- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spíš je ještě ekonomický zázrak, že pobočka ve Vrchlabí dosud funguje. Ne, že by v ní nebylo co vyrábět, ale jakým způsobem se vyrábí. Kromě několika desítek aut týdně, směřujících hodně hodně daleko, se jinak vše přiváží a odváží na kamionech. Vrchlabská automobilka nemá ani vlečku a nová auta se tak po vlastní ose přesouvají asi 3 km na zdejší nádraží. Které zase přežívá jen díky tomu, jinak se na něm nic jiného nevykládá a nenakládá. Silnice do Vrchlabí jsou ze všech stran okresky a potkávat v úzkých alejích naložené polské, pobaltské a ruské kamiony směřující domů středem silnice, aby náklad nepoškrábali o větve, není příjemné. Ve Vrchlabí je ke všemu jen montovna. Díly na Roomstera se stejně smontují v Kvasinách, naloží na kamion a ve Vrchlabí z toho poskládají auto, aby ho zase někam po silnici převezli.
a není jim potom kulový, to by za mnou mohl příjít zaměstnanec a do tohoto mi kecat, a pravda čím více budou odbory rýpat tím více budou fabriky na východě- takže bossové jen takj dále
...ze je nahradi fabrika na vychod od CR.
Pokud je starost o příjem blbnutí, tak máte nepochybně pravdu ! Dle mého názoru není v článku známka jakéhokoli blbnutí, ani přemrštěných požadavků.
co vůbec je odborářům do toho, co chce jejich zaměstnavatel ve své továrně vyrábět?
Povšíkovy transparenty - "My máme hlad"
transparenty pro odboráře i jiných svazů než je OS KOVO
Ve Krkonoších se auta vyrábí přes sto let.....
.
ve krkonosich
anvic s naprosto nesmyslnymi odvody, ktere se u nas plati je celkem jasne co s tim bude. Bude to zavreno a vyroba presunuta nekam na vychod. To ceka casem celou skodovku.