Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Jaroměře do Pardubic nasadí ČD modernější „pantery“ a „sysly“

Cestující se na železniční trati mezi Jaroměří, Hradcem Králové a Pardubicemi přestanou cítit jako ve skanzenu socialismu. Všechny vlaky budou moderní i rychlé a navíc se snad konečně začne stavět druhá kolej mezi Opatovicemi a Stéblovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i95r29o24s17l47a32v 78Z16i53k43m35u81n84d 7159923734833

Co to je za češtinu ? Množné číslo od sysla > sysly (???) autor by měl vrátit maturitní výsvědčení, tedy pokud ho má ...

0/0
3.12.2012 21:23

J25o82s51e85f 29Ž88e70n28a57t10ý 6331784816322

Ano, autor v tom má guláš a jak už tady někteří napsali, dál než do Jaroměře to stejně nepůjde. To je jedna věc. 

Jinak na trase Trutnov (Liberec) - Pardubice jezdí 843. Které nejsou z NDR a jsou hlavně modernizované (ergonomické sedačky, informační systém, atd.) a cestování s nimi není vůbec špatné. 

Další věcí je, že zavedením "syslů" se rychlost nezvýší. Sysly tlačí nebo táhne klasický peršing 163. Ty tahají také osobáky z Hradce a mají shodnou max. rychlost a to 120 km/h. Ano osobáky tahané 163 mají skutečně vagóny z NDR (Bdmtee), to je pravda...

+1/0
3.12.2012 10:18

D75a51v45i92d 31Č66e56r65n29o75h95o77r35s53k39ý 1386434116466

a mezi peršanem a syslem budou pořád Honeckery takže odDDRizace se tak stoprocentně nekoná

0/0
3.12.2012 18:20

V73á91c66l71a10v 76D40a53v88i89d 5325559374705

Autor v tom má trochu zmatek. Panteři budou jezdit pouze Pardubice-Jaroměř, dál nemohou, neboť tam nejsou dráty.

Na vlacích pokračujících do Trutnova, Liberce nebo Staré Paky budou i nadále jezdit diesely.

+3/0
2.12.2012 14:57

L21i58b40o48r 22Š70t17ě37p58á62n 2759888502622

Je sice fajn, že se konečně svezeme na úrovni 21. století, ale Pantery maj jednu obrovskou chybu. Do přihrádek pro zavazadla pod stropem se nevejde ani plná malá sportovní taška, ani ze 2/3 naplněný batoh o objemu 38 litrů. Ověřeno v pátek. Až tím budou jezdit turisti s krosnami, jsem zvědavej, kam to dají. Pod sedadla na podlaze fakt nedaj všechno. Projektanti by měli občas použít hlavu...

+5/0
2.12.2012 11:33

J27a87r29o65m32í41r 18K39a18p78l45a25n 7908224662754

O víkendu jsem tím jel. Taky mě překvapilo, že ty police pod stropem jsou dobré leda na kabát :-/

0/0
3.12.2012 15:55

L96u29c67i16a24n 93P98a88p31a39z38i46a42n 5144957211355

Včera bylo pozdě.

+2/0
1.12.2012 22:58

J76i35ř11í 70B66a32u94e62r 4804506608130

A hlavně je důležité že malé zástávky se ruší.

+2/0
1.12.2012 19:46

J95a78n 93S69l82o65v55í30k 3449487320878

Chvíli jsem se zaradoval, že by tyto nové vlaky měli jezdit z Pardubic až do Trutnova, bohužel dráty jsou jen do Jaroměře.

+5/0
1.12.2012 18:38

V39l44a91d13i70m96í14r 81F34i89b23i85g65e15r 5394961721534

Tak spěšňáky z Trutnova do Pardubic jsou docela v pohodě ale vlak s více místy by neškodil opravdu jezdí o hodně víc lidí než dřív.

+3/0
1.12.2012 19:57

P42e53t48r 85N34e59c44h75a59n47i50c89k90ý 7383126238400

854+bdtn už bylo několikrát vskutku nedostačující, snad ty vlaky trochu prodlouží

+6/0
1.12.2012 21:14

R31a40d91e90k 83J46a77n78a15t64a 9175146764352

Řazení pro rok 2012/2013 máte zde:

http://www.zelpage.cz/razeni/13/cr/trate/032/

+2/0
1.12.2012 21:19

V58l57a89d15i78m48í53r 19F42i68b94i46g65e41r 5434981841824

V pondělí bývá dost lidí a občas přijede jen dvouvozová souprava to bylo drsné nalezli jsme do vlaku lidi stáli všude a ještě jsme tam 15 minut čekali na nádraží na protivlak a pak ve Smiřicích se lidi už skoro nevešli.

+2/0
1.12.2012 21:24

J51i74ř17í 65P79r62ů58š16a 7695162295939

Zmotat do jedno článku informace o dopravci a informace o investici do infrastruktury je hodně odvážné. Šlo by příště napsat článek o změnách u autobusů a výstavbě "hradubické" silnice? Byl by to úplně stejný mix jako tento článek.

+3/−1
1.12.2012 17:58

J36i71r81k21a 91H42o10n32c33ů 2734854221978

Prostě článek o železniční dopravě jako celku. Běžného cestujícího nemusí zajímat, že jsou zvlášť koleje a zvlášť vláčky. Zato ho zajímá čím pojede, jak rychle a také za kolik.

+5/0
1.12.2012 18:18

J33i95ř46í 79P46r44ů16š79a 7335612125279

To čím pojede jak rychle a za kolik ovlivní dopravce.

+1/−3
1.12.2012 18:44

R91a76d37e55k 72J78a46n89a47t41a 9325636534492

Tak to už dnes zcela neplatí.

čím ... za to částečně dopravce může, ale objednavatel, kraj, ho může donutit k nasazení lepších vozidel, když chce ...

jak rychle ... to opravdu záleží hlavě na kolejích. SŽDC odmítne nakreslit nereálný jízdní řád.

za kolik ... mnoha krajích (a v PK a HK to tak je) je krajský integrovaný dopravní systém. Takže ceny jízdného určuje kraj, a to schválně tak, by byly ceny lebnejěí, než jízdné dopravce. Např. HK-Trutnov, jízdné ČD = 96 Kč, jízdné IREDO = 65 Kč !

+4/0
1.12.2012 21:15

B11o97h62u59s77l87a94v 67K56r65á21l36í33k 2711220249126

Dopravu zajišťuje kraj. U koho ji objednává, to může být běžnému cestujícímu jedno.

+1/0
2.12.2012 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.