Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Kvasinách se už vyrábí yeti s novou tváří. První bude do dvou dnů

Dělníci ve Škodě Auto v Kvasinách začali v pondělí se sériovou výrobou modernizovaného modelu Yeti. Z přestavěné linky budou souběžně sjíždět obě verze terénního vozu, městská i outdoorová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M60i62r30o50s17l30a32v 18S56t22e60i69n10e33r 6878834343305

Koupil jsem si skoro na poslední chvíli Yeti 4x4 s kulatými kukadly, můj předchozí Mercedes- "masařka" je měl také. Mám už skoro 7 tis. km najeto, opravdu jsem s tím vozítkem spokojený. Malá spotřeba, parkování je s krátkým autíčkem také jednodušší a sedí se v tom autíčku docela dobře. Vzadu jsem sedačky vyklidil , máme krásný zavazadlový prostor a tam, kde jsme dříve trnuli, jestli projedeme, jedeme dnes suverénně skrz. Pro dva je to ideální Mini SUV.

Zkrášlení je v Německu jednoduché- dnes jsem namontoval chromované kliky u dveří, před několika dny nerezovou ochranu zadního nárazníku, brzo očekávám chromované kryty reflektorů ze Singapuru. Ty jsou totiž identické s VW Tiguanem.

U "nového" modelu je zajímavá spíše motorizace, diesly s větším výkonem.  Pronikavé změny jinak nejsou vidět.R^

0/0
14.11.2013 19:45
Foto

S23t65a63n43i78s69l87a30v 34T61e85s88a72ř 9927254232494

Co se to děje. Jakto že tentokrát nebyly zaručeně tajné špionážní PR fotky? ;-D

0/0
13.11.2013 12:27

V12á17c27l34a74v 81J75a42n19o88c69h 1476445641277

Tak to bychom měli konec jediného hezkého vozu z produkce Škody uvedením další tuctovky. Co zazdíte příště?

0/0
13.11.2013 9:50

K90a81r51e43l 43Č26á83p 8607623860945

Nevím proč, ale při pohledu na toto auto žádné emoce nemám :-/

0/0
12.11.2013 15:38

S69l32a67v49o67m53í86r 83Š84t76ě17p94á47n 1828864102684

tolik keců kvůli malé kosmetické úpravě ...

+1/0
12.11.2013 13:20

A79n27t81o89n95í67n 97K89a50l80i78s32t28a 6554640469794

Nemohu si pomoct, ale nezbavím se dojmu, že při zběžném pohledu na předek vozu,  kapotu s těmi prolisy, ať dělám co dělám, vidím v tom Velorex.....

+1/0
11.11.2013 21:13
Foto

M21i53r74o68s31l25a60v 60S79t49e83i85n13e59r 6568264253795

Však jsem 1964 po tom Velorexu toužil, pro pouhého inženýra tehdy nesplnitelný sen...

0/0
14.11.2013 19:48

P44e15t14r 73M64i68c58h26a72l 2170604661302

Škodovka to začíná nějak moc unifikovat. Poslední dobou jdou modely od sebe při letmém pohledu zepředu těžko rozeznat. A to je škoda.

+3/0
11.11.2013 19:16

J51a57k67u71b 43N34o98v58á11k 8300393260272

Já nerozeznám Rapid od Octávie ani zezadu, tedy dokud ji nedojedu a nepřečtu si to :-) S tím předkem, to je jasné, tam už nemám šanci vůbec :-)

0/−1
13.11.2013 8:58
Foto

S24t14a47n30i32s16l12a75v 30T41e74s47a87ř 9157194142524

Taky je nerozeznám. A proč bych je měl rozeznávat?

V čem jezdí lidi okolo, to je mi fuk, hlavně aby mě neohrozil řidič ten řidič.

0/−1
13.11.2013 12:33

T53o98m22á29š 41J37u44r87e22č90k25a 3303422839743

tak to máte hodně špatnej zrak.

+1/0
14.11.2013 9:12

L56e46o54š 54N78a52v83r53á63t54i31l 9253920335545

jeden silny rozlisovaci znak tam je..  rapid nema dve cervene odrazky na narazniku tesne nad cestou

0/0
14.11.2013 12:44

I29v88a53n 58P76a39p 9148972

byli jste se nědo podívat na tý lince jak to montujou , děs chudáci dělníci makají jak roboti a kolem frajeři v bílých košilích a věčně s mobilem u ucha a buzerujou Rv

+3/−9
11.11.2013 17:07

M81a75r12e41k 19P25e86t54r86ů 9579102891

Na druhou stranu za to berou třeba až dvojnásobek platu než dělníci jiných firmách. A za pár let mohou být i oni v té bílé košili... ;-) Vím o čem mluvím.

+8/0
11.11.2013 17:32

I51v60a64n 35P10a68p 9548572

no nevím nevím každý umí jenom pár úkonů

+1/−2
11.11.2013 18:10

J74a20n 21M51o63h67y70l35a 6762829179441

Každý umí všechny úkony všech v týmu, ve kterém dělá.

+5/0
11.11.2013 19:09

T52o47m72á78š 76V20e73r38n76e98r 6439671917426

A taky něco málo z jiného týmu kvůli eventuálnímu vystřídání...

0/0
11.11.2013 22:32

J12i68ř34í 28N58e17u83m55e32i70s63t59e77r 2512535603771

Já tam byl, samozřejmě je to docela záhul. Ovšem nějací frajeři s mobilem v bílé košili jsou spíše jen vaše projekce. Zkrátka už vidíte třídního nepřítele všude. Na zvýšení tempa tam mají elektronické ukazatele kolik je denni směna před/za denním plánem. A každý ví, že jeho prémie jsou závislé právě na tom.

+3/0
11.11.2013 19:29

R14a49d65o47s13l86a85v 58K88l94a26u80d74a 5764538594302

Ve Kvasinách se za den vyrobí přes 600 aut za den. To je přes 200 za směnu. Jak by sis představoval, že by se auta měla vyrábět? Už od Forda je to pásová výroba a nikdo se tam flákat nemůže.

+1/0
11.11.2013 19:43

J64o12s11e58f 34V98a59l95a 9240113243263

skoda, chtel jsem si ho na par mesicu vyzkouset, ale zamestnavatel mi ho nezajistil.......a za 14 dnu uz dostanu konecne sluzebni auto

0/−5
11.11.2013 16:32

M42a32r83e25k 31P39e27t36r94ů 9989802481

A...?

+3/0
11.11.2013 17:34

J68o68s22e67f 73V57a93l20a 9980563853503

Q5

0/0
12.11.2013 21:49

C59y28r78i50l 15P50a87v85e70l41k56a 4726422658535

Je to ošklivé, předek je se vůbec nehodí k celku a ani sám osobě není bůhví co.

+1/−4
11.11.2013 16:23

L47e35o33š 35N65a31v61r88á64t86i91l 9323660165145

souhlas

0/0
14.11.2013 12:45

K26a85r45e42l 64M12a59l76ý 7309535200938

Jednoznačně změna k horšímu ...

+3/−4
11.11.2013 16:17

M77i37c21h49a34l 18B14a56r83t75o30s29z 5292962387236

Dle meho nazoru je to zase jednoznacne zmena k lepsimu. Je to dost subjektivni :-).

+8/−2
11.11.2013 16:23

K62a23r28e30l 78V65a24c70h36u98t 9103502869573

Proti gustu není dyšputát!  ;-)

0/0
11.11.2013 17:16

P12e80t55r 36V83e61t52e47š66n23í62k 2595303509640

Škoda. Kulatá světla dělaly Yetiho jedinečného. Teď bude hodně podobný roomsteru.

+7/−1
11.11.2013 16:09

J25o23s66e72f 45V24a16l35a 9880243213223

tak tak. Ale to je pro VW priznacne, jakmile se objevi designer s "vlastnim rukopisem", tak ho rychle umravni. Stejne jako Murat Günak vytvoril pro VW nejhezci Volkswagen posledniho desetileti (EOS) a Scirocco II a musel jit. Kaban sice sliboval, ze kulata svetla ve skodovce zustanou, ale samozrejme houby s octem, proste VW nesmi vzbuztovat zadne emoce, natoz pozitivni :-//

+2/0
11.11.2013 16:50

M50i22l34a17n 63T68r35i72b48u73č91e23k 5764697244550

Souhlas. Ty kulatý světla ho odlišovaly od konkurence. dělaly z něj něco jiného, hned na první pohled. Takhle je to tuctová Škodovka :-(

+2/0
11.11.2013 17:11

K14a67r29e45l 73V16a20c85h42u76t 9513432959553

Nesouhlas. - Z vás mluví majitel předchozího modelu, který si na ta kulatá světla (= "bradavice na tváři") už  ZVYKL ! ;-D

0/−1
11.11.2013 17:18

M65i21l71a49n 12T35r41i15b98u89č93e76k 5254517314530

Ale prd. Nejsem majitelem Yetiho. Ani žádné Škodovky. Jen jsme prostě konstatoval, co si myslím. Přes město kde jsem bydlel, vede jedna ze škodováckých testovacích tras a Yeti zaujmul okamžitě, když jsem ho poprvé rozpoznal. A ty světla jsou takový jeho podpis.

+3/0
11.11.2013 17:34

J95i74ř98í 59E30r30b94e75n 1473444116487

Konečně mi docvaklo, koho mi ta tvář Yetiho stále připomínala.

Jiřího Paroubka... ;-)

0/0
12.11.2013 20:42

J74i85n27d91ř76i92c17h 79Š51k36o67p88e23k 4985681390515

možná byla světla pěkná, ale k ničemu.

Mlhovky takhle vysoko jsou úlet, u oktávek si to uvědomili již dávno, proč jim to tady trvalo tak dlouho, těžko říct

+1/−2
11.11.2013 17:48

J96i89n68d63ř88i79c76h 44Š45k35o44p26e94k 4115671330925

spíš než mínus by to chtělo důvod, proč mlhovky vysoko nad zemí nejsou nanic

0/0
12.11.2013 7:29
Foto

R40o22b72e12r98t 32B43o51u12k68a16l 4194465300

Tak doufám že se bude dobře prodávat .

+4/0
11.11.2013 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.