Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po střetu s BMW narazil fiat na sloup, zaklíněnou ženu museli vyprostit

V Obědovicích na Královéhradecku se v pátek odpoledne srazila dvě auta. Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení. Žena zůstala ve vozidle zaklíněná a museli ji vyprostit hasiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a68n 28K10r68p42e34c 5776983414612

no vypada to ze fiat proste nedal prednost...

0/0
22.6.2013 20:50

P94e56t61r 91Š22i15n54d84e72l67á58ř 5179932350608

Ne, tak to neni, viz muj popis dole. Takze tentokrat sedi onen zjednoduseny pohled, ze bmw je zle....

0/0
24.6.2013 1:48

J65a73n 51K75r22p44e30c 5176973254932

ok, beru zpet.

0/0
24.6.2013 8:51
Foto

M59a33r13e49k 47B87a69š95i81s87t15a 7563582693750

Prosím redakci aby si opravila chybu jak Brno co udělali v článku. Nejedná se o Fiat Brava ale Fiat Marea Weekend. Nejlepší kousky měli motorizaci 1,9 JTD. Nejlepší přímej vstřik co nakonec okopíroval koncern a udělal z nápadu Fiatu TDI.

0/−2
22.6.2013 13:00

P16e14t67r 19K21o15z42á81k 8595227357884

Dovolte, abych vás opravil co se týče motorizace. Tento FIAT vlastním, resp. ne Marejku, ale BRAVO. Karosérií jsou to sice do jisté míry rozdílná auta, motorizací však nikoliv. JTD, pokud vím, jsou první sériově vyráběné CommonRail ( CR ) mám za to, že na trh šly v roce 1997 ( odhad přesně bych musel hledal ). A pokud vím, TDi jsou "pumpen-dusse" čerpadlo tryska ... nikoliv CR. Takže nevím, co by tam chtěl koncern kopírovat. Jsou to naprosto funkčně odlišné motory. 

Mimochodem, první CR motor od koncernu je až 1.6TDi !! Tento motor byl montován tuším až v roce 2009-10... do té doby koncern používal pouze starší technologii "pumpen-düsse".

Průkopníky CR dieselů jsou právě Italové a Frantíci, trochu později se spustil FORD, VW prakticky mezi posledními ... ostatně oni neměli ani moc důvod, jejich PD motory řady TDi patří mezi značně povedené.

+1/−1
22.6.2013 16:13

P81e22t41r 84K24o88z60á34k 8485637197694

Hmmm, to vidím dobře, nebo ne, že Marejka nemá ani fouklej pytel ?? 8-o to asi nebyla v nejlepší kondici!

+1/0
22.6.2013 12:03

P16a64v63e92l 77O67d93r26a51z68i23l 6134399167810

A na co foukat pytel při bočním nárazu?

0/−1
22.6.2013 12:39
Foto

M53a89r31e89k 34B61a79š20i98s75t73a 7713432803250

Tahle verze co bourala měla 4x airbag, patrně majiteli zatekla voda z topení na řídící jednotku airbagu.

0/0
22.6.2013 13:01

P81e64t14r 10K50o97z76á27k 8665437667944

Jaký boční náraz ?? Auta šla čelně ... boční, pokud jsem správně pochopil článek, byl až ten následný náraz o sloup! Ať tak nebo tak, pytel měl jít ven v každém případě! Je to smutná vizitka stavu aut na našich silnicích. Tady doufám nikdo nezemřel, ale příště to může být jinak... je to smutné. Bohužel kolikrát je toto ( zablokování airbagu ) činěno i prodejci ojetých aut ... za to bych "vraždil"!!

0/−1
22.6.2013 16:07

P68e40t52r 28Š81i83n82d77e80l57á42ř 5299442530848

Celne? Videl jste fotografie? Fiat ma cumak ok, narozdil od bmw. Pani jela od Chlumce a odbocovala doleva, cisterna za ni zastavila/zpomalila, bmw se to vse rozhodl predjet na plne a rozhodne ne 50km rychlosti a nabral fiat do boku tak, ze ho otocil kolem celeho sloupu a sam zastavil az za krizovatkou. Snad bude pani v poradku a panovi se rozsviti, ze takhle fakt ne ;-/

BTW zdejsi mapa je naprosto spatne, ale to je asi uz normalni.

0/0
24.6.2013 1:47

P52e92t11r 93Š32i81n70d53e41l47á35ř 5169412540228

Jen upresneni jak to tak po sobe ctu, pani jako spolujezdkyne jela s ridicem ve fiatu...atd. A prave ten naraz do sloupu a jeho omotani nadelal paseku.

0/0
24.6.2013 1:53

J13a32k89u94b 84R51o68u33s 4540893599960

"Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení." To je fakt takovej problém si to po sobě alespoň jednou přečíst?! ;-O

0/0
22.6.2013 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.