Diskuze

Dvoukolejka mezi Hradcem a Pardubicemi je předražená, tvrdí poslanec

Projekt druhé železniční koleje mezi Hradcem Králové a Pardubicemi za dvě miliardy korun sklízí kritiku za údajnou uspěchanost, předraženost a nekoncepčnost. Poslanec Jiří Štětina (VV) naznačil, že může jít o machinace s evropskými dotacemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Honx

20. 6. 2012 8:44
Asi na pana poslance nezbylo

tak vykřikuje o podvodu... :-P

2 0
možnosti
A

adidós

20. 6. 2012 17:53
Re: Asi na pana poslance nezbylo

nic o tom neíte a jen hlouě vykřikujete.. jste debil, pane...  a pokud tím debilem nemíníte zústat, tak si sežeňte data... na internetu je jich dost

0 0
možnosti
P

pacyce

20. 6. 2012 7:51
V normální civilizovaný zemi by toto bylo postavené dávno

....min. před 10-15 lety. Zde to bude trvat tak dlouho, aby se u toho nabalíkovalo co nejvíc zlodějů a podvodníků;-O

0 0
možnosti
TT

a8nn

19. 6. 2012 21:19
...

Pan doktor se koukám řídí pravidlem "Je jedno že o tom exkrement vím, hlavně když se zviditelním." Netuším, kde uváděnou cenu vyhrabali, nicméně na celou trať je příliš nízká a na úsek Opatovice-Stéblová zas příliš vysoká, ten má stát 1,4 miliardy. Vypadá to, jako by k tomu přidali i HK jižní zhlaví.

Na nic jiného než Opatovice-Stéblová navíc nejsou projekty, takže zmiňované čtyři roky jsou vycucané z prstu. Vyjádření starosty Opatovic taky nemá chybu.

Tu uspěchanost si předpokládám pisálek vycucal z prstu. Fakt je ten, že zdvoukolejnění se připravuje už od roku 2004.

0 0
možnosti
TP

tp2597

20. 6. 2012 13:05
Re: ...

Naprosto s vami souhlasim, jen bych opravil ten casovy udaj - jako dvojkolejna byla ta trat predpokladana uz v dobe stavby, tzn. pred rokem 1857, od te doby se o tom aspon jednou za deset let zacne zvanit, ale nikdy nic konkretne delat. Bez diskuze je, ze dvojkolejka je potreba jako sul minimalne PU-HK uz od druhy valky. Pokud jde o toho "chytryho" MUDr.a, co do toho ted blbe kafra, nekdo by ho mel mechanicky usmernit, aby se venoval tomu, cemu (mozna rozumi). I ten jeho soustranik, kterej to pred dvema lety zazdil, by meli dostat poradnou lekci.

0 0
možnosti
JM

calver1

19. 6. 2012 18:37
To je zase nějaká lumpárna

Dnes jezdí vlak z Pa do HK za 18 minut a potom bude jezdit za méně než 20 minut, Je vidět, že pokrok se zastavit nedá.

0 0
možnosti
JH

Pomee

19. 6. 2012 20:24
Re: To je zase nějaká lumpárna

PCE-HKR za 18 miut jezdí pouze rychlík, když má volnou dopravní cestu, ostatní vlaky musí křižovat a zpomalují. Podívejte se do jízdního řádu, některé vlaky křižují na tomto 22km úseku i dvakrát, druhá kolej měla na této jednokolejce stát už před dvaceti lety.

4 0
možnosti
M

MatX

19. 6. 2012 18:22
K čemu?

Chystá se dokončení rychlostní silnice mezi Pardubicemi a Hradcem, autobusová doprava je mezi těmito městy na dobré úrovni, tak k čemu ještě stavět koleje. Jo, kdyby se je povedlo rozvést do měst nebo jako metro, jenže to je SCI-FI.

0 0
možnosti
1

109e

19. 6. 2012 19:52
Re: K čemu?

Vlak je z hlediska pohodlí, ekologie, rychlosti a bezpečnosti zcela jinde. Tedy pokud je postavena vhodná dopravní cesta.

0 0
možnosti
B

bobbobbob

19. 6. 2012 18:20
Raději dodržujte jízdní řád

Ať tam zůstane klidně jedna kolej, ale ať to jezdí včas!!

0 0
možnosti
TT

a8nn

19. 6. 2012 21:01
Re: Raději dodržujte jízdní řád

Ta druhá kolej tomu právě pomůže, sníží (protože bude zatím jenom v části trati) se přenášení zpoždění na vlaky, které by musely čekat na křižování ve stanicích.

2 0
možnosti
ČZN

články zásadně nečtu!

19. 6. 2012 18:19
vlakem už stejně nikdo nejezdí.

0 0
možnosti
1

109e

19. 6. 2012 20:10
Re: vlakem už stejně nikdo nejezdí.

Jak to víš, když vlakem nejezdíš? Za pitominu první kategorie ti dávámR^

0 0
možnosti