- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen by mě zajímalo pro váš DP chce pořizovat dnes již zastaralou technologii. Dnes se prefence na křižovatkách řídí pomocí GPS na instalovaných ve vozech MHD. V praxi to funguje v Budějcích, v Praze, v Plzni a za pár dní i v Jihlavě.
Nevím,co myslíš tou zastaralou technologii, vždyť ředitel píše, že GPS a jiné zařízení již na vozech je.
Jelikož jsem pocházím a žiji v Českých Budějovicích (Budějovice jsou vzorem pro DPmHK) musím uznat, že zrychlení vozů MHD je znát. Super je hlavně to, že vznikly zastávky kde trolejbus nebo autobus zastaví celou křižovatku popř. vozidla za zastávkou a pustí vůz MHD přednostě. Pruhy sice vznikly, ale jen někde. Projekt "Koridor MHD" není ještě dokončen, ale již nyní je znát, že cesta MHD zrychlejší. Je tedy pravda, že se buduje tam kde linka č. 3 jezdí ve špičce každé 4 minuty a mimo ni každých 8 minut. A cože je to ten koridor? Více se dozvíte zde: web o koridoru MHD zde: http://koridormhd.cz/ , akční plán včetně popisů trasy zde: http://koridormhd.cz/files/akcni-plan-koridor.pdf
Ty semafory pro chodce na rovince maj mit nizsi prioritu nez nekolikatunovy bus.Nekdy tam je cervena jeste potom co uz ten co presel je pryc.
tak buď jsem vyjádření experta nepochopil uplně dobře nebo má mezery v počtech -pokud bude jeden pruh místo dvou, tak tam snad projede jen polovina vozidel.
jinak se obávám, že stav mezi hradubickou a kruhákem u benziny nemá řešení dokud nebude dostavěná dálnice alespoň k holicím. Pak by zmizeli ti, co vjíždějí do města jen proto, aby pokračovali na Brno. S neprovedení sjezdu na Vysokou od spojky PCE - HK vymyslel taky nějaký inženýr, který se provozem v HK nezabýval.
R35 HK-Mohelnice měla být prioritou už před 8 - 10 lety, jak tak důležitou a tak obrovskou oblast ovlivňující stavbu můžou nechat jen někde ve složce ?