Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Revoluce v hradecké MHD: linky se ruší, mění, zkracují

Hromadnou dopravu v Hradci Králové čekají od 15. července velké změny. Autobusová linka 28 zanikne úplně, dalších pět výrazně změní trasu a jízdní řád. Cestující budou muset častěji přestupovat nebo začít jezdit jinou linkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A28l25a73n 68Ř39e90p23k15a 4845796

No jen aby zase víc lidí nezačalo jezdit autem, jak už to mnohdy bývá po těch různých optimalizacích :-P Nebo teda aspon lidi vyhrožují, jestli to fakt splní, to netuším.

0/0
30.6.2013 11:41

L87e36o19š 71P45á50l61e87n56í46č71e94k 9809725519594

Zrušením nebo zkrácením linek chce podnik ušetřit  až 300 tisíc kilometrů za rok ----------- HMM tak to se v kvalitě dopravy jistě projeví

+1/0
28.6.2013 19:51

J37a52r10o47s18l96a67v 72T14a11c84h92o91v87s53k83y 2282560944660

To je 3 km na osobu rocne.

0/0
1.7.2013 13:28

H38a47n68a 68U35l38r46y23c42h55o72v24á 9410863908758

Oni nechtějí zdražovat jízdné, tak zdraží nepřímo - přestupováním. Vyborné teď musí být bydlet v okolí Intersparu, kde je docela dost paneláků. Nejede tam nově od nádraží ani pětka a ani jedenáctka, bude se muset přestupovat.

0/0
28.6.2013 9:26

P96e86t21r 24N31e17c86h51a58n73i44c71k28ý 7243106238430

Tohle bude zmatek a nastupovanim prednimi dvermi nahradi ty, kdo kupovali listky u ridice

0/0
28.6.2013 1:14

O13l89d67ř26i71c10h 93V63á22l98e88k 2697960123255

Takže spoj č.9, který jezdil už za hlubokého totáče vždycky a jedině Malšovicemi, povede místo nejhezčí hradeckou čtvrtí hradeckým bronxem a polorozpadlou marxovkou, kde se každý rok mění pruhy na silnici. Nejvyšší čas oprášit kolo ze sklepa. :-/

+2/−2
27.6.2013 17:11

J90a65n 72L13i34b87i79c86h 9872948345623

Myslím si, že budoucnost je v rušení MHD obecně. I v Praze se přistupuje k rušení spojů a zdražování. No podstatné je, aby většina lidí za to platilo a nejezdilo načerno zadarmo a DP uměli efektivně hospodařit, jinak se to nikdy nezlepší.

+2/−10
27.6.2013 17:02
Foto

J19i31ř23í 28Š21r69á34m72e69k 3298757129321

Budoucnost je naopak v posílení MHD a ve výrazném omezení individuální automobilové dopravy v centrech měst

+7/−2
27.6.2013 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.