Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pilot šel po dešti do rizika, uzavřeli experti pád letadla u Vrchlabí

Za pád čtyřmístného letadla, které narazilo loni v květnu krátce po vzlétnutí do školicího centra u letiště ve Vrchlabí na Trutnovsku, mohl podle Ústavu pro odborné zjišťování příčin leteckých nehod pilot. Kromě jiného si měl být vědom rizika startovat z nevyhovující dráhy po vydatném dešti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a60n 43S90l18o21v24í97k 3519467640448

Trošku mne zaráží, že odlétal směrem nad Lánov. Všechna letadla jsem vždy viděl startovat směrem nad Vrchlabí a přes Lánov se snad jen přistává (prý kvůli hluku). Kdyby ten Němec startoval na opačnou stranu, možná by sice nenabral potřebnou výšku, ale nenapíchnul by se do baráku, ale do stráně s loukou. Spíš je opravdu štěstí, že to vzal hned do prvního baráku ve stráni u letiště, protože za ním už je údolí s vesnicí.

0/0
1.4.2014 11:51

D52a50n72i20e67l 47U87r51b85á12n55e17k 6587278429528

Vzlet i přistání se provádí podle směru větru.

0/0
21.4.2014 1:15

H66o29n69z91a 94F14á87t27o53r 2669275844880

Šestasedmdesátiletý pilot? Není to už moc let na pilota? V tomhle věku by už mohl mít rozum a nelézt za knipl. I když v tom možná bude ten problém - v tomhle věku už ten rozum nemá...tak by ho měli mít za něj jiní.

+1/−3
31.3.2014 17:29

J35i78r75i 12H17u81b85k56a 1693916594765

Znám jich pár co jim je přes sedmdesát a lítaj o hodně líp jak já. Aneb...nalítal jsem to samý, co se oni natlačili letadel z a do hangáru..

+1/0
31.3.2014 17:41

H87o62n95z92a 23F31á25t26o20r 2199335914970

Ale přes sedmdesát a o šest let víc je v tomto věku dost podstatný rozdíl.

+1/0
31.3.2014 18:13

M27i67r60o46s41l91a44v 80B69u10d55a 9852242987502

Jdi do háje ty kašpare, šmarjá panno;-O!

0/−1
31.3.2014 18:25

M54i89r69o35s56l70a78v 87B77u18d30a 9732282677312

Ty jsi asi nečetl článek, že? "Ze zdravotního hlediska byl způsobilý provést let a měl dostatek času na odpočinek," uvádí analýza.

Ale podle tebe mají důchodci čekat doma na smrt, že? To si ovšem nemyslí nikde v zahraničí kde důchodci aktivně žijí.

+1/0
31.3.2014 18:23

H74o41n44z20a 72F11á26t55o23r 2169445764470

Můj děda měl taky v pořádku zdravotní prohlídku a přesto se dobrovolně vzdal řízení auta, když neviděl vyčnívající předmět z kamiónu a trefil ho. To mu bylo osmdesát a "něco málo". Ne proto, že by se bál o sebe, ale aby nezabil někoho jiného, kdyby náhodou pomalu reagoval nebo nějak zazmatkoval v dnešním hustém provozu. No ale jak myslíte, vy "mladíku až do sta let". Já se, na rozdíl od vás, stáří bojím a mám k němu respekt, protože vím, že nebudu zvládat to, co ve třiceti nebo čtyřiceti.

+1/0
31.3.2014 18:37

M18i16r33o86s73l53a46v 31B41u25d71a 9342972107392

Takže ve 45 nebo v 50 skončíš, jo?

0/−1
31.3.2014 18:49

H71o98n57z34a 18F67á83t98o71r 2189645724170

A třeba v 60 nebo v 70 nebo 80. Jde o to s jakou činností. Sbírat kytičky budu i v 90.

Mimochodem, správně slušně to je "skončíte".

0/0
31.3.2014 18:57

M81i62r12o68s95l35a51v 56B75u15d11a 9932682317452

Víš vůbec, kdy půjdeš do důchodu? To nikomu stáří nevadí, pracovat budeme muset ale pilotovat soukromé letadlo nebo řídit auto, to ne co?

0/0
31.3.2014 18:53

H69o44n62z48a 92F57á71t24o43r 2359225734110

Vím. Nikdy. Podle toho se již teď zařizuji.

+3/0
31.3.2014 18:59

V34í69ť84a 15N56o20v79á83k 1488663325141

Děda byl fit do 80ti,ale řízení auta také zabalil sám..

0/0
31.3.2014 23:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.