Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studentské formule míří na CzechRing. Zrychlí jako porsche

Prestižní závody studentských formulí se poprvé pojedou v Česku. V Hradci Králové se představí Češi, Němci i Indové. Rachot motorů doprovodí koncerty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a97n 95R61a19c52h73u11n66e50k 6240956494268

HEHE, Formule SAE, to je ta uskrcena motokara s motorem ze sekacky (pardon, 600 ccm ctyrtakt s brutalni restrikci v sani, aby se jim to nedejboze nepodarilo rozhulakat na dalnicni limit (v CR) :-/ 

Kdyby je radeji ucili delat neco poradneho, treba hnedle okruhove motokary v primem souboji proti profi dodavatelum a stajim.

Tam by se naucili o zavodeni, konstrukci a technickych finesach mnohem vice, nez v tomhletom chranenem skleniku pro neschopne.

+4/−2
16.5.2013 7:33

J66a39k25u13b 50D57r96a81ž98a66n 6330826129434

A až by se v tom přímém souboji někomu něco stalo, tak si půjdete sednout a zaplatíte škodu vy, organizátor nebo konstruktér?

+1/0
16.5.2013 17:45

J89a55n 88R76a92c14h79u38n95e71k 6390886154368

motokary jezdi spunti od 5ti let a od 12 let veku stredni skoly uz kociruji naprosto bezne plnotucne 125ky s sestikvaltem, ktere bezne jezdi 120 km/h.

Takze studenti CVUT by klidanko mohli mit nejakou opravdovou formuli, ktera by mela i neco jako jizdni vlastnoosti v realnem zavode. :-/

0/0
17.5.2013 10:12

J33a34n 13J16e79l26í32n70e63k 8143845272786

Tady nejde o "opravdovou formuli", ale o soutěž Formula Student, která má taková pravidla a studenti je musí dodržet. Vzhledem k tomu, že ČVUT team skončil 18 z více než 500 v celosvětové konkurenci, až tak neschopní nebudou. Jestli si představujete, že studenti vyvinou F1 monopost, tak si prostudujte, kolik takový vývoj stojí.

0/0
23.5.2013 0:17

J31a41n 72J78e16l19í82n55e76k 8733315912686

Milý pane, pro studenty je tohle velmi dobrá zkušenost. Pochybuji, že v motokárách se pracuje s karbonem. České týmy navíc nedostávají žádné dotace, daňové poplatník nestojí ani korunu, všechny peníze si musí sehnat sami od sponzorů. Můžete se prosím pochlubit vy, co jste vystudoval a při studiu dokázal?

0/0
23.5.2013 0:14

T86o69m67a84s 23V44a30r72g57a 1945594526655

už je to tady (zase) !! STUDENTSKÉ FORMULE..

na neexistujícím okruhu :)

ještě napište že jsou zaručeně CZECH MADE

+5/−4
15.5.2013 7:42

J79a71n 36J50e13l58í24n81e47k 8653275642306

Samozřejmě, že jsou z naprosté většiny CZECH MADE, jen některý materiál se bere ze zahraničí, jinak je to práce studentů. Od sváření rámu až po výrobu kompozitových dílů.

+2/−5
15.5.2013 22:09

J16a59n 58R59a12c21h46u91n55e64k 6840496684648

ale nenechte se vysmat, v normalnim svete (a zavodnim tim tuplem) opravdu nikoho nezajima, jestli ten a ten dil vyrobili cinani, nebo amici nebo jsem si to udelal doma, ale zajima je, jak to funguje jako celek potazmo jake vysledky to predvede na trati.

Tadyhle se z motosportu dela neco jako krasobrusleni a treba spotreba paliva nebo analyza vyrobnich nakladu behem projektu ma vyssi vahu v celkovem skore nez samotne zrychleni auta a jeho ovladatelnost. Tohle neni formule, to je tak leda vysoka skola EU byrokracie. ;-D

+3/0
16.5.2013 7:44

J54a30n 36J81e29l22í36n46e56k 8143735242176

Ale taková jsou pravidla soutěže, na těch nic nezměníte.

0/0
23.5.2013 0:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.