Diskuze

Stodesítka na Hradubické se opět odkládá. Testování začne až na jaře

Ministerstvo dopravy už potřetí odložilo termín, odkdy budou moci řidiči alespoň trochu šlápnout na plyn při jízdě mezi Hradcem Králové a Pardubicemi. Stodesítkou se na Hradubické začne jezdit nejdřív na jaře. Možná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Na co limity? Přirozený výběr. Chceš jezdit rychle, jeď. Způsobíš-li nehodu, platiš vše sám, ze své kapsy a ne z pojištění. Pojistka jen pro případ, že se zabiješ, na úhradu škod. Zabiješ-li, je to totéž jako vražda.

0 0
možnosti
TH

Mam pocit že ty cedule umisťovanou úplně zmaštěný lidi. Nesmyslný omezení na nesmyslnejch místech, tady by se dalo jet v klidu 130. Taky mam pocit že čím víc omezení, tím víc si lidi zvyknout je nedodržovat. Hlavně mi připadne bezpečnější koukat na silnici než na tachometr.

50ky na radiálách jsou další věc. Hluk si myslim to nesníží, jen musim podřadit a víc točit motor. A že je to nebezpečný je taky nesmysl, každý malý dítě ví, že tam nemá lízt. V nejhorším proběhne přirozený výběr.

2 0
možnosti
RN

Komedie

Co chtějí testovat???

Tisíce řidičů tam a na dalších dálnicích testují 160 - úspěšně

2 1
možnosti
PB

Take patrim mezi ty testovace, pokud neberu usek u Pardubic, mnoho odbocek tak dle meho by mohla byt 160 km/h v celem useku. Precijenom se obcas bojim, protoze to neni dalnice, ono precijenom prekroceni rychlosti o 70km/h je slusnej flastr... A co bych mohl k teto rychlosti rict, jedina vada, kterou jsem vypozoroval prevazne u vodidel vybavenych trivalcem, ze jsou schopni se naplest bez pouziti zrcatka a blinkru...

0 0
možnosti
JS

J96a43n 95S16l98o42v14í25k

17. 1. 2013 12:38

Máme v ČR stále přehnaně přísné normy na parametry silnic a dálnic, proto se těším na změnu, co nedávno připravilo ministerstvo dopravy. Jen doufám, že to dojde do konce. Dálnice budou rozděleny na I. a II. třídu, což znamená, že dálnicemi se budou moci stát i některé dnešní rychlostní silnice a nové dálnice II.třídy se nebudou muset stavět tak draze. Rychlost na obou typech stejná 130 samozřejmě. A naopak některé silnice jako Hradubická, Most-Teplice, Ostrava-Opava, výpadovky z měst atd. budou moci být silnicí pro motor.vozidla s rychlostí 110. U některých starých rychlostek, třeba R4 se sníží rychlost na 110, což se dá pochopit, protože tam nikdy neměla být dnešní 130, ale dala se tam, protože někdo škrtem pera spojil pravidla pro dálnice a silnice pro motor.vozidla do jednoho. Nově to bude opět odděleně, i značky budou mít jinou barvu a tvar. Třeba se někdy dočkáme i toho, že i některé obyčejné, ale moderní obchvaty měst a silnice budou mít zvýšenu rychlost na 100. :-P

2 0
možnosti
TZ

R4 je jedna z nejpohodovějších rychlostek a 110 tam nemá žádné opodstatnění.

Kdyby bylo rozdělení 1. kategorie 160 a 2. 130, tak prosím.

0 0
možnosti
JJ

J33i88ř98í 30J29í12š57a

17. 1. 2013 10:54

Přesně tak, stovky dobrovolníků testují i stále zapovězenou rychlost 160. Z Plzně na Rozvadov bych to neviděl problém.

1 0
možnosti
TZ

Když v Německu může být neomezená rychlost na silnici kategorie D22,5/80 což v ČR není dost ani na rychlostní silnici...

0 1
možnosti
TZ

Zajímavé, že vyhlásit 50 na podobné komunikaci v Praze lze okamžitě.

p.s. V Británii platí, že má-li silnice uspořádání 2+2, tak na ní platí automaticky dálniční limit. Co to zavést i u nás?

3 2
možnosti
PN

Některé 2+2 silnice nejsou konstrukčně vhodné na vyšší rychlost než 90 km. Např ty, kde není střední oddělovací pruh (třeba Příbor - Nový Jičín - Bělotín).

3 0
možnosti
PN

Proč píšou "Hradubické silnice" a ne Pardecké (možná Prdecké) silnice?

1 2
možnosti
LM

protoze z HK se ta ulice jmenuje Hradubicka ... mrkni se na http://www.mapy.cz

3 1
možnosti
PN

Stovky dobrovolníků tam 110kmh i víc testují každý den už pár let. Stačí se jich zeptat ;-)

11 0
možnosti
VD

Přesně tak, rovněž již testuji a musím říct, že to napomáhá plynulosti provozu - tedy pokud se nezačnou předjíždět dva kamiony jedoucí stěží nějakých 90 ;-O

4 3
možnosti