Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mezi Hradcem a Pardubicemi se bude od června stavět druhá kolej

Společnost Skanska podepsala se státem smlouvu na modernizaci železniční trati mezi Hradcem Králové a Pardubicemi. V úseku od Stéblové do Opatovic nad Labem přibude druhá kolej. Po opravené trati vlaky budou smět jezdit rychlostí až 160 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M96i95l80a36n 30B28o12h53á92č 7437291895317

Nač druhá kolej? Vlaky jezdí prázdné, rychlost z Opatovic do Stéblové 160km/h - utopie! Osobní vlaky staví po několika km na zastávkách a kvůli pár km nové trati tady těžko nasadí PENDOLINO!!! A porovnejme koridor Praha - Brno - jakou rychlostí tam vlaky jezdí??? Vše jsou vyhozené peníze jen proto, aby se někdo napakoval z našich daní. A při cenách za MHD a vlak - při započítání časových ztrát - se stejně většině vyplatí jet autem nebo autobusem.

0/−5
18.5.2014 10:53

S73v94a88t32o82p90l18u96k 78S49i34l93n74ý 4432606109768

Apriorní negativista ;-)

0/0
19.5.2014 0:26

K14a76r10e95l 88M67a88t71o78u91š62e89k 2603975913

protože tudy vede objízdná trasa pro hlavní tah, při neprůjezdném úseku Pce - Kolín. už teď je problém tam protáhnout "cokoliv" navíc (ve špičce). takže PROTO!

+1/0
19.5.2014 9:58

J83i26r58k28a 14D85v49o48ř86á34k 4885980113858

Pane negativisto, 160 km/h v dnešní době zvládne kdejaký moderní regionální vlak, jako třeba RegioPanter:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Regiopanter

Nevím co máte s Pendolinem (maximálka 230 km/h).

0/0
3.6.2014 10:55

L94u34c36i19a41n 43P51a84p53a72z97i98a63n 5924287381145

Včera bylo pozdě. Dávno mělo být. Kde soudruzi kapitalisté udělali chybu, proč zaspali? Asi vlivem vlády ODS, LIDEM proti lidem a TOP09 jsme ztratili desetiletí.

0/0
17.5.2014 23:40

J26i59r73k95a 81D58v44o51ř58á98k 4905600563128

Zaspali především ti opravdoví soudruzi před tím. Za nich se toho nevylepšilo zdaleka tolik co by mělo.

0/0
3.6.2014 10:56

P42e98t72r 77B15e66z64s33t87a60r50o73s72t73i 2409876493841

Tak teď už by to jen chtělo nějaká lepší vozidla, např Flirty od Stadlera, ono mozna i s Bymakama by neco slo, kdyz jsou na 160 km/h a bude vše OK

0/−1
16.5.2014 21:00

M92a16t60ě93j 83V35o30n38d53ř60i96č91k92a 4844620228506

Máme Pantery ;-)

+3/0
16.5.2014 21:21

J95i31ř93í 54H60u98r58t 6935497170313

ale já myslel, že dvě koleje budou na celé trati...Pce - HK ?

+1/0
16.5.2014 13:50

P18a69v77e83l 67K12u20b71e19l36k48a 8787922789460

budou, jenom to bude chvilku trvat o chvilku dýl, než tento úsek :-)

+1/0
16.5.2014 15:37

L36í78d36a 62M57a80r87e20l28o46v52á 4630972619101

Takhle už to trvá 60 let, co se to plánuje...

0/0
16.5.2014 23:44

P93e35t41r 79N30e32c52h36a24n18i26c60k11ý 7783866938550

To se mělo udělat už při elektrifikaci

+1/0
17.5.2014 20:59

P74a67v29e22l 67K70u80b67e59l88k89a 8737492659670

KONEČNĚ! R^

+5/0
16.5.2014 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.