- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Integrace" je zločin jak na těch problémových, tak na těch "normálních". Můj syn chodí do třídy s jedním takovým (není to Rom, jen má mentální hendikep) a rozvrací to výuky v celé třídě, přestože mu jedinému platí vesnická škola asistentku. Došlo ke spojení (integraci) celé třídy proti němu a nesnášejí ho. A on jen se vzteká a řve a je agresivní. Nikdy více !
Podotýkám, že asistentka je učitelka s aprobací speciální pedagogiky.
Poslat p. Šimáčka k tomu psychologovi, který zkoumal Patrika.
Ale fuj, to jsem se lekl. Můžete to fotku odstranit. Tito opravdu do školy nikdy nechodí.
To jenom starostové jsou moudří a školské ministerstvo je plné hloupých nezodpovědných lidí?
Speciální školství je projevem humanity.
Se tady roztrpčujeme, jak ministerstvo škodí dětem tím, že ruší zvláštní školy, ale málokdo pochopí, že tyhle děcka vyučovat nemá smyslu ať je to na normální anebo zvláštní škole.
Ta děcka totiž nejsou vzdělavatelná, jejich výuka je nepřiměřeně nákladná a neefektivní. Vyžaduje práci vysoce kvalifikovaných speciálních pedagogů vyučujících snížený počet dětí. Takže znásobené náklady na žáka a zvýšené náklady na mzdu učitele, vzhledem k vyšším nárokům na jeho kvalifikaci.
Sečteno a podtrženo, nepřiměřené náklady a výsledek? Žák, který se dostane maximálně tak na nenáročný učební obor s výučním listem dostatčujícím maximálně na nějakou chráněnou dílnu.
Z tohoto důvodu se ministerstvo takovému způsobu výuky retardovaných dětí brání. Problém je jinde. Kam s nimi ve věku jejich školní docházky? Zvláštní školy nákladné a neefektivní, v normální škole brzdí spolužáky ve vzdělávání. K této otázce směřujme další diskuzi, aby naše diskutování mělo smysl.
zajímalo by mě, kde byste udělal hranici. Mě i základka přišla trapná a 80% děcek tam být nechtělo a nemělo smysl do nich bušit vědomosti, o které nestojí a které stejně neumí použít. A představte si, co jak by mohlo vypadat školství, kdyby stejné peníze šly jen na 1/5 dětí... Rozumíte?
Unie nařídila: Všem stejná práva! Všichni na VŠ! Jestli absolvent VŠ nezvládá problém, je to problém VŠ. Tak ať se i na VŠ pěkně všichni učí odečítat dvě jablka od čtyř!
S Bruselem za vyrovnanou rovnoprávnou populaci, která se bez eurooběžníku ani nevysmrká!
Zaveďte pro problémové nultý ročník s internátním ubytováním, ať se oddělí Ti schopnější, kteří potom mohou absolvovat běžnou ZŠ.
Na internátě se naučí základním hygienickým návykům atd. ...
Samozřejmě bez rozdílu rasy.
A aby mne někdo nenařkl z rasismu, znám i bílé problémové obyvatele.
A kdo je to tam bude učit?? Jak je tam udržíte??
Kdybych se v problematice trochu nevyznala, tak už po dvou odstavcích nevím, co vlastně chtějí. Základní škola praktická, dříve zvláštní škola, neberte nám speciální školy - tak jaké školy teda kdo chce?
negr - černoch - afroameričan
cikán - rom - ?
zvláštní škola - speciální/praktická
některá slova nám neznějí dost humánně, tak je nahrazují jiná slova, která budou časem také nahrazena ....
Já myslím, že řešení je vcelku snadné. Nechť se děti ve speciálních školách učí to, co se učí na základních školách. A uvidí se, jestli se zvýší jejich zájem o vzdělání a jak ony samy se s učivem popasují.
Myslím, že bude na tento experiment stačit rok, maximálně dva.