- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třeba v Holohlavech dělají už takovou dobu ostrůvky před vjezdem a po cca týdnu po položení nového povrchu je už zbroušený a oprauje se opradvu kvalita dolíky a koleje hned po dokončení.
Jsou příjemným zpestřením jinak nudné dálniční jízdy
to je samý "provize muší bejt vyšší, kuva vyšší" a teď jsou z toho tyhlety boule
Silnicary vyckavaji - az se prestane hybat.
Kdyz opravuji, tak zase oblibena "oprava komunikace emulzi a kamenivem" - misto diry kopecek, a jeste se to necha ujezdit auty, ktera jsou potom jeste od tech kaminku pekne pomlacena - FUJ !!!!!
ploché dálnice beztak nejsou atraktivní. Skanska zaslouží kreativní příplatek
Tak tak, není to chyba, ale zajímavý designérský prvek, navíc jak je to "živé", tak se to ani neokouká.
Uf!!! To mi odlehlo! V první chvíli jsem se lekla, že silničáři vyčkávají, zda boule nezmizí jen tak samy od sebe.
Vždyť některé boule jsou na horizontu, jak tam může být spodní voda?
Naposledy se to stalo na dálnici z K.. Varů do Chebu. Na zcela nově otevřeném úseku kolem Kynšperku se po 4 měsících objevily obrovské boule, takže dálnice byla zcela generálkovaná. Další úsek kolem Sokolova skáče jak jízda na nevyvážené pračce. Otázkou je, proč musí dálnice stavět právě Skanska či Eurovia,které ještě NIKDY neodkázaly postavit úseky dálnic v termínu, VŠECHNY jejich stavby jsou nekvalitní a totálně předražené? Věřím Bártovi, že tyhle firmy napojené na ODS a ČSSD Bárta už konečně vyžene a nechá tam firmy, co umí něco postavit.