- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
stavby z počátku minulého století (v našem městě) jsou nejen i dnes pěkné, ale mají užitnou hodnotu a stálý půvab, i na x-tý pohled může laik jako já objevit něco nového a pěkného; autoři nechtěli ohromit svou genialitou, neprojektovali budovy pro obdivné vzdechy jiných architektů, ale "pro lidi" v tom nejlepším slova smyslu; dnes, bohužel ve většině případů, je tomu právě naopak; vyhrává prvoplánový efekt...
které chybí v HK než futuristické zastřešení trhovců....
Máte naprostou pravdu. Hradec už několik desetiletí postupně ztrácí náskok, jaký měl například v řešení dopravy. Tranzit postupně zaplňuje město a radnice pouze přihlíží. Ve všech dobách platilo, že prosperita města se poznala napříkad podle počtu mostů ve městě. Podívejte se, kolik významých dopravních staveb přibylo za posledních 20 let. Ani jedna. Už citelně chybí jižní spojka, pokud se o ní hovoří, tak od Kuklen po Hradubickou, přes Labe ne. Nestačí nadjezd severně od nádraží, nestačí podjezd jižně od nádraží. Chybí kapacitní spojení Slezské předměstí - Malšovice - Moravské předměstí. Pokud potřebujete z Kuklen do Labské, z Labské na Moravské, z Moravského či Malšovic na Slezské - pokaždé musíte "do centra" na okruh a z okruhu zase na periferii. Křižovatka Mileta? Utracené stovky milionů za výkupy pozemků - peníze skončily kdoví kde. Další křižovatky jsou na tom už podobně, u Gumovky, u Carrefouru.