- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chci se vyjádřit k tomuto čánku. Toto co probíhá v diskusi k této věci je ve sféře spekulací.Myslím, že je předčasné dělat závěry pokud nejsou po ruce seriozní poklady pro objektivní rozhodování. Proto je nutno zpracovat studii proveditelnosti, která posoudí všechny aspekty. Znovu zdůrazňuji, že jde pouze o občanskou iniciativu. Proto mě zaráží, že někteří zbytečně kolem toho rozviřují emoce. Až budou po ruce veškeré podklady bude v Broumově zorganizován seminář za účasti všech zainteresovaných občanů. Kučera
Vozit to po silnici zrovna moc ekologičtější není, to nikoho nenapadlo?
To už tu bylo ve Střítěži u Českého Těšína kde místní ekoterostické skupiny placené s pochybných zdrojů lobují proti úpravě trati z Hyundaje v Nošovicích.Když mi má chcípnout koza(prasknout barák) tak ať sousedovi zdechnou dvě kozy(1000 kamionů pod okny)Však máme tu demokracii
nezvládá funkci radního pro dopravu! Z jeho slov je cítit arogance, tedy pokud nedošlo ke zkreslení novinářů. Ale to by byla také možná laciná výmluva, ve skutečnosti to jistě takto říkal a jeho názory jsou přízemní. Propojení tratě je zajímavá pro obě strany, protože vlaky po českém území budou dávat práci i peníze naší straně, takže je dost prostoduché, chtít jen peníze a nic nedat! Kromě toho může být v podmínkách i znovuzavedení osobních vlaků za extra tarif..., já se budu velmi těšit, pokud doprava bude obnovena! Přinese to české železnici slušné peníze a našim lidem také více práce a pak i výdělky. A domky podél tratě? Když se dříve tudy jezdilo, tak také vydrželi, nevidím problém ani dnes... A pravidla jistě lze nastavit tak, aby byli téměř všichni spokojeni.
Stačí se podívat na internetu na fotomapu a zadat měření. Zástavba je minimálně 200m od trati.
Radní Ješina: "Jestli tu dráhu tolik chtějí, ať si ji zaplatí. Kraj ji totiž financovat nemůže a navíc ji ani nepotřebuje."
Broumovsko je podobně, jako ostatní výběžky extrémně znevýhodněné díky své poloze. Železniční spojení se světem by situaci radikálně změnilo k lepšímu. Pokud pan radní ten blábol s nepotřebností tratě opravdu vypustil, nemá v radě co pohledávat !!!!
Souhlasím s Vámi. Radní dělá ostudu celého Královéhradeckému kraji a to i na poli mezinárodním.
Je děsná smůla, že obec leží u trati. Jinak by mohlo obcí projíždět denně pár set kamionů, to by bylo zřejmě lepší než tři vlaky. A jak by teprv praskaly domy u silnice... Já být paní starostkou, blahořečím přítomnosti kolejí. Jenže dnes je holt v módě všude jezdit autem a na druhé straně odmítat průjezd aut. Pak se divíme takovým blábolům. Kromě tři ložených vlaků denně a tří prázdných jim může železnice zprostředkovat spojení se světem, přiměřený turistický ruch a povědomí o obci. Silniční přechody byly vesměs otevřeny, proč je na kolejích stále železná opona? Nebo budeme muset časem všichni jezdit (stát v kolonách s) auty? Chápu sice, že klid je zlatý, ale pořád lepší vlak než desítky aut, podle mě...
To se vám zase povedl blábol.
1) Město Tapolca leží v Maďarsku.
2) 90t je maximální hmotnost naloženého vagonu při traťové třídě D, z Broumova do Otovic je A, takže by se zde musela zvýšit únosnost, na následných tratích je C, tedy maximálně 80t. To je ovšem hmotnost i s vlastní váhou vozu, ložná váha je v případě vozů Faccs 49t pro třídu C, ev. za určitých podmínek 57t. Nesmysl je rovněž ovšem počítat s celkovou denní těžbou, převážná část by zřejmě i nadále směřovala na polský trh, do ČR by šlo menší množství.