Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Jaroměře do Pardubic nasadí ČD modernější „pantery“ a „sysly“

Cestující se na železniční trati mezi Jaroměří, Hradcem Králové a Pardubicemi přestanou cítit jako ve skanzenu socialismu. Všechny vlaky budou moderní i rychlé a navíc se snad konečně začne stavět druhá kolej mezi Opatovicemi a Stéblovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28i69r73o31s66l43a17v 57Z61i79k76m78u70n72d 7749373384253

Co to je za češtinu ? Množné číslo od sysla > sysly (???) autor by měl vrátit maturitní výsvědčení, tedy pokud ho má ...

0/0
3.12.2012 21:23

J28o12s88e66f 61Ž42e59n19a41t46ý 6351314226232

Ano, autor v tom má guláš a jak už tady někteří napsali, dál než do Jaroměře to stejně nepůjde. To je jedna věc. 

Jinak na trase Trutnov (Liberec) - Pardubice jezdí 843. Které nejsou z NDR a jsou hlavně modernizované (ergonomické sedačky, informační systém, atd.) a cestování s nimi není vůbec špatné. 

Další věcí je, že zavedením "syslů" se rychlost nezvýší. Sysly tlačí nebo táhne klasický peršing 163. Ty tahají také osobáky z Hradce a mají shodnou max. rychlost a to 120 km/h. Ano osobáky tahané 163 mají skutečně vagóny z NDR (Bdmtee), to je pravda...

+1/0
3.12.2012 10:18

D59a72v44i72d 65Č83e49r68n24o62h18o59r33s76k29ý 1366574496866

a mezi peršanem a syslem budou pořád Honeckery takže odDDRizace se tak stoprocentně nekoná

0/0
3.12.2012 18:20

V33á75c59l52a60v 18D41a70v56i12d 5695319394675

Autor v tom má trochu zmatek. Panteři budou jezdit pouze Pardubice-Jaroměř, dál nemohou, neboť tam nejsou dráty.

Na vlacích pokračujících do Trutnova, Liberce nebo Staré Paky budou i nadále jezdit diesely.

+3/0
2.12.2012 14:57

L63i28b97o37r 12Š70t53ě75p59á87n 2369578122182

Je sice fajn, že se konečně svezeme na úrovni 21. století, ale Pantery maj jednu obrovskou chybu. Do přihrádek pro zavazadla pod stropem se nevejde ani plná malá sportovní taška, ani ze 2/3 naplněný batoh o objemu 38 litrů. Ověřeno v pátek. Až tím budou jezdit turisti s krosnami, jsem zvědavej, kam to dají. Pod sedadla na podlaze fakt nedaj všechno. Projektanti by měli občas použít hlavu...

+5/0
2.12.2012 11:33

J81a88r15o88m85í44r 87K46a10p30l83a63n 7348224912664

O víkendu jsem tím jel. Taky mě překvapilo, že ty police pod stropem jsou dobré leda na kabát :-/

0/0
3.12.2012 15:55

L53u40c78i90a68n 57P31a97p55a77z42i57a26n 5714267131165

Včera bylo pozdě.

+2/0
1.12.2012 22:58

J32i88ř66í 95B80a44u94e78r 4274286778530

A hlavně je důležité že malé zástávky se ruší.

+2/0
1.12.2012 19:46

J46a41n 82S91l43o94v78í20k 3489337670178

Chvíli jsem se zaradoval, že by tyto nové vlaky měli jezdit z Pardubic až do Trutnova, bohužel dráty jsou jen do Jaroměře.

+5/0
1.12.2012 18:38

V42l17a11d40i29m37í14r 79F56i12b33i35g70e71r 5944821211514

Tak spěšňáky z Trutnova do Pardubic jsou docela v pohodě ale vlak s více místy by neškodil opravdu jezdí o hodně víc lidí než dřív.

+3/0
1.12.2012 19:57

P39e53t53r 17N41e11c73h33a38n30i34c95k82ý 7643986878480

854+bdtn už bylo několikrát vskutku nedostačující, snad ty vlaky trochu prodlouží

+6/0
1.12.2012 21:14

R37a92d48e97k 90J73a73n89a43t17a 9575316704982

Řazení pro rok 2012/2013 máte zde:

http://www.zelpage.cz/razeni/13/cr/trate/032/

+2/0
1.12.2012 21:19

V94l97a96d93i24m63í34r 75F10i65b94i98g82e55r 5604281681364

V pondělí bývá dost lidí a občas přijede jen dvouvozová souprava to bylo drsné nalezli jsme do vlaku lidi stáli všude a ještě jsme tam 15 minut čekali na nádraží na protivlak a pak ve Smiřicích se lidi už skoro nevešli.

+2/0
1.12.2012 21:24

J81i33ř67í 89P72r52ů48š79a 7795272965929

Zmotat do jedno článku informace o dopravci a informace o investici do infrastruktury je hodně odvážné. Šlo by příště napsat článek o změnách u autobusů a výstavbě "hradubické" silnice? Byl by to úplně stejný mix jako tento článek.

+3/−1
1.12.2012 17:58

J11i66r30k39a 97H84o69n83c34ů 2234614921828

Prostě článek o železniční dopravě jako celku. Běžného cestujícího nemusí zajímat, že jsou zvlášť koleje a zvlášť vláčky. Zato ho zajímá čím pojede, jak rychle a také za kolik.

+5/0
1.12.2012 18:18

J72i40ř23í 49P49r16ů82š84a 7435182585379

To čím pojede jak rychle a za kolik ovlivní dopravce.

+1/−3
1.12.2012 18:44

R98a14d25e69k 91J62a26n37a37t24a 9935276864862

Tak to už dnes zcela neplatí.

čím ... za to částečně dopravce může, ale objednavatel, kraj, ho může donutit k nasazení lepších vozidel, když chce ...

jak rychle ... to opravdu záleží hlavě na kolejích. SŽDC odmítne nakreslit nereálný jízdní řád.

za kolik ... mnoha krajích (a v PK a HK to tak je) je krajský integrovaný dopravní systém. Takže ceny jízdného určuje kraj, a to schválně tak, by byly ceny lebnejěí, než jízdné dopravce. Např. HK-Trutnov, jízdné ČD = 96 Kč, jízdné IREDO = 65 Kč !

+4/0
1.12.2012 21:15

B32o89h76u45s63l19a86v 79K64r77á82l33í13k 2941880709106

Dopravu zajišťuje kraj. U koho ji objednává, to může být běžnému cestujícímu jedno.

+1/0
2.12.2012 16:38







Najdete na iDNES.cz