Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Areály odhalily první čachry se skipasy, chtějí vést seznamy hříšníků

Ostrý boj proti porušování pravidel pro permanentky ve dvou největších východočeských lyžařských areálech má první výsledky. Špindlerův Mlýn i SkiResort Černá Hora - Pec hlásí první dopadené. Mnozí lyžaři však neskrývají hněv a přirovnávají kontroly k honům na čarodějnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61o76s60e28f 86H88o25f77f52e96j 8580483702632

Naštěsti neholduju přiblblému ježděni navrch a dolů,s nebezpečim,že mne sestřeli nějaky pošuk a ještě tvrdě platit nenasytným vlekařům.

0/−1
15.1.2013 13:27
Foto

P58ř62e52m45e73k 90H94o65m66o20l52a 5838105885576

Mě to přijde na palici, člověk si koupí celodenní permici, odpoledne ho to přestane bavit a nechá jí někomu jinému, kde je problém, nikdo na ní nejezdí dvakrát ale v jeden čas vždy jeden člověk, chápu dobře, že majitelé nutí člověka co ho to třeba po obědě přestane bavit nebo na něj padne únava aby jí prostě zahodil?

Nechápu kde ten člověk někoho okrádá, snad maximálně kdyby si jí házeli z lanovky a jezdili by na ní opravdu dva ale to maj asi ošetřený.. Rv

+1/−2
14.1.2013 15:17
Foto

P72ř76e71m58e81k 21H14o40m97o89l98a 5708415765976

ještě mě napadlo jedno vtipné přirovnání, představa, že si dám v hospodě pivo a půlku dopije kamarád je to podvod? Podle vlekařů bych měl zaplatit celé a ten co dopije půlku tak taky celé..8-o

+1/−1
14.1.2013 15:22

K79a61r47e45l 12F26a51j34t 5418862791943

Nevím proč to nechápete, ale okrádá. Ty pravidla určuje provozovatel a vy si tu službu takto kupujete. Pár obdobných příkladů - celoroční jízdenka na MHD, průkazka do knihovny, vstupné na koupaliště, vstup na zápas či koncert a nebo třeba ze sportu poplatek za golf ať již jednorázový nebo roční - ten naopak jako roční přenosný / firemní většinou existuje, ale za úplně jinou cenu než osobní ...

0/0
31.1.2013 16:19

M19a49r75t13i87n 36V30e78v30e86r89k88a 8512538324

Pokud je skipas nepřenosný, pak to znamená, koupím-li u pokladny například 3 skipasy najednou, už poruším jejich pravidla tím, že je dám svým kamarádům, od kterých jsem předem vybral peníze.

Kdo jezdí lyžovat do zahraničí, tak moc dobře ví, že si tam zajezdí levněji a hlavně mnohem kvalitněji. Pokud jít na český svah, tak prvním ranním lanem nahoru a v půl jedenácté domů, málokde to má smysl jezdit déle, bohužel.

+2/−1
13.1.2013 23:03

P54e54t73r 30S62v88o68b39o89d46a 9640868409304

Nedavno jsem z casovych duvodu nemohl vyuzit vstupenku na koncert, aby nepropadla daroval jsem ji znamemu, az ted jsem zjistil, ze jsem vlastne lump. Nenapadlo mne ze pokud si neco koupim a plne to nevyuziji, tak ze to nemuzu nabidnout nekomu jinemu. Jeste by mohli zacit hlidat v restauraci, aby manzele nedojidali po manzelkach. Od veci by nebylo zakazat dedit obleceni mezi sourozenci.

+2/−2
13.1.2013 18:17

K51a39r70e11l 26N94o89v32o86t20n43y 6219971779925

Bylo na te vstupence, pripadne v obchodnich podminkach organizatora nebo prodejce napsano, ze vstupnka je neprenosna? Pokud ne, tak jste byl v pravu ji venovat znamenu. Pokud ano, tak jste porusil smlouvu, kterou jste uzavrel nakupem vstupenky. Znam restaurace, kde je v jidelnim listku uvedeno, ze jedna porce je urcena pro jednu osobu, tim restaurace automaticky zakazuje, aby manzel dojidal po manzelce. Kdyz se mi to nelibi, tak tam nejdu. Tenhle problem neni o preprodani permic nebo vstupenek, pripadne o kvalitach ceskych sjezdovek. Cele je to o dodrzovani obchodnich podminek, ktere (i kdyz to lide casto nevi) jsou soucasti kazdeho nakupu. Pokud s nimi nesouhlasite, nikdo Vas nenuti nakup uskutecnit. Ale pokud nakoupite, je prodejce opravnen vymahat dodrzovani obchodnich podminek.

+1/−1
15.1.2013 16:13

Z71u57z93a57n93a 96K78a67u66f27m16a50n20o84v65á 8338494886577

Krkonošští podnikavci chtějí v honbě za rychlým zbohatnutím opět zopakovat velké vyhnání turistů do Alp. Historie se jak vidno opakuje. Nerozumím tomu, proč bych nemohla svojí denní permanentku střelit na zbylý půlden dál.

+4/−2
12.1.2013 10:58

R77a56d28i87m 34H58o41r32á66k 8620851

Naprosto souhlasímR^

0/0
21.1.2013 19:27
Foto

P50ř89e89m46y28s87l 69Č39e45j33p 8728717148826

Oki, sezóní permanentku beru, ale co je to za permanentku, když ji můžete použít třeba jen 10-15x za sezonu? U některých sportovních zařízení, si koupíte permanentku, a poté ji může použít kdokoliv, neb se odečítá určitá návštěva. A co ta celodenní? Je to na jednu osobu, tak co? Osobně raději jedu tam, kde stojí 3 hodiny dvě kila a bez front, než u zmiňovaných středisek 450-500 ...

+1/0
12.1.2013 8:37

M20a53r79t46i31n 85S93o31u49š10e45k 8528693689975

Zákazník přinesl peníze a tak by se před ním měl provozovatel sjezdovky klanět!

.

A ne ho šmírovat na každém kroku a dávat ho na jakýsi svůj seznam HŘÍŠNÍKŮ!

.

Nejspíš peníze zákazníků nechtějí, nevadí, utratíme je jinde!

+5/−3
11.1.2013 15:06

J62i73ř21í 14S79c76h25w59a72c66h 5766639207534

zákazník ho přijel přečúrat a provozovatel by se mu měl klanět? 8-o

+4/−1
11.1.2013 15:31

P34e14t84r 23V14a24n15e61c85e45k 1753910287497

Klasika, podvodnik je bran za poskozeneho a poskozeny je bran za toho zleho. V CR celkem normalni jev.

+4/−1
11.1.2013 16:28

F89r10a74n28t11i40š82e58k 60K66u34l16d93a92n 5166797534324

Jasný jako facka. Dřív jsem si kupoval v jednom nejmenovaném středisku celodenku. Právě proto, že se na ní dalo jezdit jenom půl dne a zbytek jsem prodal. Mohl jsem si koupit jenom půldenní. Ale když půldenní nestojí polovinu denní ale 3/4 proč bych to dělal. A proč jsem jezdil jenom půl dne? Protože všechny svahy byly tak rozrytý, že se na nich téměř nedalo jezdit. Jelikož si majitel/provozovatel  nevidí na špičku nosu už tam nejezdím. Nechce moje peníze, já mu je nutit nebudu. Třeba mu je dají jiní troubové. Až budu mít pocit, že za svoje peníze dostávám adekvátní protihodnotu možná tam zase začnu jezdit.

+4/0
11.1.2013 14:32

P83e77t25r 94V60a38n64e53c92e10k 1873740387867

Ti ostatni troubove si tu kartu koupi a pak si stezuji na podminky, za kterych jim byla prodana.

+1/0
11.1.2013 14:34

J57i74ř68í 72S90c57h61w78a70c74h 5526279887974

na základě čeho soudíš, že provozovatel nechce tvoje peníze? On jen nechce abys porušoval smlouvu, kterou jsi s ním uzavřel? To je setsakra rozdíl.....

+1/−1
11.1.2013 15:34

V29á21c55l15a91v 52Z18e50l33i94n49k46a 2632570473812

Dolní Morava? Výborně. Nechat si vybudovat přepychové vleky a další vybavení za peníze z EU - to ano, nevědět kolik si říct za hoblování po těch ubohých pár kilometrech sjezdovek - taky ano. Tak ať se portom nediví.

Na co si to proboha česká rádobyhorská rádobystřediska hrají? Nabízejí s bídou tak 20-30% zahraničního standardu a to jim možná ještě fandím za 60-80% peněz. Srovnání projetých kilometrů sjezdovky za korunu ceny skipasu vychází pro česká střediska naprosto zoufale. Tak ať se nediví, že lidi hledají cesty jak to obcházet. Jejich obchodní politika je naprosto stupidní. Svým přístupem připomínají organizace typu BSA nebo OSA. Vedlejší nabídky v ceně skipasů většinou naprosto ubohé a nedostatečné. Tohle je jen krok k vyhnání dalších zákazníků.

+3/0
11.1.2013 13:25

P69e85t38r 46V57a29n33e42c87e94k 1703140177507

Prominte, ale jste klasickej komunistickej spratek. Zijeme ve svete, ve kterem ma provozovatel sluzby plne pravo si urcit podminky a cenu, za kterou bude nekdo jeho sluzbu vyuzivat - pokud tim neporusuje zakon. Jestli se vam kvalita nebo cena sluzby nelibi, tak si ji nekupujte. Tecka. Ne ze si sluzbu koupite, zacnete porusovat smlulvni podminky a pak jeste nadavat druhe strane, ze se vas snazi potrestat a porusovani smluvnich podminek zamezit. Jinak pane, kdyz na permici nemam, nejezdim na hory. Kdyz nesouhlasim s podminkama nake smlouvy, tak ji nepodepisuji. V cem je tedy problem?

+2/−6
11.1.2013 13:30

P51e42t49r 65V34a80n54e81c82e84k 1783160517737

Jinak za toho komunistickeho spratka se omlouvam. Trochu jsem to prehnal, ale podobne nazory me vytaci. Zacnete podnikat a az vas nekdo zacne podobnym zpusobem podvadet a jeste se vam bude smat do tvare a tvrdit, ze je to vlastne vase chyba, tak se vratte a povime si vice.

+1/−3
11.1.2013 13:37

V32á54c93l14a41v 87Z14e66l88i51n50k10a 2872220273952

Pokud se to bude dít, tak budu prvně přemýšlet jestli nedělám něco špatně, když se zákazníci uchylují k takovémo jednání. Víte, kamarád šéfoval dlouhé roky na jednom z vleků tehdejšího skiareálu Mísečky - Špindl. Odešel, když už se nemohl koukat na tamní cenovou politiku. Přesně s předstihem odhadl vývoj klientely, nad kterým tam pak všichni brečeli jak žélvy. Právě on toho nasjezdoval po Evropě opravdu hodně a hbitě by Vám tady vysázel, za kolik se kde nechá jezdit a bydlet a co vše tam máte navíc v ceně skipasu.

Jeho názor na tohle je takový, že utečou další zákazníci. Cenová politika je úplně mimo realitu. Když chci za celodenku cca 600, tak chtít za dvouhodinovku skoro 300 a za tříhodinovku 450 je prostě hovadina, která vede přesně k takovémuto vývoji. Rozumné by naopak bylo upravit ceny kratších permanentek a nebo nabídnout oficiální možnost přeprodeje. Slovo podvod je zde navíc sporné, protože ta služba je zaplacena. Podvod je, když si dva lidi šikovně prohazují jeden skipas, když jsou delší fronty. Ovšem i ta fronta je chyba střediska, že si neumí uřídit nasedání a plně vytížit lanovky. Platí se za ježdění. Stát na svahu lze i zadarno.

+5/0
11.1.2013 14:01

P80e14t43r 82V52a16n95e96c33e65k 1373860127527

Technicky to je porusovani smluvnich podminek. Z pohledu moralky je to podvod. Souhlasim, ze cenova politika nemusi byti idealni, ale to nedava zakaznikum pravo obchazet smluvni podminky. Pokud se jim nake podminky nelibi, maji plne pravo sluzbu nevyuzivat. Nikdo je nenuti. Ale v CR plno lidi sluzbu zaplati a pak porusuji smluvni podminky a hrozne se divi, ze se jim to nekdo snazi zarazit.Jinak kdyz pouziji vasi logiku, tak ma DP povinost mi vracet penize za litacku pro MHD, kdyz spoje jezdi pozde. Nebo treba v restauraci by meli vracet penize, protoze svickova neni "jako od maminky"

+1/−3
11.1.2013 14:29
Foto

P67ř50e76m59y20s43l 10Č66e71j28p 8458837538966

Hodně podnikatelů podniká stylem, za standardní služby, plaťte bony. U nás totiž nefunguje "náš zákazník náš pán". Už se to trochu zlepšuje a poslední roky naznačují, kdo to s tím podnikáním myslí dobře. PS: jen se kolem se sebe podívejte, restauraterství, obchody, údržby, v jakém že je to podnikání v žalostném stavu.

+1/0
12.1.2013 8:43

V25á33c92l41a64v 85Z14e73l72i67n30k25a 2572950803752

Kolik Vám vlekaři za tyhle PR kydy platí? Stojí Vám to za to tady ze sebe dělat pitomce? Jinak já jsem už cca čtvrt století hlavně vyznavač bílé stopy a sjezdovky jsou jen na okraji, takže mne kraviny českých vlekařů nechávají v klidu. Pouze srovnávám úroveň zde a za hranicemi a dopadá to pro české hory tristně. Máváním bičem se zákazníci nezískávají. A když už jsme u toho komunismu, tak mám pocit, že ten zůstal právě na našich horách v chování vedení skiareálů.

+3/0
11.1.2013 13:41

V59á27c64l45a83v 98Z32e37l12i82n94k24a 2422240463682

Omluiva za pitomce. Byla to reakce na toho spratka. Jinak od toho jsem coby otec rodiny věkově už dost daleko.

0/0
11.1.2013 13:44

P62e98t81r 98V71a95n31e25c48e92k 1773190387937

v poradku, chyba na me strane

0/0
11.1.2013 14:39

P85e14t85r 94V67a28n29e17c23e26k 1113640397817

Vlekari mi nic neplati, jen poukazuji na to, ze podminky jsou znamy dopredu a pokud s nima nesouhlasite, nemate si permici kupovat. A nevim kam presne na ty hory jezdite, ale treba v Rakousku jsou kontroly permic docela bezne. Nemecko to uz zavadi take. A vy se divite tomu, ze vlekari bojuji proti porusovani smluvnich podminek? Co jste cekal? Ze lide zacnou obchazet smluvni podminky a vlekari s tim nic delat nebudou?

0/0
11.1.2013 13:50

J90i88ř41í 57V31o61s62e57č24e80k 8130639940481

V pořádku, provozovatelé se demokraticky rozhodli, že od svých klientů nechtějí peníze a ti půjdou jinam. Jen tak dál, naposledy jsem byl lyžovat před pěti lety a od té doby v ČR už nikdy. Mimochodem, díky špatným klimatickým podmínkám očekávám žádost o dotaci na provoz za letošní rok ...

+3/0
11.1.2013 13:15

P96e89t30r 23V98a17n96e90c37e46k 1563280487547

V poradku, jedte si zalyzovat treba do Nemecka nebo do Rakouska. Usetrite hromadu penez :) Predevsim na ubytovani. Doprava je take zcela zdarma :) Jinak zkusil jste nekdy premyslet, proc svahy na nasi strane hranic jsou narvany k prasknuti a o par KM dal jsou svahy prazdny?

0/−1
11.1.2013 13:18

V84á65c97l17a66v 49Z34e58l60i30n87k76a 2402370883142

Řekl bych, že tady nejde o ušetření. Jde o poměr nabídka/cena a ten dopadá pro česká rádoby střediska naprosto tristně. Já jsem fanda běžek, takže jsou mi kraviny český vlekařů u zadele, ale vím, že kdokoli z mých kamarádů, kdo si chce zasjezdovat, tak si radši připlatí a jede do středisek, která jsou hodna tohoto označení.

+1/0
11.1.2013 13:33

P91e14t32r 79V19a32n94e86c65e31k 1833980617947

Minuly rok jsem byl na Klinovci - vse naprosto srovnatelne s jakymkoli strediskem v Nemecku nebo Rakousku. Snih super. Jedina nevyhoda byla ta, ze za hranicema byly sjezdovky prazdne a u nas narvane k prasknuti. Proc? Protoze cena u nas byla zlomkem ceny v zahranici. To co vas v Rakousku stoji noclech na jednu noc vas stoji v CR vikend. A tady snad jde o to, ze vetsina lidi se tu snazi podvadet, obchazet podminky, se kterejma pri koupi souhlasili a pak se jeste divi, ze se vlekari snazi temto podvodum zabranit? Tomu se opravdu nekdo divi?

+1/0
11.1.2013 13:36

P10e12t22r 18V71a58n82e95c96e54k 1243480387987

Je vtipne, jak se zde lide ohani demokracii a pritom ani nevedi, co to slovo znamena. To, ze si majitel sjezdovky urci pravidla za kterych se na jeho sjezdovce bude jezdit je naprosto demokraticke. To, ze tyto pravidla omezuji vasi svobodu je pravda - ale to neni nic proti demokracii. Kdyz si naky narod odhlasuje, ze treba modrooke zeny nemaji zadna prava, tak to bude DEMOKRATICKE rozhodnuti. Pletete si tu svobodu a demokracii. To, ze zijeme v demokratickem state neznamena, ze si muzeme delat co chceme.

+7/−2
11.1.2013 10:09

T35o32m76á68š 11K33n54a52i95f67l 6443620697200

Pravdivé ... Bohužel na diskusi, kde polovina má IQ houpacího koně ... s tím moc neuspěješ.

+3/−1
11.1.2013 10:11

P50e45t64r 34V95a65n29e84c63e32k 1643400317947

Ja jsem uz davno ztratil iluze o tom, kdo sem chodi. Ja se sem chodim pobavit v dobe, kdy sedim v praci a neni co na praci.

0/−2
11.1.2013 10:12

J16i76ř65í 70M93a94r61e43č53e25k 3979381502

Pánové takovou sebekritiku bych od vás opravdu nečekal ;-D;-D

+1/0
11.1.2013 10:17

P57e16t54r 73V19a87n72e54c61e89k 1893510727797

A my jsme zase necekali, ze se najde nekdo, kdo si da tu praci se nad veci zamyslet a napsat neco jineho, nez trapnou snahu o urazku. A mohu se vas optat, proc jste si permici kupoval, kdyz jste vedel, ze na ni muzete jezdit jenom vy a ne nikdo jiny?

0/−1
11.1.2013 10:18

J49i67ř54í 13M69a11r58e45č28e12k 3739671732

Myslím že se někteří zamysleli a odjeli do zahraničí. Souhlasím s Vámi že psát o IQ houpacího koně je trapná snaha o urážku, k tomu byste se nikdy nesnížili. Já jsem si kupoval permici Čechách????

+1/0
11.1.2013 10:24

P57e17t90r 49V36a67n25e70c78e18k 1583540517577

Pokud jste si permici nekoupil tak jste udelal jedinou spravnou vec, kterou muzete jako clovek s timto pristupem nesouhlasici udelat. Cela debata je jen o tom, ze si zde lide stezuji na to, ze je majitele sjezdovek kontroluji, jestli neporusuji pravidla. Ty sama pravidla, o kterych vedeli, kdyz si listek kupovali. To je jako kdybych si koupil auto a pak nesouhlasil s tim, ze ho mohu ridit jenom kdyz mam ridicak.

+1/−2
11.1.2013 10:32

J50i54ř86í 75M28a31r25e21č74e98k 3219371362

Nenamahejte s přirovnáníma, stejně moc nesedí.

+2/−1
11.1.2013 10:41

P90e22t86r 51V98a50n24e24c46e69k 1493620827567

Tak permice v MHD? Nebo povolenka pro rybolov - ne rybarsky listek. Nebo treba povolenka pro odstrel v soukrome obore? Proste jste pri kupi souhlasil, ze danou vec budete vyuzivat jen vy. Na co se tedy stezujete?

+2/0
11.1.2013 10:43

P18e69t58r 95V57a27n53e18c89e40k 1363540467577

Klasicka ceska natura, nekdo vymysli, jak nekoho precurat, zacne obchazet pravidla atd a pak se silene divi, ze se poskozeny snazi branit. Co jste kdo cekal? Ze majitele sjezdovek budou koukat, jak mi utikaji zisky?

+4/−4
11.1.2013 10:01

J46i42ř90í 37M97a41r33e58č90e66k 3589141372

No uvidí se po sezoně zda toto opatření nabylo kontraproduktivní, jen aby zase provozovatelé nechodili plakat že jim nevyšla sezona jako když nebyl sníh a šli  za státem ať jim to proplatí  ;-D;-D;-D;-D;-D

+3/0
11.1.2013 10:20

P43e13t83r 46V22a44n73e17c51e25k 1133620197827

No asi vas to bude sokovat, ale drtiva vetsina lidi na tom neni tak spatne, aby musela prodavat nebo jinak cachrovat s permicema.

+1/−2
11.1.2013 10:24

J82i31ř56í 25M54a14r65e77č14e78k 3219641512

Mě to opravdu nešokuje, mě je to jedno.

+2/0
11.1.2013 10:28

P32e59t78r 91V47a53n89e19c14e16k 1933230197727

Pet smajlu je znakem silenstvi - o tom pise uz Pratchett. Na to, ze je vam to jedno se zde vystupujete docela vehementne.

+1/−2
11.1.2013 10:33

J50i94ř27í 87M74a88r58e50č36e44k 3509141982

Je to opravdu pánové s vámi zábavné, ale už končím. Ve 12:00 odjíždíme s partou si zalyžovat do Rakous. Takže páááá

+3/0
11.1.2013 10:40

P71e65t98r 15V34a57n92e50c56e71k 1323650187297

;-D;-D

0/0
11.1.2013 10:44

L72a78d25i61s12l44a41v 24M82a85r89š46í75k 9913810325

Co to tady na nás sakra milý provozovatelé zkoušej! Vždyť dotyčný A si koupil permanentku na sezónu kterou zaplatil. To že si řek že tam ten danej den, kterej už je na tý permici stejně zaplacenej, nepojede a že to za nějakejch okolnistí někomu B pučí, to už je na něm. Dva tam stejnak na jednu permici naráz neprojdou a když se budou střídat, stejně toho nenajezděj víc než jeden člověk.

+2/−1
11.1.2013 9:59

P43e51t42r 54V28a52n14e11c68e65k 1263310927327

Skoda jen, ze kdyz jste si tu permici kupoval, tak jste souhlasil s tim, ze na ni budete jezdit jenom vy - urcite jste na to byl upozornen. Navic je to ve smluvnich podminkach, ktere jste si mel precist, kdyz jste si permici kupoval. Na opencard take v MHD nemuze jezdit cela rodina.

+3/−2
11.1.2013 10:03

K32a65r68o84l 71M21e81l48o 3685678561823

Typicky estebacky postkomunisticky narod. Proste orgazmus pri prichyteni niekoho kvoli takej banalite je nadovsetko. Mozno by stalo za to sa raz, dva razy prezliect pocas dna, dat si ien okuliare a pekne si tych estebakov vychutnat ako budu koktat, az prichytia nepraveho, ktory navyse bude mat v ruke doklad o zaplateni kartou a aj kartu, ktorou to bolo zaplatene...

+2/−3
11.1.2013 9:44

T22o24m87á80š 11K67n34a38i80f32l 6633110307730

jak tohle souvisi s estebaky a postkomunisty?  to jen ty si pleteš demokracii s anarchií.

+1/−5
11.1.2013 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.