejvíce nehodovým v republice. Fakt luxusní poveženíčko. A nezapoměňtě třeba přiště zastavit v Náchodě a poptat se, jak maj rádi kamiony...