- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Šílená je situace dětí,které se narodily trošku znevýhodněné,nedonošené ale z normálně pečujících rodin.Děti by nebyly žádný intelektuál ale jsou schopny vyučit se nějakému řemeslu,zaučit se v jednodušší profesi a vést normální život.Takhle si užijí "pomoci" a "tolerance" spolužáků a učitelů na základce a mají -li echt smůlu, a v místě žijí rodiny ,které své děti zanedbávají, skončí ve třídě s bandou nepřizpůsobivých gaunerů.Problém praktických škol je právě i takový.Na jedné straně profesionální pomoc nepříliš bystrým dětem a jejich cesta k normálnímu dospělému životu, na druhé straně odkladiště rodiči zanedbávaných a o státní pomoc okrádaných dětí, protloukajících se životem jako závislá oběť nebo její parazit.Vůbec nenarážím na etnický původ.Zanedbávající a pečující rodiče jsou v každem etniku.
a k tomu rodiče, kteří mu s učením nepomáhají, nemá moc šancí zvládat základní školu. Tipovala bych šanci na úspěšné absolvování ZŠ tak na 5%. Jestli má dítě navíc problémy s udržením pozornosti, zájmem o učení, chováním - je šance ještě nižší. Je mi jasný, že problém se týká především romských dětí z nepodnětného prostředí. V předškolním věku nemají dost hraček, pomůcek a dalších podnětů, které by rozvíjely jejich obzor. Většina nenavštěvuje mateřskou školku a při vstupu do 1. třídy nemají základní vědomosti - hned na startu jsou už opožděny oproti vrstevníkům z podnětných rodin.
Ono je to totiž všechno jen a jen kvůli cikánům, kdy je nevládní organizace včele s tzv. agenturou, chtějí dostat na ZŠ za každou cenu a zejména zrušit praktické školy. Tohle zlo začalo s příchodem zelených do vlády a hlavně s Liškou coby ministrem školství. Ten si k sobě natahal lidi, kteří speciálnímu školství vůbec nerozuměli a nikdy neměli jakoukoliv praxi (např. laurenčíková apod.). Společně vymysleli tzv. inkluzivní vzdělávání, které se neohlíží na pocity, přání a hlavně potřebu speciálního vzdělávání bílých dětí s diagnozou LMP a jejich rodičů. Zrušením praktických škol tak dojde k vytvoření skupiny dětí, kteří nebudou na ZŠ zvládat osnovy a trpět různými stresy a poruchami. Cikáni rovněž nikdy nezvládnou tyto požadavky a budou navíc slovně i fyzicky napadat všechny včetně učitelů, jak už to je teď běžnou praxí. Tento stav se nikdy nezmění a hlavně to už nepůjde vrátit zpět! Bílé daňové poplatníky tak tohle bude stát spousty peněz a do cikánů se budou cpát miliardy horem spodem!
naprostý souhlas... jen to slovo inkluze vidím , vstávají mi vlasy hrůzou..... nikdo z těch ministerských mozků nezažil tu bezmoc více inteligentního dítěte, které nechápe, proč jej a ostatní děti učitelka doslova ignoruje a věnuje se trvale jen dvěma inkludovaným bohužel minimálně inteligentním dětem ve třídě....
a jak to vidím tak je to stejné z druhé strany... Kluk má takhle s tou speciálkou šanci na normální dětství i s těmi potřebnými úspěchy ve škole, má šanci se vyučit řemeslu a prostě pracovat a žít.
Na klasické základní škole z něj bude jen vystresovaný blbec izolovaný od většiny ve třídě a po zbytek života si ponese křivdu a mindrák. Jako ty dvě děti co jsem zmínila...
Tuhle podělanou inkluzi odnášejí všichni zainteresovaní.
To by mne zajímalo, co s Pepíkem udělají, až pan ministr speciální školy zruší. Žák bezškolec (podle vzoru "bezdomovec"?
No coby - budeme mit tridy, kde budou sedet ditka vseho druhu, napric celym spektrem IQ. Od tech sedmdesatek az po ty stotricitky...